MaleneB

Babytalk

2,982 indlæg i dette emne

Øv øv.. håber han får sovet lidt til fødselsdagen..

Han har sovet lidt, men ikke meget.. men han har heldigvis været i godt humør det meste af dagen.. nu skal vi bare have ham til at sove..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg også min menstruation igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en helt ok nat.. han faldt i søvn kl 21, vågnede kl 1, fik mad og sov videre til omkring kl ca 4, fik mad igen og sov så til kl 6.30.. det er længe siden, vi har haft en nat med så få opvågninger.. krydser fingre for, at det fortsætter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh for en mærkelig dag. Han har bare haft nogle tudeture, som siger spar to.. hold nu op, og det er totalt umotiveret og virkelig hjerteskærende gråd :( min lille basse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kører vi også i det mærkelige.. Freya vil pludselig ikke sove... den eneste lur hun i løbet af de sidste tre dage, ikke har skullet have hjælp til at falde i søvn ved, var formiddagsluren. Selv om natten vil hun ikke sove igen efter hun er vågnet og har fået mad.. det er ellers aldrig et problem.

Og nu til aften var hun godt træt efter at have taget et langt stræk og sov så kl 19.30. Hun sov så kun 50 min og ville ikke sove igen.. hun var lysvågen. Og vi fik først lagt hende halvanden time efter. Og det var med skrål og skrig før hun gav op..

Jeg forstår det simpelthen ikke.. hvad pokker er der sket? Og det passer slet ikke med tiger nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kører vi også i det mærkelige.. Freya vil pludselig ikke sove... den eneste lur hun i løbet af de sidste tre dage, ikke har skullet have hjælp til at falde i søvn ved, var formiddagsluren. Selv om natten vil hun ikke sove igen efter hun er vågnet og har fået mad.. det er ellers aldrig et problem.

Og nu til aften var hun godt træt efter at have taget et langt stræk og sov så kl 19.30. Hun sov så kun 50 min og ville ikke sove igen.. hun var lysvågen. Og vi fik først lagt hende halvanden time efter. Og det var med skrål og skrig før hun gav op..

Jeg forstår det simpelthen ikke.. hvad pokker er der sket? Og det passer slet ikke med tiger nu..

Sådan er det også herhjemme .. De sidste to dage har Noah nærmest grædt og skreget sig i søvn til nat. Han faldt ikke engang til ro selvom jeg tog ham op igår. Men han faldt heldigvis hurtigt til ro og lagde sig til at sove. Og han plejer også bare at lægge sig til at sove i barnevognen men nu skal han absolut trilles i søvn, ved ikke hvad der sker.. har prøvet alt andet for ikke at give ham for vane at vognen skal trille igen. Men det er den emeste måde han falder i søvn på. Ellers skriger han bare..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det også herhjemme .. De sidste to dage har Noah nærmest grædt og skreget sig i søvn til nat. Han faldt ikke engang til ro selvom jeg tog ham op igår. Men han faldt heldigvis hurtigt til ro og lagde sig til at sove. Og han plejer også bare at lægge sig til at sove i barnevognen men nu skal han absolut trilles i søvn, ved ikke hvad der sker.. har prøvet alt andet for ikke at give ham for vane at vognen skal trille igen. Men det er den emeste måde han falder i søvn på. Ellers skriger han bare..

Mærkeligt... og her til morgen lå Freya inde i stuen med mig og slappede af og virkede træt. Så jeg ville lægge hende ind i seng. Og så blev hun bare så sur! Det ville hun ikke.. da jeg tog hende ind i stuen igen og lagde hende på mig faldt hun i søvn! Hun har ikke villet sove på mig i flere måneder. Jeg forstår det stadig ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, vi har bare haft sådan en god snak herhjemme i dag. Om alt det, der går os på hver især, om vores forhold og vores individuelle mentale helbred.

Vi er enige om, at det er svært at arbejde med os som par, så længe vi begge to er "i stykker".. vi har aftalt lige at se tiden lidt an og bare fokusere på at samarbejde omkring Magnus indtil jeg har været lidt flere gange afsted til psykoterapeut.. og hvis det ikke går, så skilles vi som de bedste venner vi er og med enighed om, at vi skal have et stærkt samarbejde fremover.

Åh altså, hvor har det dog lettet..

Nu håber jeg bare snart at min angst kan finde et bedre leje.. pt sover jeg ikke ret meget om natten, fordi jeg konstant må op og sidde, for at kunne få luft.. suk..

Nå, men der er håb forude. Håber jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh man. Synes virkelig bare Noah er pyller hele tiden. Har snart stået på en uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, vi har bare haft sådan en god snak herhjemme i dag. Om alt det, der går os på hver især, om vores forhold og vores individuelle mentale helbred.

