Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Åh min lille mand øver sig så ihærdigt på at kravle, men falder jo ned på maven hele tiden, at han kommer helt til gylpen :p men han er et stort grin og kæmper bare videre. Han er nok ikke synderligt generet tænkt jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh min lille mand øver sig så ihærdigt på at kravle, men falder jo ned på maven hele tiden, at han kommer helt til gylpen :p men han er et stort grin og kæmper bare videre. Han er nok ikke synderligt generet tænkt jeg :)

Åh vildt at han lige frem gylper af sine anstrengelser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære lille Mikkel.

Jeg forstår så udemærket at du gerne vil lære at kravle og øver dig ihærdigt. Men behøver dagens første session absolut at starte kl 4.30 HVER morgen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slutspurten af 4. tiger er altså anstrengende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er simpelthen bare så vild med min lille glade fløde unge :loveshower

Jeg forstår slet ikke hvordan det kan lade sig gøre at have kærlighed nok i kroppen, til at elske to børn SÅ højt :biglove :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh vildt at han lige frem gylper af sine anstrengelser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slutspurten af 4. tiger er altså anstrengende <_<

Åh hvor kan jeg huske den :( den knækkede næsten min mand.. Puh :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige talt med sp omkring Arthur, jeg sagde ikke hvad vi selv tænkte men beskrev hvad vi oplevede, og hun mente jeg skulle kontakte lægen ang. refluks. Har fået en tid 11.15, åh hvor jeg håber vi bliver taget seriøst, ellers skifter jeg sgu læge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor kan jeg huske den :( den knækkede næsten min mand.. Puh :prik

Jeg skal jo egentlig ikke klage, for Sofie er vand ift Anna! Men derfor glæder jeg mig nu alligevel til den skrider ;)

Ca 4 dage endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige talt med sp omkring Arthur, jeg sagde ikke hvad vi selv tænkte men beskrev hvad vi oplevede, og hun mente jeg skulle kontakte lægen ang. refluks. Har fået en tid 11.15, åh hvor jeg håber vi bliver taget seriøst, ellers skifter jeg sgu læge!

Spændende. Jeg håber det kan betyde bedring for jer. Og så krydser jeg for at lægen tager det seriøst. Skal det gå gennem ham? Man kan ikke fikse et eller andet med sp?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende. Jeg håber det kan betyde bedring for jer. Og så krydser jeg for at lægen tager det seriøst. Skal det gå gennem ham? Man kan ikke fikse et eller andet med sp?

Jeg håber i hvert fald der kan blive sat gang i noget. Om han vil udskrive medicin, henvise til børneafdelingen eller bare afvise os ved jeg ikke. Det skal desværre igennem lægen så vidt jeg forstår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag burde 5 tigerspring starte...

Hmm hmm

Jeg krydser fingre for at tigerspring kommer efter hvornår han er født og ikke termin. For så er de overstået præcis idag ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J er (anti-jinx), virkelig nem pt. Sover godt. Spiser godt, er glad. Vi har ikke meget at brokke os over.

MEN han bliver hysterisk hvis far putter til natten. Ikke bare ked, men fuldstændig hys. Han må alle de indledende øvelser, men selve putningen så går han i baglås. Tager jeg over, sover han efter 3 min. Hvad fanden kan vi gøre for at vende den? :unsure

Han bliver 7 mdr torsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J er (anti-jinx), virkelig nem pt. Sover godt. Spiser godt, er glad. Vi har ikke meget at brokke os over.

MEN han bliver hysterisk hvis far putter til natten. Ikke bare ked, men fuldstændig hys. Han må alle de indledende øvelser, men selve putningen så går han i baglås. Tager jeg over, sover han efter 3 min. Hvad fanden kan vi gøre for at vende den? :unsure

Han bliver 7 mdr torsdag

Kan I være fælles om at putte nogle gange? Og så kan far langsomt tage over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I være fælles om at putte nogle gange? Og så kan far langsomt tage over.

 

:ditto  Hvis I begge er der i en periode, har J jo trygheden i dig, men samtidig lærer han, at far altså også duer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu bebs blir 6 mdr

Skal man jo skifte til mme 2

Men gør i også det ?

Eller blir i lidt i mme 1 endnu ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber i hvert fald der kan blive sat gang i noget. Om han vil udskrive medicin, henvise til børneafdelingen eller bare afvise os ved jeg ikke. Det skal desværre igennem lægen så vidt jeg forstår.

Jeg håber det var en god oplevelse hos lægen. Håber for jer og Arthur at I kan komme på rette spor.

Min lillebitte Arthur har fået sin første tand i dag. Sheisse det går stærkt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu bebs blir 6 mdr

Skal man jo skifte til mme 2

Men gør i også det ?

Eller blir i lidt i mme 1 endnu ?

Der jo ingen der siger man skal.

Mme2 mætter ikke så meget som mme1 og derfor siger man fra 6 måneder, da man begynder at give fast føde der.

Hvis du foresætter med mme1 så vil det måske blive lidt svære at få bebs til at spise mad i stedet for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det var en god oplevelse hos lægen. Håber for jer og Arthur at I kan komme på rette spor.

Min lillebitte Arthur har fået sin første tand i dag. Sheisse det går stærkt!

Han tog os lidt mere seriøst i dag og vi skal forsøge med Gaviscon.

Åh altså, din Arthur er vist en stor Arthur, ikke en lille :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu bebs blir 6 mdr

Skal man jo skifte til mme 2

Men gør i også det ?

Eller blir i lidt i mme 1 endnu ?

Det kommer an på hvor godt han spiser grød og mos. 2'eren er nemlig kun et tilskud. Vi ventede lidt med at skifte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I være fælles om at putte nogle gange? Og så kan far langsomt tage over.

Det var også sådan vi endte med at gøre igår. Problemet er bare han arbejder aften, og har først fri torsdag - hvor jeg skal til koncert, og derfor ikke er hjemme til sengetid :(

men vi giver dem så meget kvalitetstid inden da, så må far få min t-shift fra den dag og så håber vi det går.

Edit: og som bonus har jeg jo mega ringe med at tage afsted torsdag. Men billetterne er købt for 3 måneder siden, min mand holder en feriedag for at jeg kan komme afsted. Og jeg trænger :unsure men det et vare så synd for dem begge, hvis han bliver så ked..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går puttede jeg Gunsen i hendes lift i køkkenet kl 19!!! Hun sov men lidt uroligt, så måtte ud og give sut og vugge et par gange, men A og jeg sad rent faktisk ALENE i sofaen indtil ca. 20.30, hvor hun så vågnede, fik mad og sov videre på A. 
hun er liiiidt sværere at overbevise om at skulle sove selv end hendes storesøster, men de sidste par dage har vi faktisk også haft held med at få hende til at sove i en stillestående barnevogn. Det er altså ret fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også sådan vi endte med at gøre igår. Problemet er bare han arbejder aften, og har først fri torsdag - hvor jeg skal til koncert, og derfor ikke er hjemme til sengetid :(

men vi giver dem så meget kvalitetstid inden da, så må far få min t-shift fra den dag og så håber vi det går.

Edit: og som bonus har jeg jo mega ringe med at tage afsted torsdag. Men billetterne er købt for 3 måneder siden, min mand holder en feriedag for at jeg kan komme afsted. Og jeg trænger :unsure men det et vare så synd for dem begge, hvis han bliver så ked..

Hmm... Jeg har jo aldrig oplevet de udfordringer, så min holdning kan muligvis slet ikke bruges, men here goes alligevel:

Måske bliver det slet ikke et problem? Når du ikke er hjemme, kan han ikke "bede om" dig til at putte.

Du SKAL afsted! J er så gammel, at han godt kan undvære sin mor i et par timer :)

Kan I gøre sådan, at din mand putter hver gang, han har muligheden? Det er selvfølgelig en udfordring med aftenarbejde, men hvis han så putter alle andre dage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er B ikke kommet af med bæ siden i går morges.. Han er glad og tilpas som han plejer, og så længe han ikke virker til at have ondt, ville i så give noget mod forstoppelse? :unsure Vi er startet op på grød i onsdags i sidste uge, og er fint kommet af med noget 1-2 gange om dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er B ikke kommet af med bæ siden i går morges.. Han er glad og tilpas som han plejer, og så længe han ikke virker til at have ondt, ville i så give noget mod forstoppelse? :unsure Vi er startet op på grød i onsdags i sidste uge, og er fint kommet af med noget 1-2 gange om dagen.

Jeg ville ikke give noget så længe han er glad og tilpas, spiser og sover som han skal...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.