Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Nu vågnede han så lige for 3. gang allerede :( Han nyser og hoster snot op :( Så det er vidst en forkølelse der driller ham. Dybt suk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, jeg tror sagtens den kan holde længe! Den har vidst en gsm på 230, hvor den jeg har i ren bomuld har på 280 så den er jo stærkere, men altså.

Der er jo forskellige rygbindinger, og jeg er jo ikke nået dertil endnu. Men jeg tror sagtens du kan binde med en 5er på ryggen også :)

Jeg må prøve mig lidt frem :)

God bedring med lille Nohr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vågnede han så lige for 3. gang allerede :( Han nyser og hoster snot op :( Så det er vidst en forkølelse der driller ham. Dybt suk!

Satans :prik

God bedring med ham :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah så skulle Niklas da lige vågne midt om natten og lave en kæmpe bonus ble altså...håber han nu sover helt til i morgen tidlig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well Nohr har sovet elendigt :( Vågnet med 30-60 minutters mellemrum hele natten, og er sikker på at 4:45 var morgen.

Han er mega snottet, den lille pus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg savner nogle længere stræk om natten. Lily vågner virkelig meget for tiden :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det nu de begynder at drømme?? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii

C er lige blevet 6 mdr

For 1 time og 10 min. Siden

Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det nu de begynder at drømme?? :chin:

Principielt allerede inde i maven, men Vidunderlige Uger nævner det vistnok ved spring 6 :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C blir dybt ulykkelig hvis han vågner i barnevognen og ikke kan se os.

Sådan virkelig ulykkelig, med tårer og det hele.

Han er åbenbart tryghedsnarkoman

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg savner nogle længere stræk om natten. Lily vågner virkelig meget for tiden :zzz

Tiger?

Jeg savner dem også ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, en hård nat! Clara fik feber efter vaccinationen denne gang og har sovet helt elendigt. Heldigvis sov hun noget længere end hun plejer og efter amning kl 7.20 tog hun lige 3 kvarter mere hvor vi puttede sammen under min dyne :) så jeg kan da nogenlunde hænge sammen alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har nu to dage i træk skidt ml 05.30 og 06. Suk <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gab Julius har været vågen et par timer i nat, dybt ulykkelig. Er virkelig glad for vi har en tid ved ørelæge i næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm stinus er næsten rask, og nu sjal han bare ud af cpap/optiflow igår holdt han pauser fra det, men med skrig og skrål de første 10 min... Hans vejrtrækning er god og rolig og han ilter sit blod rigtig fint også... Så teorien er nu at det er blevet en vane for ham med det luft i næsen, så nu er han på afvænding ved stille og rolig at skrue ned for flowet... Det har de ikke oplevet før her på afdelingen... , jeg jeg tænker... Jaja stinus træk bare indlæggelsen i langdrag:) det er da altid noget at barslen kan blive forlænget ovenpå denne omgang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Principielt allerede inde i maven, men Vidunderlige Uger nævner det vistnok ved spring 6 :chin:

Okay.. Tiger 6 er lige 14 dage væk endnu :chin:

Han har nemlig et par gange haft nogle opvågninger med en ny type gråd - syntes næsten ikke andet end at han drømmer kunne være en forklaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du også en stortisser? Jeg overvejer at købe str 4 bleer kun til natten, men det virker også så voldsomt!

Vores dårlige nat var vidst også selvforskyldt! Jon skulle møde monster tidligt, så for at slippe for at løbe mellem værelserne tog jeg William ind i soveværelset. Men når han sover i dobbeltsengen, tør jeg ikke lade Nohr sove der. Så jeg smed Nohr i tremmesengen efter hver amning, som resulterede i at han lå vågen en halv time efter hver amning ooooog vågnede meget oftere end normalt, så jeg vel ammede 6 gange efterfulgt af en halv time med urolig baby. Mor er træt!

Her brugte vi str 4 fra han var 3 måneder, og det hjalp meget på det der med at tisse igennem, Carl Phillip er nemlig også stor og tisser vildt meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja her har vi også problemer med at tisse igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har nu to dage i træk skidt ml 05.30 og 06. Suk <_<

Lucca tog også en skider kl. 5, og så endnu en så snart hun lå på puslebordet uden ble på :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også begyndt på str. 4 bleer om natten, fordi vi ellers hver morgen havde problemer med, at han havde tisset igennem :) Når vi har brugt den pakke bleer vi har i str. 3, har vi snakket om at gå permanent op i 4. Puha, store dreng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay.. Tiger 6 er lige 14 dage væk endnu :chin:

Han har nemlig et par gange haft nogle opvågninger med en ny type gråd - syntes næsten ikke andet end at han drømmer kunne være en forklaring :)

Hmm.. A er også begyndt at vågne med en ny type gråd for et par uger siden. Her handler det klart om tryghed. Han stopper først, når han bliver lagt i smørhullet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har de sidste par dage sovet 2,5 time til formiddag. I dag har jeg tænkt mig at forsøge at få en lur imens, så mon ikke han nøjes med en time i dag :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. A er også begyndt at vågne med en ny type gråd for et par uger siden. Her handler det klart om tryghed. Han stopper først, når han bliver lagt i smørhullet :rolleyes

Jeg skal bare lige ind og stryge ham på kinden og putte dynen om ham, så er han væk igen :) men det er jo også noget tryghed - en bekræftelse af at vi er der endnu. Det er først ud på morgenstunden han vil ind til os - der kalder han og han sover nærmest inden vi rammer sengen igen ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har de sidste par dage sovet 2,5 time til formiddag. I dag har jeg tænkt mig at forsøge at få en lur imens, så mon ikke han nøjes med en time i dag :lol

Sov godt - håber i får en god lang kollektiv lur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay eigil har spist grød til morgenmad idag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.