Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Han tager som regel et stræk på ca 3 timer inden han skal have mad første gang. Vågner han inden kan han puttes med en sut og sover videre til det ca passer med de 3 timer.

Derefter hedder det hver anden time... Suk

Synes det er ofte når han trods alt er næsten 5 måneder og sagtens kan holde 3-4 timer mellem måltider om dagen

Puha, så får du lige er læs sympati. Ift at små børn har et langt vågent stræk om aftenen, så har begge drenge herhjemme også haft det. Vi er først ved at få lidt ro på Arthur på 10 uger herhjemme nu, og jeg har også været oppe med små mellemrum hver nat indtil nu. Øj, jeg er træt (men han har så heller ikke sovet godt om dagen), så jeg kan godt forstå din frustration.

Lige nu har vi rigtigt god effekt af kiropraktor og zoneterapi og en flaske MME om aftenen (ellers amning). Lægen mener Arthur har kolik, og han har været meget ked og urolig, men nu ser vi altså bedring. Også på nattesøvnen.

Jeg håber I finder det der virker hos jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eigil har lavet hans søvnrytme om, gjorde han dagen efter svømning(så siden lørdag)

Hvad sker der for powernap her ved 8.45-9.15 senest. Så sover han 11-13 igen 15-17 og så til nat fra klokken 20.

Det er jo som sådan set en god rytme, men trælst han er vågen når jeg skal ned efter Ida, når han bliver sur over at han skal ligge i barnevognen når hun skal hentes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucca sover bare monster uroligt ude i barnevognen her til formiddag. Er ved at blive idiot af at rende der ud hele tiden. :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucca sover bare monster uroligt ude i barnevognen her til formiddag. Er ved at blive idiot af at rende der ud hele tiden. :shooter

Appetitspring?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor var Julius fantastisk at have med til træning idag. 1 time lagde han ligeså pænt og legede og kiggede. Så er det jo ingen sag at have ham med, vi skal bare lige have styr på morgenerne....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han tager som regel et stræk på ca 3 timer inden han skal have mad første gang. Vågner han inden kan han puttes med en sut og sover videre til det ca passer med de 3 timer.

Derefter hedder det hver anden time... Suk

Synes det er ofte når han trods alt er næsten 5 måneder og sagtens kan holde 3-4 timer mellem måltider om dagen

Jeg er rigtig glad for dette indlæg trods trælsheden i det... Men jeg har været ved at skrive om det samme - det er akkurat sådan august er. Jeg har også tænkt at han burde ta længere stræk når han er 5 mdr. Men det at du beskriver akkurat samme mønster ved Mikkel, så er jeg mere rolig... Ik at det bekymrede mig før, men det undrede mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Appetitspring?

Jeg tror bare hun lige skulle finde ro :) Hun sover hvert fald fint nu, og jeg har ikke været der ude siden. Hun har sovet 2,5 time nu :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for dette indlæg trods trælsheden i det... Men jeg har været ved at skrive om det samme - det er akkurat sådan august er. Jeg har også tænkt at han burde ta længere stræk når han er 5 mdr. Men det at du beskriver akkurat samme mønster ved Mikkel, så er jeg mere rolig... Ik at det bekymrede mig før, men det undrede mig..

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sp har været her idag og Niklas vejer nu 5250 gram. En øgning på 250 gram på en uge. Min store dreng altså ! Han er jo kun 12 dage ;-) ellers fik vi masser af ros igen så et dejligt besøg :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Fedt så er vi flere... Ik at det er et fedt døgn mønster... Men så er der håb for at det er aldersbestemt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske at det berygtede 2. tigerspring er ved at melde sig herhjemme :chin:

Lily virkede i hvert fald ret irritabel her til formiddag. Det har jeg ikke oplevet før. Og så lige op til at vi skal være alene hjemme i 4 dage :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare hun lige skulle finde ro :) Hun sover hvert fald fint nu, og jeg har ikke været der ude siden. Hun har sovet 2,5 time nu :super

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J har lige stukket snuden i jorden og numsen op. Sig mig knægt, hvorfor filan har du så travlt? :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt så er vi flere... Ik at det er et fedt døgn mønster... Men så er der håb for at det er aldersbestemt...

Lad os håbe det for jeg kunne godt nok snart bruge lidt længere søvn stræk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily vågnede efter 3,5 times lur. Spiste og er nu faldet i søvn i mit skød. Sovebaby :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Andre der har oplevet deres baby få én rød varm kind? :unsure Den anden er helt normal..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Andre der har oplevet deres baby få én rød varm kind? :unsure Den anden er helt normal..

Det har A altid efter lur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har A altid efter lur :)

Okay :) og den bliver ved med at være varm længe efter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha. Nogen gange er det altså også røvfrustrerende og total følelse af utilstrækkelighed, at jonglere to børn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha. Nogen gange er det altså også røvfrustrerende og total følelse af utilstrækkelighed, at jonglere to børn :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha. Nogen gange er det altså også røvfrustrerende og total følelse af utilstrækkelighed, at jonglere to børn :(

Ja tak! Det synes jeg også... Specielt når den ene er syg... Så gad man godt at ku dele sig op i to personer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil har sovet stort set hele dagen. Føles det i hvert fald som.

Mon han lader op til 5. Tigerspring ? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har sovet 2 X 2,5 timer :blink Det har han jo nærmest aldrig gjort før! Han har dælme også været irritabel de sidste par dage, så det var nok tiltrængt, og hjælper forhåbentlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha. Nogen gange er det altså også røvfrustrerende og total følelse af utilstrækkelighed, at jonglere to børn :(

:kram

Jeg har min debut i morgen aften. Det er jeg spændt på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Andre der har oplevet deres baby få én rød varm kind? :unsure Den anden er helt normal..

Har du tjekket for tænder måske ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.