Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Hvorfor er er det liige han syntes han skal lære at rejse sig op af ting, før han kan kravle rigtigt? :o min lille baby har alt for travlt altså :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mikkel har bare været en stjerne i dag altså :loveshower

Han skulle passes mens jeg var til begravelse af min venindes mor og søster som han alligevel ikke kender SÅ godt.

Jeg havde havde håbet det kom til at passe med hans lange lur, men selvfølgelig gjorde det ikke det.

Men han havde bare været et stort smil og ladet sig putte helt uden problemer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucca sover på eget værelse i nat. Jeg kan ikke blive ved med at trække den. Hun har ikke lang tid tilbage i liften, og jeg vil gerne hun får en lidt blid overgang, ved at liften står i tremmesengen, og så hun først senere skal ligge direkte i sengen.

Det fungerer ellers fint at have hende i soveværelset, men vi har ikke plads til hende, når hun ikke kan være i liften mere.

Hun faldt nemt i søvn. Hun fik lige sutten to gange.

Nu får jeg da at se, hvor mange gange jeg egentlig giver hende sut i løbet af natten. Det er jeg spændt på :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucca sover på eget værelse i nat. Jeg kan ikke blive ved med at trække den. Hun har ikke lang tid tilbage i liften, og jeg vil gerne hun får en lidt blid overgang, ved at liften står i tremmesengen, og så hun først senere skal ligge direkte i sengen.

Det fungerer ellers fint at have hende i soveværelset, men vi har ikke plads til hende, når hun ikke kan være i liften mere.

Hun faldt nemt i søvn. Hun fik lige sutten to gange.

Nu får jeg da at se, hvor mange gange jeg egentlig giver hende sut i løbet af natten. Det er jeg spændt på :lol

Jeg gav sut væsentlig flere gange før jeg rykkede ham ind for sig selv, end efter :) jeg tror simpelhen jeg har reageret for tidligt, og han egentlig selv kunne have viselullet sig videre :)

Håber i får en go nat :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucca sover på eget værelse i nat. Jeg kan ikke blive ved med at trække den. Hun har ikke lang tid tilbage i liften, og jeg vil gerne hun får en lidt blid overgang, ved at liften står i tremmesengen, og så hun først senere skal ligge direkte i sengen.

Det fungerer ellers fint at have hende i soveværelset, men vi har ikke plads til hende, når hun ikke kan være i liften mere.

Hun faldt nemt i søvn. Hun fik lige sutten to gange.

Nu får jeg da at se, hvor mange gange jeg egentlig giver hende sut i løbet af natten. Det er jeg spændt på :lol

Astrid er også på eget værelse og nogle nætter er jeg slet ikke oppe og andre gange måske 2-4 gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr Malene, det lyder bare så hårdt :kram

Håber virkelig at I snart oplever et mirakel og lille Ester får det bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den baby har seriøst noget imod at jeg sover!!!

Nu har hun været vågen fra 22-00.15, sover endelig... Jeg flytter liften ind i soveværelset - og hun begynder at skrige. Jeg går tilbage i stuen, og får hende til at falde til ro. Når lige at lægge mig ned - så skriger hun igen...

Ved slet ikke hvad jeg skal sige udover FUCK, du er sej! :kram

Når det brænder på her siger jeg til mig selv, at vi har fået er barn der græder meget fordi vi er gode og ressourcestærke forældre, der kan rumme et "svært" barn. Jeg er ikke religiøs, men finder trøst i at nogen i universet har vurderet at vi som forældre har kærlighed nok til at tage os af et sådan barn, og VI ER GODE NOK, også når vi føler vi ikke er! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jævnt træt af, at Sofie synes hendes nattesøvn skal ligge ml. 19 og 05 :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J gik til ro for natten 18:45. Var inde og give sut en gang inden jeg fik i seng (hvilket jeg ret fornuftigt gjorde 21:30) og en gang omkring kl 1. Og så spiste han fanme først kl 5 ! Og sov endda videre til kl 6:50. Det er uden sammenligning den bedste nat nogensinde - jeg er jo faktisk stortset udhvilet :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Eigil fortsætter med at spise :glad :yay - der er håb forude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh shit en lille røv, jeg hænger ud med.. Sover MAX 45 min ad gangen, er sur og vil kun være på arm.. Hun er 7 uger men er jo født 5 dage efter termin. Kan det være den anden tiger? Eller er hun bare røvet i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Eigil fortsætter med at spise :glad :yay - der er håb forude

Sådan! Hvor er det dejligt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J gik til ro for natten 18:45. Var inde og give sut en gang inden jeg fik i seng (hvilket jeg ret fornuftigt gjorde 21:30) og en gang omkring kl 1. Og så spiste han fanme først kl 5 ! Og sov endda videre til kl 6:50. Det er uden sammenligning den bedste nat nogensinde - jeg er jo faktisk stortset udhvilet :yay :glad

Det har været en fantastisk nat! B sov i 7(!!) timer før han vågnede og ville have mad kl 3 :yay og så snuppede han lige 3 timer mere bagefter :glad han mente så det var morgen kl 6.10, men man kan jo heller ikke få det hele :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også haft en skøn nat! Adrian fik drømmeflaske inden vi gik i seng, og så hørte jeg ikke en lyd fra ham før 7.30, hvor han vågnede :D

 

Stort kram til alle jer, der har haft dårlige nætter :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh hvorfor er det lige at alle andre end mig kan få min baby til at sove uden problemer?

Gider ikke mere nu

Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro han bevidst forsøger at sabotere al forberedelse til Frejas fødselsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh hvorfor er det lige at alle andre end mig kan få min baby til at sove uden problemer?

Gider ikke mere nu

Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro han bevidst forsøger at sabotere al forberedelse til Frejas fødselsdag

:kram

Min baby gider heller aldrig sove - jeg er bare begyndt at tro, at han i virkeligheden bare er lidt af et røvhul og gør det med vilje ;) :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke få min baby til at sove :kram

Nej, det er selvfølgelig rigtigt og jeres situation er på alle måder værre end min, men det er da belastende at jeg skal kæmpe med skiftende flitsbuebaby i flere timer og lige så snart det er en anden end mig, så ligger han sig bare ned og sidder i løbet af et kvarters tid.

Ved ikke hvad jeg har gjort siden det skal være sådan :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det er selvfølgelig rigtigt og jeres situation er på alle måder værre end min, men det er da belastende at jeg skal kæmpe med skiftende flitsbuebaby i flere timer og lige så snart det er en anden end mig, så ligger han sig bare ned og sidder i løbet af et kvarters tid.

Ved ikke hvad jeg har gjort siden det skal være sådan :(

Du har ikke gjort noget - babyer er bare utilregnelige og nogle gange sure uden grund.. Måske var han bare blevet så træt af at være skrigende flitsbuebaby, at han faldt i søvn :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det var virkelig ikke ment som en 'du må ikke klage for jeg har det værre' kommentar :kram det er ren forståelse! Det er dælme frusterende når man bare gør ALT uden det hjælper en meter, og andre så kan få baby til at sove på et splitsekund!!!

Åhr søde Malene jeg fangede i den grad godt at det var meningen med dit indlæg, men formåede åbenbart ikke at formidle det i min frustration

:kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh shit en lille røv, jeg hænger ud med.. Sover MAX 45 min ad gangen, er sur og vil kun være på arm.. Hun er 7 uger men er jo født 5 dage efter termin. Kan det være den anden tiger? Eller er hun bare røvet i dag?

Altså jeg har en på knap 7 uger, der også har været liiiidt belastende de sidste to dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har en på knap 7 uger, der også har været liiiidt belastende de sidste to dage...

haha, ja, der er jo også altid en overhængende fare for, at de bare har en røv dårlig dag som os andre :lol :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det os en dårlig dag... S sover max 20-45 min af gangen og ikke ret mange gange... suk. Mon der er flere tænder på vej,

 

Kram til alle de andre med en dårlige dage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er åbenbart bare ikke skabt til at lave børn der kan finde ud af at sove. Fair nok! Men kunne jeg så i det mindste ikke være skabt til at kunne holde til at blive vækket 5-10-15 gange hver nat? Uden at blive en meget uatraktiv version af mig selv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er åbenbart bare ikke skabt til at lave børn der kan finde ud af at sove. Fair nok! Men kunne jeg så i det mindste ikke være skabt til at kunne holde til at blive vækket 5-10-15 gange hver nat? Uden at blive en meget uatraktiv version af mig selv?

:kram2 jeg tror sq ikke, at der er nogen, der håndterer så afbrudt søvn særlig graciøst :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 jeg tror sq ikke, at der er nogen, der håndterer så afbrudt søvn særlig graciøst :rolleyes

Men kunne ungerne så ikke lære af det? "Hende mor er sku for træls at være sammen med - jeg tror lige jeg sover mere end 45 minutter ad gangen" :P

Tænk over den Nohr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.