Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Fedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har været til babysvømning med Eigil idag.

Det var noget han kunne bruge :) han sover i hvert fald på tredje time nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til babysvømning med Eigil idag.

Det var noget han kunne bruge :) han sover i hvert fald på tredje time nu

Lækkert :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucca er ude og sove i barnevognen for første gang :o Et eller andet måtte vi jo prøve, efter hun har været vågen hele formiddagen. Så hun kom med ned og hentede Theodor i børnehaven.

Hun sover godt nok lidt uroligt, og jeg har været der ude nogle gange..

Nu må vi se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucca er ude og sove i barnevognen for første gang :o Et eller andet måtte vi jo prøve, efter hun har været vågen hele formiddagen. Så hun kom med ned og hentede Theodor i børnehaven.

Hun sover godt nok lidt uroligt, og jeg har været der ude nogle gange..

Nu må vi se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brug for et par råd.

C kæmper en kamp for ikke at sove. Han har sovet 20 min siden vi stod op 07.30

Han er slet ikke til at få kølet ned. Det er som om han ser sin søvn som en straf.

Jeg har prøvet diverse ting, som at logge mig ved siden af ham. Putte ham i armene, men han prøver at hive sig op.

You name it, prøvet alt.

Hvad gør i når det problem opstår ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har nu for anden dag i træk, sovet 4 timer uden en lyd i første lur. Det er altså lidt crazy :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Julius blevet lyttet på og vi tager et tjek igen på torsdag fordi han stadig væser meget når hun lytter og vil gerne være helt sikker på han får der bedre. I tirsdags tog hun en prøve af hans udslæt under hagen og det viser sig der er bakterier i :o Godt hun ikke også bare sagde at det ser fredelig ud, som de 2 andre har gjort... Så nu er han på creme med antibiotika i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har nu for anden dag i træk, sovet 4 timer uden en lyd i første lur. Det er altså lidt crazy :blink

Nu tager jeg hende altså ind, men åh, hvor jeg ikke er fan! 4,5 time hører altså til om natten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brug for et par råd.

C kæmper en kamp for ikke at sove. Han har sovet 20 min siden vi stod op 07.30

Han er slet ikke til at få kølet ned. Det er som om han ser sin søvn som en straf.

Jeg har prøvet diverse ting, som at logge mig ved siden af ham. Putte ham i armene, men han prøver at hive sig op.

You name it, prøvet alt.

Hvad gør i når det problem opstår ?

Han vil ikke sove i barnevognen? Clara er umulig at få til at sove inde om dagen, men hun sover gladeligt ude i barnevognen. Ellers når hun ikke vil sove har vi nogle gange succes med at hun kan sove et par timer i viklen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han vil ikke sove i barnevognen? Clara er umulig at få til at sove inde om dagen, men hun sover gladeligt ude i barnevognen. Ellers når hun ikke vil sove har vi nogle gange succes med at hun kan sove et par timer i viklen :)

Jeg er nok lidt pylret men syntes det er synd for ham at ligge derude i den kulde.

De gange jeg har gjort det, har det tilgengæld hjulpet. Han sover bedre derude. Men det må altså vente til mor her syntes det er varmt nok ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brug for et par råd.

C kæmper en kamp for ikke at sove. Han har sovet 20 min siden vi stod op 07.30

Han er slet ikke til at få kølet ned. Det er som om han ser sin søvn som en straf.

Jeg har prøvet diverse ting, som at logge mig ved siden af ham. Putte ham i armene, men han prøver at hive sig op.

You name it, prøvet alt.

Hvad gør i når det problem opstår ?

Ved J virker det at svøbe ham i dynen og give ham en klud henover hovedet. Skabe noget tryghed og lukke af for input er vejen frem ved ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tager jeg hende altså ind, men åh, hvor jeg ikke er fan! 4,5 time hører altså til om natten!

Hvor er hun vild!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok lidt pylret men syntes det er synd for ham at ligge derude i den kulde.

De gange jeg har gjort det, har det tilgengæld hjulpet. Han sover bedre derude. Men det må altså vente til mor her syntes det er varmt nok ;-)

Det er ikke synd ;) Det er eigtig sundt for dem :)

A sover også klart bedre ude end inde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke synd ;) Det er eigtig sundt for dem :)

A sover også klart bedre ude end inde.

Ja, ved det godt... det er bare såååååå koldt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved J virker det at svøbe ham i dynen og give ham en klud henover hovedet. Skabe noget tryghed og lukke af for input er vejen frem ved ham :)

Når han engang overgiver sig, så er det også det eneste der virker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, ved det godt... det er bare såååååå koldt ;-)

Men de ligger jo fuldstændig i læ i barnevognen. A sover pt i sin Trillepose (wannabe Voksi) med bukser, strømper, trøje, jakke og hue. Han er dejligt varm, når han kommer ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men de ligger jo fuldstændig i læ i barnevognen. A sover pt i sin Trillepose (wannabe Voksi) med bukser, strømper, trøje, jakke og hue. Han er dejligt varm, når han kommer ind :)

Enig! Vores barnevogn er vidst endda for vindtæt :rolleyes N var svedig ned af ryggen efter hans lur (på tur).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tager jeg hende altså ind, men åh, hvor jeg ikke er fan! 4,5 time hører altså til om natten!

Jeg har samme problem, bare med 5,5 time <_< what to do???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han startede dagen så fint ud med en lang lur. Men de to efterfølgende har været deciderede fjollede :prik er spændt på nattesøvnen (og resten af eftermiddagen :unsure)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været i mødregruppe for første gang i dag. Lily var den yngste og den største :D :blush

Hun spiser godt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, 2 nætters virkelig dårlig søvn bliver da indhentet i dag. Det er godt nok en træt baby jeg har i dag i hvert fald! Satser på at søvn avler søvn og vi også får en god nat. Det trænger jeg godt nok til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han startede dagen så fint ud med en lang lur. Men de to efterfølgende har været deciderede fjollede :prik er spændt på nattesøvnen (og resten af eftermiddagen :unsure)

Egentlig ok eftermiddag, men klart overtræt baby til putning. Læææænge siden han har været så ked der :( Tror og håber han har fundet ro nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne man bruge vanish på uld? I blød i kort tid og så i maskinen, eller vanish i maskinen og vaske med det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er flere der har succes med kortvarigt i den flydende. Altså hurtigt at behandle og vaske indenfor 10 min. Jeg kan dog bestemt ikke anbefale at bruge pulveret... det har jeg ødelagt en body med...

Vi har kun pulveret <_< måske jeg skal stoppe lidt i maskinen og så vaske nu. Bodyen er gul på halvdelen af ryggen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.