Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Hvad sagde sygehuset til det hele? og æv...

De har ikke ringet endnu :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De har ikke ringet endnu :unsure

Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad f**** sker der for, at min baby IGEN ikke har sovet siden kl. 04.20?!:blink :zzz :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gunvor har spist hver anden time hele natten... Fuuuuck hvor er jeg træt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr har været vågen een gang i timen. Gosh jeg er træt! Han synes endda at klokken 4 var morgen, men i min arm og under min dyne overgav han sig dog til sidst. Jeg lå bare ikke så godt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gunvor har spist hver anden time hele natten... Fuuuuck hvor er jeg træt!

Hver time her:( og sådan har det stået på i 4 nætter nu:( jeg er også træt og forståer slet ikke hvorfor det nu er nødvendigt med så meget natspisning lige pludselig:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C har sover hele natten. Helt til 05.30

Uden afbrydelser.

Så lækkert.

Men han gad sgu ikke spise sin mælk da han stod op???

Burde man ikke være sulten efter 10 timers søvn ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være de dårlige nætters nat - her var der kun reel søvn fra 1.45-6. Og kan man selv falde i søvn når man har været ude og gå med barnevognen i 1/2 time? Neeeeeej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør næsten ikke skrive det, men jeg tror det går bedre. Jeg er stadig oppe en trillion gange om natten, men jeg synes altså ikke vi har haft de der heldagsskrigeture her de sidste par dage - det kan selvfølgelig ogsp være han bare lader op til noget endnu vildere, men jeg har da lov at håbe :D jeg kan altså sagtens leve med at sove dårligt, når han ikke skriger hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gæt en baby, der har været vågen hver halve time hele natten, for så at falde i dyb dyb søvn så snart den trætte moder giver op og står op :D

20160316_071117_zpsu6bes55d.jpg

Fandme godt han er så nuttet at jeg kan tilgive ham for at være en udspekuleret lille lort :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gæt en baby, der har været vågen hver halve time hele natten, for så at falde i dyb dyb søvn så snart den trætte moder giver op og står op :D

20160316_071117_zpsu6bes55d.jpg

Fandme godt han er så nuttet at jeg kan tilgive ham for at være en udspekuleret lille lort :lol

Haha, nårh lille drillefis :D :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er man stor nok til at undvære mælken om morgenen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er man stor nok til at undvære mælken om morgenen?

når de ikke efterspørger flasken/brystet længere.. men jeg ville jo så give i kop til morgenmaden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gæt en baby, der har været vågen hver halve time hele natten, for så at falde i dyb dyb søvn så snart den trætte moder giver op og står op :D

20160316_071117_zpsu6bes55d.jpg

Fandme godt han er så nuttet at jeg kan tilgive ham for at være en udspekuleret lille lort :lol

Fnis. Møgunge :D Ham behøver Herman altså ikke at lære af :D

Og :yay for mindre skrigeture

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gæt en baby, der har været vågen hver halve time hele natten, for så at falde i dyb dyb søvn så snart den trætte moder giver op og står op :D

20160316_071117_zpsu6bes55d.jpg

Fandme godt han er så nuttet at jeg kan tilgive ham for at være en udspekuleret lille lort :lol

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej total ego-mor jeg er. Har lige tabt min mobil i hovedet på Lily, mens jeg ammede :( :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej total ego-mor jeg er. Har lige tabt min mobil i hovedet på Lily, mens jeg ammede :( :blush

Haha :kram2 det har både Nohr og William været udsat for :Blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej total ego-mor jeg er. Har lige tabt min mobil i hovedet på Lily, mens jeg ammede :( :blush

Haha

Det tror jeg de fleste kommer ud for ;-)

Har dog ikke prøvet det selv.

Men det er nu kun fordi jeg er venstrehåndet og han ligger den anden vej og spiser ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej total ego-mor jeg er. Har lige tabt min mobil i hovedet på Lily, mens jeg ammede :( :blush

Du er ikke alene :D :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal altså blive bedre til at huske, at Lucca også ind i mellem bare vil ligge selv. Jeg har stået på hovedet for hende den sidste halve time - intet jeg har gjort, har kunnet gøre hende tilfreds.

Nu ligger hun så på spisebordet og glor på et stykke legetøj, jeg har hængt op i lampen - hun er svært tilfreds..

Så det var altså bare mit fjæs, hun ikke gad :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha godt at høre at jeg ikke er alene :D :blush

Nogen gange kan det altså godt blive liiidt kedeligt at ligge og amme uden sin mobil ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ester er simpelthen en møg provokerende unge!!!!

Til dels har hun faktisk sovet ok i nat med sygeplejerskerne, og så har hun været ganske samarbejdsvillig under de 2 første lægebesøg i dag - hun var ikke tilfreds med hjernescanningen men en sut kunne hjælpe meget på det.

Hun faldt i søvn da vi gik ned til bilen og på turen herind til 3 lægebesøg, og sov indtil nu her - så selvom det kun er ca 30 min hun har sovet, så har pigebarnet trods alt sovet i autostolen!!! Små skridt, ikk? Og så havde hun lavet da jeg tog hende ud af stolen, så det KUNNE godt være derfor hun vågnede.

Jeg krydser fingre for det er et lille glimt af den nye udgave af Ester der sover :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor får den lille baby al den energi fra? Og puf - så er han træt. Som om man prikker hul på en ballon altså :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha Sys sq Niklas er elendig til at sove om dagen så at have ham med i lalandia er ikke det største hit desværre :-/ træt meget af tiden...og gylper ved måltiderne og Tar sig nogle skrige ture osse...suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha Sys sq Niklas er elendig til at sove om dagen så at have ham med i lalandia er ikke det største hit desværre :-/ træt meget af tiden...og gylper ved måltiderne og Tar sig nogle skrige ture osse...suk

:kram det lyder som en lidt hård tur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.