MaleneB

Babytalk

2,982 indlæg i dette emne

Nåh okay. Min fejl. Noah får bare mega hård mave hver gang han har fået det..

Mja måske du har ret.. det var fra en Facebook side hvor det var et råd fra en der.. så den person kan jo også have taget fejl..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvornår får jeg min dreng igen som bare lagde sig til at sove i barnevognen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vidste godt at da vi fik en akut dp plads til Klaudia så var det bare midlertidig gæste dp indtil der blev en ledig plads noget mere permanent. Jeg har så lige fået brev i min e boks at der her i vores lille by er blevet en ledig plads fra 15/10 men ej hvor var det med en klump i halsen jeg læste brevet og med lidt tårer i øjene for hvor er jeg bare blevet glad for Hanne hendes dp, suk det bliver vist hårdt at aflevere hende i morgen og fortælle at vi har fået en ny ( nej vi kan ikke beholde Hanne for hun er fast gæste dp pga hendes alder men hun er bare den mest fantastiske dp).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blender du havregrynene?

Må indrømme at jeg har haft købt den fra Nestlé

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må indrømme at jeg har haft købt den fra Nestlé

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kan man købe det fra Nestlé? Vil gerne prøve det så, for han vil nemlig ikke hvis jeg laver det selv.. heller ikke hvis jeg blender dem.

Den er købt på kiwi, ved ikke om de har den i dk, men den er med hindbær og banan. Har du prøvet at mixe med lidt frugtmos?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er købt på kiwi, ved ikke om de har den i dk, men den er med hindbær og banan. Har du prøvet at mixe med lidt frugtmos?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi kommet hjem og jeg har nu fået lavet sveskemos der står i køleskabet til Freya i morgen...

Hun havde lige en lille smule hård mave igen i forgårs. Lille skind.. senere på dagen kom der heldigvis en omgang langt blødere i bleen - muligvis bananen der har virket.. Men vil ikke risikere noget så den står på svesker nu og ind i mellem for lige at forebygge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er købt på kiwi, ved ikke om de har den i dk, men den er med hindbær og banan. Har du prøvet at mixe med lidt frugtmos?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er det nu den lille er?

Hvornår begynder man egentlig på rugbrød?

Han blev 6 mdr i søndags. Ret vildt at tænke på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han blev 6 mdr i søndags. Ret vildt at tænke på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved faktisk ikke, hvad anbefalingerne siger herhjemme, men vi har givet Magnus rugbrød uden kerner, og det gik fint :)

Og han fik det ikke galt i halsen ? Blødte du det op? Eller fik han det bare som det var?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og han fik det ikke galt i halsen ? Blødte du det op? Eller fik han det bare som det var?

Nej det gjorde han ikke. Han nød det :)

Nej han fik det bare som det var med lidt leverpostej på :) det var så sådan et uden kerner :) helt alm mørkt rugbrød (men uden skorpe).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det gjorde han ikke. Han nød det :)

Nej han fik det bare som det var med lidt leverpostej på :) det var så sådan et uden kerner :) helt alm mørkt rugbrød (men uden skorpe).

Okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej helt ærligt det kan fanme ikke passe den dreng kun skal sove 1 time i alt om dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej helt ærligt det kan fanme ikke passe den dreng kun skal sove 1 time i alt om dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

For første gang er han puttet kl 20. Nu må vi så se hvordan natten bliver..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brugte stort set hele dagen i går på sofaen med Freya i mine arme.. hun har feber og havde det virkelig skidt.. sikke noget. Håber i dag bliver bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For første gang er han puttet kl 20. Nu må vi så se hvordan natten bliver..

Sikke noget med den søvn...

Hvordan gik natten? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brugte stort set hele dagen i går på sofaen med Freya i mine arme.. hun har feber og havde det virkelig skidt.. sikke noget. Håber i dag bliver bedre.

Øv! Det er aldrig rart! God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, men seriøst! Jeg har intet imod at amme om natten, hvis bare J vil sove igen med det samme! Men jeg var vågen fra 23.30-00.45 ca. Og så stod han op 5.15

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget med den søvn...

Hvordan gik natten? :)

Han sover stadig o.O .....

Til gengæld har han været vågen 16 gange hvor jeg har skulle vende ham rundt og give ham sutten. Savner sammenhængende søvn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han sover stadig o.O .....

Til gengæld har han været vågen 16 gange hvor jeg har skulle vende ham rundt og give ham sutten. Savner sammenhængende søvn!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, men seriøst! Jeg har intet imod at amme om natten, hvis bare J vil sove igen med det samme! Men jeg var vågen fra 23.30-00.45 ca. Og så stod han op 5.15

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han sover stadig o.O .....

Til gengæld har han været vågen 16 gange hvor jeg har skulle vende ham rundt og give ham sutten. Savner sammenhængende søvn!

Ej altså han er da bare ikke sød ved dig for tiden...! Har du overvejet at prøve en søvn coach?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER