Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Det må du ikke være :kiss ikke med dejlige fine A :)

Min SP kommer mandag. Sidste besøg de tilbyder hernede. Føltes godt nok tidligt :o

Jeg ved jo, at han er fuldstændig, som han skal være. Men hun laver Boeltest, og det er jeg faktisk nervøs for, fordi A er så selektiv i sin interaktion med andre og ikke så glad for fremmede. Jeg er sgu bange for, han "falder igennem"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan havde jeg det også, indtil han kom på eget værelse.

Der er sgu nok noget om det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør man hvis ens barn bare ikke vil stoppe med at græde? Jeg har været vågen siden kl 1 og jeg er løbet tør for ideer nu. Han sover maks 5 min for så at vågne med et kæmpe skrig. Jeg giver virkelig op nu altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør man hvis ens barn bare ikke vil stoppe med at græde? Jeg har været vågen siden kl 1 og jeg er løbet tør for ideer nu. Han sover maks 5 min for så at vågne med et kæmpe skrig. Jeg giver virkelig op nu altså

Man ringer efter hjælp til at se efter baby, så du kan få noget søvn :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved jo, at han er fuldstændig, som han skal være. Men hun laver Boeltest, og det er jeg faktisk nervøs for, fordi A er så selektiv i sin interaktion med andre og ikke så glad for fremmede. Jeg er sgu bange for, han "falder igennem"..

Altså der jo en grund til at de fleste steder i landet har droppet boeltesten, den viser ikke noget som helst.

CM blev ikke boeltestet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ringer efter hjælp til at se efter baby, så du kan få noget søvn :kiss

Jeg har overvejet det, men jeg ved bare jeg ikke får sovet så længe han græder :(

Jeg har vitterligt ikke flere ideer og føler mig som den ondeste mor at jeg bare venter på han falder i søvn af udmattelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man fryse det mos fra glas? Altså ikke i glasset? Men vi er kun i stadiet 'at smage på tingene' så et glas når jo at blive for gammel inden hun får spist op. Og vil gerne undgå madspild. Så kan det fryses ned i mindre portioner mon?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overvejet det, men jeg ved bare jeg ikke får sovet så længe han græder :(

Jeg har vitterligt ikke flere ideer og føler mig som den ondeste mor at jeg bare venter på han falder i søvn af udmattelse :(

Hvor gammel er han ? Har du prøvet zoneterapi ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overvejet det, men jeg ved bare jeg ikke får sovet så længe han græder :(

Jeg har vitterligt ikke flere ideer og føler mig som den ondeste mor at jeg bare venter på han falder i søvn af udmattelse :(

Ring efter hjælp og få den du ringer til, til at gå med barnevognen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man fryse det mos fra glas? Altså ikke i glasset? Men vi er kun i stadiet 'at smage på tingene' så et glas når jo at blive for gammel inden hun får spist op. Og vil gerne undgå madspild. Så kan det fryses ned i mindre portioner mon?

Det tænker jeg bestemt det kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overvejet det, men jeg ved bare jeg ikke får sovet så længe han græder :(

Jeg har vitterligt ikke flere ideer og føler mig som den ondeste mor at jeg bare venter på han falder i søvn af udmattelse :(

Hvor bor du henne søde du? Kan jeg hjælpe dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænker jeg bestemt det kan :)

Super :super Så må jeg i gang med at lave selv snart ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså der jo en grund til at de fleste steder i landet har droppet boeltesten, den viser ikke noget som helst.

CM blev ikke boeltestet.

Ja, og det tænkte jeg også, men jeg hader bare de der situationer, hvor mit barn skal bedømmes ud fra et fast skema. Han scorede feks 0 på sprog, men drengen har jo kuk haft normal hørelse i 3,5 måned, så det er jo slet ikke så mærkeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bor du henne søde du? Kan jeg hjælpe dig?

Hvor er du sød - det lykkedes at få ham til at sove heldigvis! Du har vist også rigeligt at se til selv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød - det lykkedes at få ham til at sove heldigvis! Du har vist også rigeligt at se til selv :kram2

Jo det har jeg! Men derfor ved jeg også hvad lidt hjælp kan betyde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det har jeg! Men derfor ved jeg også hvad lidt hjælp kan betyde :kram2

Du er sød :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nemme, glade dreng er blevet erstattet af et monster. Hold nu kæft, hvor har han været pylret i dag :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal jeg absolut være SÅ bange for at stinus bliver vildt dårlig igen, af en eller anden ny virus eller sygdom...;( mit hovede kører 110 km timen derudaf med dumme tanker... Jeg prøver konstant at udtænke planer for hvordan jeg undgår at han smittes.... Isolerer os herhjemme? Lade Silas holde fri fra børnehaven i et par mdr? Øvvvv det hele det spinder ud Af kontrol i mit hovede.... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mit næste liv vil jeg gerne have en baby der ikke græder konstant.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mit næste liv vil jeg gerne have en baby der ikke græder konstant.

Der må simpelthen være bedring på vej til jer meget snart!! :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yaaay! Det er for anden aften i streg lykkedes, at lægge lille damen i sin vugge og få lullet hende i søvn. Kun en lille smule gråd, men kunne trøstes med sut og ''ssssscccchhhh'' lyde :) Mor er glad og stolt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi holder da bare fest i stedet for at sove...

Det er jo ikke fordi vi får huset fuld af gæster i morgen eller noget :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mit næste liv vil jeg gerne have en baby der ikke græder konstant.

Jeg tænker så meget på dig... ville gerne heg kunne hjælpe, med et eller andet. Du må endelig sige til - hvis der er noget.. en snak hvor man brokker sig, eller noget... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så starter lørdagen ligesom i en fest, når man bliver vækket af stanken af ammebæ og konstaterer at det er ALLE STEDER :O På babyen, tøjet, dynen og lagnet - og selvfølgelig på hele puslepladsen også. Og lidt på væggen bare fordi.

God morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:zzz

De mega-gode nætter fortsatte ikke.. Mad kl 2 istedet for kl 5 som de sidste to dage og et utal af opvågninger.

Man ska altså lade være med at regne med noget - og da slet ikke begynde at gå sent i seng. Så sidder man bare her lørdag morgen og skal have en hel masse kaffe :rolleyes

Heldigvis er humøret ret højt i hele familien - særligt hos den yngste, idag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.