Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

:yay eigil har spist grød til morgenmad idag :yay

Yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yay :glad

Altså en halv dl ;) men lidt har også ret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså en halv dl ;) men lidt har også ret

Ja da. Og hvis det var en god oplevelse så har det da især :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da. Og hvis det var en god oplevelse så har det da især :D

Det er mere end han plejer at spise fordelt på en hel dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal bare lige ind og stryge ham på kinden og putte dynen om ham, så er han væk igen :) men det er jo også noget tryghed - en bekræftelse af at vi er der endnu. Det er først ud på morgenstunden han vil ind til os - der kalder han og han sover nærmest inden vi rammer sengen igen ^_^

Sådan var det også med A på et tidspunkt. Det tror jeg sagtens, kan være pga drømme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov godt - håber i får en god lang kollektiv lur :)

Jeg får vist ikke sovet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også begyndt på str. 4 bleer om natten, fordi vi ellers hver morgen havde problemer med, at han havde tisset igennem :) Når vi har brugt den pakke bleer vi har i str. 3, har vi snakket om at gå permanent op i 4. Puha, store dreng!

Vi blir snart nødt til at skifte til str 5

Det gir bare ingen mening for 4 burde holde i lang tid. Men nu er han begyndt at tisse igennem :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad i alverden gør man hvis ens baby (også) skriger som en sindssyg så snart man tænker på en autostol?! Han skriger så meget at jeg nogle gange er i tvivl om han er ved at blive kvalt! Bor på landet og vi har bare ikke andre muligheder end at tage bilen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiger?

Jeg savner dem også ;) :kiss

Åh Gud allerede igen? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad i alverden gør man hvis ens baby (også) skriger som en sindssyg så snart man tænker på en autostol?! Han skriger så meget at jeg nogle gange er i tvivl om han er ved at blive kvalt! Bor på landet og vi har bare ikke andre muligheder end at tage bilen.

Jeg kan ikke helt huske, har i været fordi en kiropraktor med ham? :chin: J hadede sin - indtil vi fandt ud af at han var rigtig godt låst 3 steder ned langs ryggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du også en stortisser? Jeg overvejer at købe str 4 bleer kun til natten, men det virker også så voldsomt!

Vores dårlige nat var vidst også selvforskyldt! Jon skulle møde monster tidligt, så for at slippe for at løbe mellem værelserne tog jeg William ind i soveværelset. Men når han sover i dobbeltsengen, tør jeg ikke lade Nohr sove der. Så jeg smed Nohr i tremmesengen efter hver amning, som resulterede i at han lå vågen en halv time efter hver amning ooooog vågnede meget oftere end normalt, så jeg vel ammede 6 gange efterfulgt af en halv time med urolig baby. Mor er træt!

Åh jo - jeg trøster mig med, at det må betyde, at hun får rigeligt indenbords :rolleyes

Jeg tror faktisk, at jeg køber str. 4 fra næste gang. Det passer vel ok, når smølfen har passeret de 7 kilo? :chin:

Edit: Hun sover i libero touch, hvor størrelse 3 kun går til 8 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er jeres erfaringer mht at lære at kravle.

Et det nemmere på gulv eller tæppe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt huske, har i været fordi en kiropraktor med ham? :chin: J hadede sin - indtil vi fandt ud af at han var rigtig godt låst 3 steder ned langs ryggen.

Ja vi har også været til kst.

Er seriøst så tæt på at opgive!!! Magter virkelig ikke mere skrigeri

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi har også været til kst.

Er seriøst så tæt på at opgive!!! Magter virkelig ikke mere skrigeri

Kæmpe kæmpe kram :kram

Det er så hårdt det I går igennem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg gør er - helt ærligt - at tage en dyb indånding og så ellers bare komme afsted...

Ester HADER også autostolen med passion, men vi er pine død NØDT til at køre til sygehuset i et væk og vi er NØDT til at få de store afsted og hentet hver dag, og når det er så koldt så bliver Ester meget hurtig kold, og så vurderer jeg, at det er bedre at hun skriger i 20 minutter fremfor at fryse i over en time.

Jeg har overvejet sådan en baby-sleeper ting, men når hun har så meget gylp og opkast tør jeg simpelthen ikke, for hvis hun ligger på ryggen har hun problemer nok med vejrtrækningen i sig selv, og hvis hun så gylper / kaster op samtidig, så bliver hun simpelthen kvalt.

Så jeg sikrer at autostolen er indstillet bedst muligt, og ja... så forsøger jeg lidt at 'ignorere' at hun skriger (altså... dermed forstået at holde det ud uden at tude, og simpelthen bare komme igennem det)

Jeg synes vi har det mega hårdt, tør slet ikke forestille mig hvad I går igennem!

Indtil videre har jeg også gjort som dig, men jeg ser mig ikke fri for at hyle sammen med ham desværre, så i dag stod jeg i netto med totalt røde og hævede øjne. Jeg binder viklen hjemmefra og så græder han ikke mens vi handler, men når man har wn lille halv time i transport hver vej, så trækker det sgu tænder ud alligevel :(

Stort kram til dig, Justme. Du må simpelthen besidde nogle superkræfter af en slags :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være køresyge (selvom man siger at børn ikke kan blive køresyge).

Vores den ældste hader at køre bil og faldt aldrig i søvn i bilen, som børn ellers normalt gør.

Jeg vil ønske jeg havde et mirakelmiddel, men det begyndte først at hjælpe da vi flyttede hende i en forudvendt stol med 10 mdr. Og det holdte først helt op, da hun blev gammel nok, til at blive distraheret med film på ipaden. Nogle børn kan bare ikke lide at køre bil <_<

P.S. Der er meget langt til Frankrig med en unge der hader at køre bil :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forudser endnu en indlæggelse... 

 

Venter pt på at vores kontaktlæge ringer, men eftersom Ester har brugt hele natten og morgenen til enten at skrige eller smågræde, så ender det nok der... igen.

:kram2 crap... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og mere madsucces - et kvart skive rugbrød til middagsmad :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og mere madsucces - et kvart skive rugbrød til middagsmad :yay :glad

Skønt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en dreng der bestemt syntes det var uretfærdig at mor skulle have rugbrød og han skulle have grød :D Så er det jo godt vi har tid til at spise rugbrød de næste dage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Gud allerede igen? :rolleyes

Den lange. 14,5-19,5 uge :rolleyes

Her har den kun været tydelig i en uges tid omkring uge 17 og så den slutspurt her de sidste 5-6 dage. Slet ikke så slemt som med Anna!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt :glad

Ja det er bare dejligt :glad

Jeg skulle have haft overskud til bk før, for det hjalp efter brok herinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er jeres erfaringer mht at lære at kravle.

Et det nemmere på gulv eller tæppe?

På tæppe. lakeret trægulv var i hvert fald ret glat herhjemme = sværere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til SP i dag. 7050 gram og 68 cm :D Det er dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lange. 14,5-19,5 uge :rolleyes

Her har den kun været tydelig i en uges tid omkring uge 17 og så den slutspurt her de sidste 5-6 dage. Slet ikke så slemt som med Anna!

<_<

Den må jeg lige ind og læse om :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.