Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Ej Lily er bare slet ikke sig selv :( Hun har nu sovet 3 lure på kun 40 min. Og hun er varm.

Håber det er tanden og ikke sygdom! :unsure

Nohr har gjort sådan siden i torsdags :( Han er GIGANTsnottet og hoster. Men udover at være lidt mere putteglad, så er han i godt nok humør.

Jeg håber for jer at det er tanden! :kram2 Det er helt vildt at hun allerede har fået en tand :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej Lily er bare slet ikke sig selv :( Hun har nu sovet 3 lure på kun 40 min. Og hun er varm.

Håber det er tanden og ikke sygdom! :unsure

Æv! :(

Vildt, at hun har fået en tand! :o

Er den brudt igennem?

Kommer din kæreste ikke snart hjem?

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr har gjort sådan siden i torsdags :( Han er GIGANTsnottet og hoster. Men udover at være lidt mere putteglad, så er han i godt nok humør.

Jeg håber for jer at det er tanden! :kram2 Det er helt vildt at hun allerede har fået en tand :O

Altså jeg tænker at det måske også handler om et tigerspring? :chin: Men ja det er så vildt med den tand. Jeg glæder mig altså lidt til SP kommer og ser den. Det ligner en hjørnetand eller en nr. 2 tand i undermunden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv! :(

Vildt, at hun har fået en tand! :o

Er den brudt igennem?

Kommer din kæreste ikke snart hjem?

:kiss

Der har været en hvid prik dernede i en uges tid, og nu synes jeg, at jeg er begyndt at kunne mærke den lidt med en finger. Hun savler som en gal, bider i alt hvad hun kan komme i nærheden af og er varm med blussende kinder.

Så jeg tænker tand? :unsure

Han er kommet hjem nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad giver man en baby på 9 måneder der kaster alt op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad giver man en baby på 9 måneder der kaster alt op?

Saftevand, tænker jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita: revet æble/tynde æblebåde (lidt ad gangen!) og fortyndet æblejuice. God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad giver man en baby på 9 måneder der kaster alt op?

koldt kogt vand ristet toastbrød og revet æble.

Det lyder ikke rart. God bedring med ham :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1z3m979.jpg

Det bedste sted at sove i dag :7himmel Jeg bebrejder ham ikke, hans mor er faktisk ret sød :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1z3m979.jpg

Det bedste sted at sove i dag :7himmel Jeg bebrejder ham ikke, hans mor er faktisk ret sød :lol

:biglove

Savner lidt dengang Lily kunne falde i søvn på mig ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove

Savner lidt dengang Lily kunne falde i søvn på mig ^_^

Nohr gør det virkelig aldrig :( men det er 3. lur på mig i dag (den ene gang i viklen på tur) og han har også taget en lur på Jons mave!

Total tigerputtebaby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1z3m979.jpg

Det bedste sted at sove i dag :7himmel Jeg bebrejder ham ikke, hans mor er faktisk ret sød :lol

Nyder også de få gange Eigil falder i søvn på mig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen. Han har heldigvis ikke kastet op siden han sad i badekaret og sad i blød efter forrige opkast, lidt af det sukker saftevand jeg havde givet ham. Han spiste lidt rugbrød med en god lag smør og lidt havregrød... Og lidt Ribena saftevand. Synes det er mærkeligt, for han har ikke feber... Nu sover han og jeg håber han er frisk imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaarghhh hvor har jeg da verdens sureste baby! Har nu slæbt så meget rundt på ham, at der er en nerve der har sat sig fast i ryggen på mig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har været vågen siden 04.45. Hun må virkelig godt snart stoppe med at skide ml. 04 og 05 hver dag! :prik

I dag har det så ikke lykkedes mig at få hende til at sove igen og hun begyndte at råbe helt vildt. Så nu sidder vi i stuen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så valgte han så at tømme maven fuldstændigt til midnat :( Hvor er det synd for ham...

Edit: og nu med dårlig mave :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver op..tror det er fysisk umuligt for min baby at sove mere end en halv time af gangen. Bliver sindssyc!!! :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal virkelig lade være med at ytre ting som "vi sover godt pt" og "jeg tror faktisk snart der er chance for at han sover igennem" :prik :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Nohr stod op klokken 6 allerede, så nu er han klar til sin første lur. Det kommer bare til at passe virkeligt elendigt med børnehaveaflevering, for der skal han ligge i sin barnevogn på turen frem og tilbage.

Jeg håber at jeg kan snyde ham med kun en lille bitte lur nu, og så han kan sove igen når vi skal afsted. Men det bliver altså lidt noget hejs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Nohr stod op klokken 6 allerede, så nu er han klar til sin første lur. Det kommer bare til at passe virkeligt elendigt med børnehaveaflevering, for der skal han ligge i sin barnevogn på turen frem og tilbage.

Jeg håber at jeg kan snyde ham med kun en lille bitte lur nu, og så han kan sove igen når vi skal afsted. Men det bliver altså lidt noget hejs!

Vil han ikke være i viklen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil han ikke være i viklen?

Jo det ville han elske, men vi har lidt langt, William kan ikke gå hele vejen (uden det tager flere timer). Så han står på bræt på barnevognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaarghhh hvor har jeg da verdens sureste baby! Har nu slæbt så meget rundt på ham, at der er en nerve der har sat sig fast i ryggen på mig!!

Hvad sagde sygehuset til det hele?  og æv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow hvor kan en forkølet baby snorke højt :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved hvor hurtig væskebalancen ændres ved diarré og opkast? Julius kaster op og har helt vandede bleer og en del af dem. Ønsker bare ikke han skal dehydrere. Tilbyder ham lidt saftevand tit, men han drikker ikke så meget... Og så undre jeg mig over sådan en omgang er helt uden feber :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altid boget min lille Duracell-kanin ikke er til at drive til lur idag, når nu dagen er startet tidligere end normalt.. Så er rytmen ikke helt smadret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.