Vi er enige om, at det er svært at arbejde med os som par, så længe vi begge to er "i stykker".. vi har aftalt lige at se tiden lidt an og bare fokusere på at samarbejde omkring Magnus indtil jeg har været lidt flere gange afsted til psykoterapeut.. og hvis det ikke går, så skilles vi som de bedste venner vi er og med enighed om, at vi skal have et stærkt samarbejde fremover.

Åh altså, hvor har det dog lettet..

Nu håber jeg bare snart at min angst kan finde et bedre leje.. pt sover jeg ikke ret meget om natten, fordi jeg konstant må op og sidde, for at kunne få luft.. suk..

Nå, men der er håb forude. Håber jeg.

Dejligt med en god snak!!! Du/I lyder ret afklaret omkring jeres situation, respekt for det! Håber I holder sammen og finder en vej ud af alt det, I hver især bøvler med :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh man. Synes virkelig bare Noah er pyller hele tiden. Har snart stået på en uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en god snak!!! Du/I lyder ret afklaret omkring jeres situation, respekt for det! Håber I holder sammen og finder en vej ud af alt det, I hver især bøvler med :kiss

Ja, det er virkelig dejligt. Har været så bange for at tage den snak, men det lød virkelig som om, at han har haft mange af de samme tanker, som jeg.. så måske er vi bare vokset fra hinanden.. men nu må vi se, hvad fremtiden bringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske den grå periode imellem to tigerspring? Den var ret pyller og hængetræs agtig her i en lille uges tid for noget tid siden.

Synes faktisk den periode er værre end tigerspringene.. vi er midt i den lige nu, og han er enormt pylleret.. glæder mig, til det er overstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes faktisk den periode er værre end tigerspringene.. vi er midt i den lige nu, og han er enormt pylleret.. glæder mig, til det er overstået.

jeg synes også, den var værre. Jeg droppede nærmest barnevognen i den uge og han sov stort set kun i viklen imens jeg hoppede på en stor gymnastikbold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor har jeg en datter der viser tegn på træthed en time efter hun vågnede sidst (hvor jeg virkelig ikke tror hun sov nok), prøver at lægge hende og hun nægter pure at sove! Det er nu 2.5 time siden hun vågnede og hun nægter stadig. Sov nu barn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor har jeg en datter der viser tegn på træthed en time efter hun vågnede sidst (hvor jeg virkelig ikke tror hun sov nok), prøver at lægge hende og hun nægter pure at sove! Det er nu 2.5 time siden hun vågnede og hun nægter stadig. Sov nu barn!

Har vi også haft meget, at Lea er tydeligt træt men nægter at overgive sig, så ender med at falde i søvn på os i sidste ende. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg skulle skifte Noah her til aften er det helt rødt rundt om hans navle. ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg skulle skifte Noah her til aften er det helt rødt rundt om hans navle. ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg skulle skifte Noah her til aften er det helt rødt rundt om hans navle. ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne måske være navlebrok? Jeg ville nok give lægen et kald på mandag :)

Åh det håber jeg da ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange af jer har prøvet at få baby passet endnu?

Vi er virkelig nervøse for det eftersom Freya bare stadig er MEGA morsyg og jeg ved ikke om hun bare bliver helt ulykkelig, hvis en anden end jeg eller far passer hende en dag eller aften.. eller om hun kommer over det på den måde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange af jer har prøvet at få baby passet endnu?

Vi er virkelig nervøse for det eftersom Freya bare stadig er MEGA morsyg og jeg ved ikke om hun bare bliver helt ulykkelig, hvis en anden end jeg eller far passer hende en dag eller aften.. eller om hun kommer over det på den måde..

Ja Lea er blevet passet nogle gange af et par timer.

Senest i sag hvor hendes farmor passende hende os hos mens vi ikke var hjemme.

Men dog ikke prøvet med overnatning, men kan ikke se at det skulle være et problem . Bare ikke været relevant.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja Lea er blevet passet nogle gange af et par timer.

Senest i sag hvor hendes farmor passende hende os hos mens vi ikke var hjemme.

Men dog ikke prøvet med overnatning, men kan ikke se at det skulle være et problem . Bare ikke været relevant.

Det samme her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en lille trold der i dag har lært at kravle. Wow hvor er det vildt og hold fast jeg er stolt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en lille trold der i dag har lært at kravle. Wow hvor er det vildt og hold fast jeg er stolt.

Men hvor blev min lille baby lige af?

Hehe har tænkt det samme. Lea karter rundt over det hele og rejser sig op ad alt :-) frygter når hun begynder at åbne skabe osv :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER