Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Men kunne ungerne så ikke lære af det? "Hende mor er sku for træls at være sammen med - jeg tror lige jeg sover mere end 45 minutter ad gangen" :P

Tænk over den Nohr!

:lol hvis det lykkes dig at finde en metode til at lynskærpe sans for logisk tænkning, så sig til - jeg har en hel husstand, der kunne trænge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lol hvis det lykkes dig at finde en metode til at lynskærpe sans for logisk tænkning, så sig til - jeg har en hel husstand, der kunne trænge :D

Man skal åbenbart passe på hvad man siger! Jeg har været inde ved drengen 3 gange på 45 minutter nu :O

Mor er træt!

Men ja! Nohr er heller ikke den eneste der kunne bruge en sådan træning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk Niklas tager sig nogle trælse skrigeture i løbet af dagen...de varer gerne en halv times tid af gangen hvor vi så må gå rundt og trøste ham...

De kommer enten når han er træt eller kort tid før han skal have mad.

Min fornemmelse har hele tiden sagt det måtte være tryghed men igen det burde det ikke være når det er ved hvert måltid...men ja aner ikke hvad vi kan gøre.

Pt er det bedst med bevægelse og at man står op med ham hængende på den ene skulder. ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu fast en sur skrigebaby jeg har haft mig i eftermiddag. Den vaccination har bare at være skyld i det, for dét kan jeg da godt nok ikke holde til i længden! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cirkel er dem nemmeste, gladeste og sødeste baby om dagen, men om aftenen bliver hun så ked af det. Jeg forstår det ikke og den er stensikker hver aften. Hun vil ikke selv falde til ro og sove med mindre hun ligger på maven op af mig eller vi triller hende i barnevognen, når vi går i seng er hun også urolig og græder. Vi skal holde hende i begge hænder og ligge helt tæt med hende. Når hun endelig falder i søvn sover hun +5 timer, før hun skal have mad første gang. Hun spiser og falder selv i søvn uden problemer efterfølgende og sover derefter 3-4 timer mere. Så det her aftenshow forvirrer mig, når min baby ellers er så dejlig at have med at gøre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cirkel er dem nemmeste, gladeste og sødeste baby om dagen, men om aftenen bliver hun så ked af det. Jeg forstår det ikke og den er stensikker hver aften. Hun vil ikke selv falde til ro og sove med mindre hun ligger på maven op af mig eller vi triller hende i barnevognen, når vi går i seng er hun også urolig og græder. Vi skal holde hende i begge hænder og ligge helt tæt med hende. Når hun endelig falder i søvn sover hun +5 timer, før hun skal have mad første gang. Hun spiser og falder selv i søvn uden problemer efterfølgende og sover derefter 3-4 timer mere. Så det her aftenshow forvirrer mig, når min baby ellers er så dejlig at have med at gøre...

Kan det være fordi hun fordøjer dagens indtryk og oplevelser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være fordi hun fordøjer dagens indtryk og oplevelser?

Det er en mulighed, som vi selv har overvejet, som en forklaring... Synes bare det er synd, at hun er så ked af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en mulighed, som vi selv har overvejet, som en forklaring... Synes bare det er synd, at hun er så ked af det :(

Ja, det er bare ikke sjovt når ens barn græder :(

Jeg holder A tæt og lader ham vide jeg er der og at det hele er ok når han græder. Tit kan jeg ikke trøste ham, men jeg kan være der for ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag morgen står den på indlæggelse igen... Omend mor her måtte sætte foden ret så kraftigt i jorden ift formålet med indlæggelsen...

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cirkel er dem nemmeste, gladeste og sødeste baby om dagen, men om aftenen bliver hun så ked af det. Jeg forstår det ikke og den er stensikker hver aften. Hun vil ikke selv falde til ro og sove med mindre hun ligger på maven op af mig eller vi triller hende i barnevognen, når vi går i seng er hun også urolig og græder. Vi skal holde hende i begge hænder og ligge helt tæt med hende. Når hun endelig falder i søvn sover hun +5 timer, før hun skal have mad første gang. Hun spiser og falder selv i søvn uden problemer efterfølgende og sover derefter 3-4 timer mere. Så det her aftenshow forvirrer mig, når min baby ellers er så dejlig at have med at gøre...

Det lyder fuldstændig som Anna.

Har du lagt mærke til om grådens varighed og intensitet varierer med dagens aktivitetsniveau? Der var en tydelig sammenhæng med Anna.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucca blev puttet kl. 20. Vågnede præcis kl. 3, fik 2 x babs og et par rene bleer. Kl. 3.40 lå vi igen i hver vores seng.

Kl. 6.45 vågnede Lucca.

Jeg har ikke været inde ved hende en eneste gange udover ovennævnte :o :yay

Hold nu kæft en luksus nat.

Sådan må det møj gerne fortsætte :D

Min nattesved har i øvrigt været stort set væk de sidste to nætter, hvor hun har sovet på eget værelse - kan det være Luccas tilstedeværelse, der har påvirket mine hormoner?

Jeg døjede nemlig ikke med nattesved så længe med Theodor, men han kom også på eget værelse noget tidligere.. :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucca blev puttet kl. 20. Vågnede præcis kl. 3, fik 2 x babs og et par rene bleer. Kl. 3.40 lå vi igen i hver vores seng.

Kl. 6.45 vågnede Lucca.

Jeg har ikke været inde ved hende en eneste gange udover ovennævnte :o :yay

Hold nu kæft en luksus nat.

Sådan må det møj gerne fortsætte :D

Min nattesved har i øvrigt været stort set væk de sidste to nætter, hvor hun har sovet på eget værelse - kan det være Luccas tilstedeværelse, der har påvirket mine hormoner?

Jeg døjede nemlig ikke med nattesved så længe med Theodor, men han kom også på eget værelse noget tidligere.. :chin:

Fantastisk! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie og jeg har sovet HELT til kl. 06.35 i dag. Yay! :yay :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har småsovet med baby på min mave her til morgen. Han havde så ondt i maven at han ikke kunne finde ro :( Stakkels søde lille Herman

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er da klart, at det er i dag hvor jeg har begge drenge hjemme, at Nohr ikke kan finde ud af at sove formiddagslur :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid har de sidste to nætter vågnet grædende. Det eneste der har hjulpet var en tår mælk og så sove i min seng. Mon hun pludslig mangler tryghed? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid har de sidste to nætter vågnet grædende. Det eneste der har hjulpet var en tår mælk og så sove i min seng. Mon hun pludslig mangler tryghed? :unsure

Jeg ville i hvert fald bare smide den efter hende med løs hånd!

Der sker så mange ting i de små hoveder, så tror at de ofte får brug for lidt mere tryghed i perioder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville i hvert fald bare smide den efter hende med løs hånd!

Der sker så mange ting i de små hoveder, så tror at de ofte får brug for lidt mere tryghed i perioder!

Hun får det lige som hun vil ^_^ Og mig med influenza, er det egentlig også det nemmeste for mig + jeg har sovet bedre når hun har puttet der, så win win ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder fuldstændig som Anna.

Har du lagt mærke til om grådens varighed og intensitet varierer med dagens aktivitetsniveau? Der var en tydelig sammenhæng med Anna.

Hm. Jeg synes ikke som udgangspunkt, at der er en sammenhæng. I går var vi fx bare derhjemme og havde kun lidt gæster. Det lykkedes faktisk at lægge Cirkel til at sove i vuggen helt uden problemer. Hun kartede rundt, som altid inden hun falder helt hen, men græd ikke en eneste gang. Tip gengæld skulle hun have sut 117 gange den første halve time. Hun endte med at sove i vuggen hele natten, kun afbrudt af mad og en lorteble kl. 03.30. Hun har altså ikke sovet i vuggen siden den første uge. Det er ret vildt. Måske det hjalp, at lufte sig herinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 nætter hvor J først hsr spist kl 5. Imorges blev han vistnok mest vågen fordi moren ikke kunne holde sig mere :blush (toilettet er ved siden af hans værelse). Der er håb for at han sover igennem :yay

Og, for at følge op på sidste dag: Det lykkedes min mand at få ham til at sove igår - men desværre ikke uden J blev ret ked :( vi går i intensiv putte-træning de næste weekender. Det er synd for dem begge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucca blev puttet kl. 20. Vågnede præcis kl. 3, fik 2 x babs og et par rene bleer. Kl. 3.40 lå vi igen i hver vores seng.

Kl. 6.45 vågnede Lucca.

Jeg har ikke været inde ved hende en eneste gange udover ovennævnte :o :yay

Hold nu kæft en luksus nat.

Sådan må det møj gerne fortsætte :D

Min nattesved har i øvrigt været stort set væk de sidste to nætter, hvor hun har sovet på eget værelse - kan det være Luccas tilstedeværelse, der har påvirket mine hormoner?

Jeg døjede nemlig ikke med nattesved så længe med Theodor, men han kom også på eget værelse noget tidligere.. :chin:

Lækker nat alligevel!!!

Altså jeg koger virkelig om natten, når lille damen ligger i vores seng og i nat, hvor hun har ligget i som vugge, så har jeg faktisk ikke rigtig svedt på samme måde, så I kunne ører lyder det du siger meget rigtigt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækker nat alligevel!!!

Altså jeg koger virkelig om natten, når lille damen ligger i vores seng og i nat, hvor hun har ligget i som vugge, så har jeg faktisk ikke rigtig svedt på samme måde, så I kunne ører lyder det du siger meget rigtigt?

Altså Lucca plejer ikke at sove i vores seng. Hun har sovet ved siden af i liften.

Jeg ved det ikke..

Jeg vil bare gerne være helt færdig med det svederi. Jeg føler ikke, jeg har det mega varmt, jeg vågner bare over drivvåd <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså Lucca plejer ikke at sove i vores seng. Hun har sovet ved siden af i liften.

Jeg ved det ikke..

Jeg vil bare gerne være helt færdig med det svederi. Jeg føler ikke, jeg har det mega varmt, jeg vågner bare over drivvåd <_<

Sådan havde jeg det også, indtil han kom på eget værelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SP kommer i dag, og jeg er nærmest helt nervøs :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SP kommer i dag, og jeg er nærmest helt nervøs :blink

Det må du ikke være :kiss ikke med dejlige fine A :)

Min SP kommer mandag. Sidste besøg de tilbyder hernede. Føltes godt nok tidligt :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.