MaleneB

Babytalk

2,982 indlæg i dette emne

Noooooo. Så har manden lagt sig med Roskilde syge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Noooooo. Så har manden lagt sig med Roskilde syge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noooooo. Så har manden lagt sig med Roskilde syge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wub wub, så er det lykkedes mig i dag at spise den sidste jernpille jeg havde - altså de der gravijern man starter på i 10. Uge af graviditeten. Der er til 4 måneders forbrug i sådan en... Hmm.. Det siger vidst noget om hvor "god" jeg har været til at tage dem gennem graviditeten og efter fødslen.... *fløjt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wub wub, så er det lykkedes mig i dag at spise den sidste jernpille jeg havde - altså de der gravijern man starter på i 10. Uge af graviditeten. Der er til 4 måneders forbrug i sådan en... Hmm.. Det siger vidst noget om hvor "god" jeg har været til at tage dem gennem graviditeten og efter fødslen.... *fløjt

Haha :D jeg tror faktisk også at jeg stadig har nogle af mine tilbage :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wee! :) er vidst ved at få min "falder selv i søvn" baby tilbage. Hele dagen i går og indtil videre i dag er Freya selv faldet i søvn, uden hjælp... :) Det er ellers ikke sket siden sidste tigerspring...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wee! :) er vidst ved at få min "falder selv i søvn" baby tilbage. Hele dagen i går og indtil videre i dag er Freya selv faldet i søvn, uden hjælp... :) Det er ellers ikke sket siden sidste tigerspring...

Ej, hvor lækkert :)

Jeg fik faktisk også Magnus til at falde i søvn (næsten) helt selv her til formiddag :) ville så gerne, hvis han kunne lære at falde i søvn selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor lækkert :)

Jeg fik faktisk også Magnus til at falde i søvn (næsten) helt selv her til formiddag :) ville så gerne, hvis han kunne lære at falde i søvn selv.

Nu er alle babyer selvfølgelig forskellige men mon ikke det kommer hos jer også? Her prøvede vi bare en dag hvor hun virkede rimelig afslappet, at lade hende ligge selv... Der går nogle gange nogle minutter med spræl før hun falder til ro, men så falder hun også stille og roligt i søvn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så falder de hurtig i søvn når de begynder i dagpleje. Klaudia gik igen i dag ud som et lys da hun blev puttet kl 19.30.

Hun fylder os 6 mdr i dag, tiden går bare stærkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er alle babyer selvfølgelig forskellige men mon ikke det kommer hos jer også? Her prøvede vi bare en dag hvor hun virkede rimelig afslappet, at lade hende ligge selv... Der går nogle gange nogle minutter med spræl før hun falder til ro, men så falder hun også stille og roligt i søvn...

Det håber jeg. Forsøgte igen her til aften, men det lykkedes ikke. Var nødt til at gå rundt med ham i armene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg. Forsøgte igen her til aften, men det lykkedes ikke. Var nødt til at gå rundt med ham i armene..

Start evt med nogle af dagslurene... I starten kunne Freya heller ikke falde i søvn selv om aftenen. Der skulle hun også have hjælp...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Start evt med nogle af dagslurene... I starten kunne Freya heller ikke falde i søvn selv om aftenen. Der skulle hun også have hjælp...

Det prøver jeg :)

Magnus er (langt om længe) begyndt at vise interesse for at lære at kravle.. han fandt ud af at orme sig lidt fremad i går.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der har en baby der bare altid bliver skidesur når han skal have tøj af og på og tørres om munden ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der har en baby der bare altid bliver skidesur når han skal have tøj af og på og tørres om munden ?

Nope, vi har helt samme problem her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der har en baby der bare altid bliver skidesur når han skal have tøj af og på og tørres om munden ?

Freya hader ærmer og bliver altid sur når hun skal have dem af og på.. resten af tøjet går fint.. munden er ikke så slem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved hvornår næste lægetjek / vaccination er? Hun har jo fået den første de to gange.. Men har faktisk ikke styr på hvornår man skal igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror først det er omkring 12 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved hvornår næste lægetjek / vaccination er? Hun har jo fået den første de to gange.. Men har faktisk ikke styr på hvornår man skal igen...

1 års vaccine/Tjek :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeees, min sovebaby er (forhåbentlig) tilbage. I sidste uge skulle jeg enten vikle med ham eller gå med ham imens jeg snakkede og kiggede på ham indtil han faldt i søvn og sov korte lure.

Nu kan jeg igen lægge ham i barnevognen og bum, så sover han 2-3 timer og en powernap sidst på eftermiddagen.

Og toppen af det, så sov han fra 19-3.15 i nat og videre til 6.30. Han plejer altid at spise lidt ved 22/23 tiden - allerhelst, når jeg LIGE er faldt i søvn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Marmik:

Gik du/I fri for mandens sygdom??

 

 

Umiddelbart ja. Noah havde lidt dårlig mave igår middags.

Men jeg er 7-9-13 sluppet . Jeg skyndte mig (med handsker!) at gøre badeværelset totalt rent her til formiddag. Manden er taget på arbejde igen. 

Så jeg tror, håber og ber til at vi slipper! Har også sørget for at vi har brugt hver sit håndklæde osv. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope, vi har helt samme problem her

 

 

Freya hader ærmer og bliver altid sur når hun skal have dem af og på.. resten af tøjet går fint.. munden er ikke så slem..

 

 

Rart at vide jeg så ikke bare har en hysterisk dreng. :D 

 

Lige nu ligger han og snakker med sig selv i spejlet. Haha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er den første tand brudt igennem herhjemme :) Blev helt overrasket, for han har været sådan en glad dreng de sidste par dage :blink .. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER