Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Pyller-vaccinations baby vil kun sove i mine arme.. Det er egenligt lidt hyggeligt med sådan en sovende baby i armene mens man sidder i sofaen og ser tv - det sker jo så sjældent nu. Total flashback til den første tid med M

 

Selvom han er pyller, er det altså hyggeligt, når de sover i ens arme :wub Det kan jeg slet ikke huske, hvornår sidst er sket. Jeg savner det lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor længe ad gangen er jeres bebs vågen? Charlie på 4 mdr kan godt nok tag sig en masse masse masse timer i vågen tilstand for derefter at sove i 20 min og så vågen i lang tid igen.

Markus er mesteren af powernaps i løbet af dagen..

Yderst sjældent at vi kommer over 30 min men så tager han heldigvis og et langt stræk fra ca. 19-20 stykker og til 3-4 tiden også lige 2-3 timer mere derefter..

Dog har vi nætter hvor den unge mand mener at vi skal starte festen kl. 4 også må vi jo gøre det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig hyggeligt :wub

Det bliver nydt til fulde ligenu.. I nat var det knap så fedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg frustreret!

Det går bare nedad med putningen og søvn om natten... hun vil slet ikke overgive sig til søvnen og nu har jeg givet op og manden overtaget. Hun vrider sig simpelthen alt det hun kan og holder sig vågen! Og manden skal på nattearbejde i morgen så der er jeg alene med natten og putningen... og så sover hun i øvrigt også forfærdeligt om natten... hvorfor skal det dog være så svært?

Edit: og manden har heller ikke meget held..

Årh, det lyder hårdt! :(

Kører I faste putterutiner?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det lyder hårdt! :(

Kører I faste putterutiner?

Det var også min første tanke. Vi gør nøjagtig det samme hver gang - lidt forskelligt ifht lur og sengetid, men ellers er det altid samme billede. Vi har en 2-3 forskellige redninger hvis det vanlige ikke virker, men vi er strikse med at gøre det på samme måde hver gang. Det har også gjort der væsentlig lettere at putte ude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et totalt uproblematisk måltid :yay :yay :yay

Hun græder lidt her efterfølgende, men for første gang i ihvertfald nogle dage hvis ikke snart en uge, så spiste hun 70 ml uden at græde, uden at klynke, uden at krumme sig sammen....

Ved de 70 stoppede hun simpelthen med at sutte, spyttede maden ud igen... :yay

Tør man håbe at det allerede er medicinen som virker???

:yay det lyder det til :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom han er pyller, er det altså hyggeligt, når de sover i ens arme :wub Det kan jeg slet ikke huske, hvornår sidst er sket. Jeg savner det lidt.

Han var heldigvis mest bare en putte og sove baby i mine arme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt. Når J rumsterer om natten tager jeg ham af og til over til mig, hvis fer ikke virker at ligge ham på siden, og så sover vi der, kludret sammen. Jeg sover ikke altid super godt, men altså :kuller der er bare noget specielt ved og have den der beroligende effekt på sit barn :wub

Du har ret i at der bare er noget helt specielt ved at kunne se og fornemme den beroligende effekt man har på sin baby :wub det går li i ens moderhjerte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej den bedste beskutning vi har taget længe herhjemme er at fjerne reden, så Eigil bare sover i tremmesengen. Putning er simpelthen blevet så meget nemmere.

30wwl95.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oooog videre til en af de ringeste måltider indtil nu... :boo :boo

:kram

Håber på flere af de gode måltider :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår altså ikke hvordan C kan være frisk nu, når hun først sov 23.15 og så har været gået en gang i timen det meste af natten. Hvad skete der lige med min sovebaby!? Håber altså vi får søvn inden dåben.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for en nat...

Det kan godt være at August har sovet fra 19.15-6.50 som gerne må blive en ny rytme for nattesøvnen, men at han så vågnede nærmest 1 gang i timen og hveranden time om natten er så en anden ting.. Det. Behøver han ik ... Og så ved jeg ik hvorfor Elin lige pludselig er begyndt at vågne om natten også... Kæft jeg synes at det trækker tænder ud - plus at jeg synes at der blir hevet i en fra alle sider...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for en nat...

Det kan godt være at August har sovet fra 19.15-6.50 som gerne må blive en ny rytme for nattesøvnen, men at han så vågnede nærmest 1 gang i timen og hveranden time om natten er så en anden ting.. Det. Behøver han ik ... Og så ved jeg ik hvorfor Elin lige pludselig er begyndt at vågne om natten også... Kæft jeg synes at det trækker tænder ud - plus at jeg synes at der blir hevet i en fra alle sider...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak min ven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for en nat...

Det kan godt være at August har sovet fra 19.15-6.50 som gerne må blive en ny rytme for nattesøvnen, men at han så vågnede nærmest 1 gang i timen og hveranden time om natten er så en anden ting.. Det. Behøver han ik ... Og så ved jeg ik hvorfor Elin lige pludselig er begyndt at vågne om natten også... Kæft jeg synes at det trækker tænder ud - plus at jeg synes at der blir hevet i en fra alle sider...

:kram

Det er sgu ok at melde fra pga manglende søvn og overskud. Du er kun er menneske søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for en nat...

Det kan godt være at August har sovet fra 19.15-6.50 som gerne må blive en ny rytme for nattesøvnen, men at han så vågnede nærmest 1 gang i timen og hveranden time om natten er så en anden ting.. Det. Behøver han ik ... Og så ved jeg ik hvorfor Elin lige pludselig er begyndt at vågne om natten også... Kæft jeg synes at det trækker tænder ud - plus at jeg synes at der blir hevet i en fra alle sider...

:kram De lyder hårdt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på hvad lægen siger til Julius idag... Synes selv det går fremad, bortset fra udslættet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bange for at Alberte er ved at udvikle børneeksem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for en nat...

Det kan godt være at August har sovet fra 19.15-6.50 som gerne må blive en ny rytme for nattesøvnen, men at han så vågnede nærmest 1 gang i timen og hveranden time om natten er så en anden ting.. Det. Behøver han ik ... Og så ved jeg ik hvorfor Elin lige pludselig er begyndt at vågne om natten også... Kæft jeg synes at det trækker tænder ud - plus at jeg synes at der blir hevet i en fra alle sider...

:kram2 til dig.

Det trækker bare tænder ud, når man har så mange opvågninger! Pas nu på dig selv - det er helt fint at melde fra hvis overskuddet ikke er til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej den bedste beskutning vi har taget længe herhjemme er at fjerne reden, så Eigil bare sover i tremmesengen. Putning er simpelthen blevet så meget nemmere.

30wwl95.jpg

Fedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt ni overgav hun sig i går efter masser af hyggespisning - men så var den også næsten fem, før jeg hørte fra hende igen :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt ni overgav hun sig i går efter masser af hyggespisning - men så var den også næsten fem, før jeg hørte fra hende igen :blink

Nice :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det lyder hårdt! :(

Kører I faste putterutiner?

  

Det var også min første tanke. Vi gør nøjagtig det samme hver gang - lidt forskelligt ifht lur og sengetid, men ellers er det altid samme billede. Vi har en 2-3 forskellige redninger hvis det vanlige ikke virker, men vi er strikse med at gøre det på samme måde hver gang. Det har også gjort der væsentlig lettere at putte ude :)

Jep helt faste rutiner. Og har gjort det længe.. Det har bare aldrig rigtig virket... Og nu bliver det bare værre og værre...

Og så bliver det ikke bedre af at det har været en helt igennem skod nat, hvor hun vågner mange gange og kl 2 vågner hun lysvågen og amning får hende ikke til at falde i søvn... Vi sov først rigtigt igen kl 4...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er vidst mange herinde der trænger til masser af dem her efter i nat:

:kram :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes jeg hopper med på minus søvn vognen. Men det er nu ikke noget nyt.

Lige angående skift til tremmeseng,

Charlie har faktisk sovet i tremmesengen fra start, men jeg har så valgt at ligge ham på hans dyne så han ligger lidt putter væk i den og så hans tæppe Ovenpå, plus en ekstra dyne i det her kolde vejr.

Måske jeg skulle prøve at fjerne hans nederste dyne om natten og se om det virker bedre på søvnen.

Men det har hvertfald hjulpet på trygheden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.