Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Det er utroligt hvad 7 timers søvn gør for humøret :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er utroligt hvad 7 timers søvn gør for humøret :glad

Jeg skulle lige til at skrive det samme :D Jeg har godtnok ikke får 7 timer sammenhængende, men jeg har sovet helt ok :) Jeg tror faktisk, søvn klæder mig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle lige til at skrive det samme :D Jeg har godtnok ikke får 7 timer sammenhængende, men jeg har sovet helt ok :) Jeg tror faktisk, søvn klæder mig :lol

:lol søvn er et fantastisk skønhedsmiddel - de skulle sælge af det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så synd for ham at han skal hoste og puste så meget. Idag er det godt nok grum :( Det er simpelthen utrolig den dreng kan blive ved med at være så glad og tilpas :)

Hvorfor så vente til senere på ugen? Det er jo synd for jer begge at han skal kæmpe sådan. Hvor ofte får han anfalds medicin?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C sov 8 timer fra lørdag til søndag.

10-06

Og tror i så at mor her kunne falde i søvn?

Nej da, hun faldt først i søvn 02.30

Typisk.

Er møg sur på mig selv.

Det var mon eneste chance de sidste 4 mdr

Og så arbejder min krop imod mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skulle lige til at skrive det samme :D Jeg har godtnok ikke får 7 timer sammenhængende, men jeg har sovet helt ok :) Jeg tror faktisk, søvn klæder mig :lol

Det har jeg nu heller ikke, det ville vist være for meget forlangt ;) søvn burde være noget man lige kunne smække i ansigtet, eller sælge på flaske, så man lige kunne bunde et par timer :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg nu heller ikke, det ville vist være for meget forlangt ;) søvn burde være noget man lige kunne smække i ansigtet, eller sælge på flaske, så man lige kunne bunde et par timer :lol

Det hedder sovepiller ;-D

Dog ikke smart med en bebs men meget fristende nogle gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hedder sovepiller ;-D

Dog ikke smart med en bebs men meget fristende nogle gange.

Ja det er vist for risikabelt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seje Benjamin! Han sagde intet til første stik, men det andet skreg han lige over i 15sek. Spiralen var ikke vildt sjov at få sat op, men nu sidder den der da. Er dog spændt på at se hvor meget jeg bløder grundet opsætningen, for det føles som om det bare render ud :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups... Ville sove lur sammen med Ester efter en lorte nat. Jeg lægger hende ca kl 11.30, og vågner så kl 14 :LOL :LOL :LOL

Nu håber jeg da så bare jeg kan sove i nat!

Du har da trængt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seje Benjamin! Han sagde intet til første stik, men det andet skreg han lige over i 15sek. Spiralen var ikke vildt sjov at få sat op, men nu sidder den der da. Er dog spændt på at se hvor meget jeg bløder grundet opsætningen, for det føles som om det bare render ud :unsure

Det gør det så.. Æv hvor har jeg ikke savnet blod og menssmerter :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør det så.. Æv hvor har jeg ikke savnet blod og menssmerter :prik

Æv :(

Hvor er det vildt, at det skal være så forskelligt hvordan det føles og forløber.

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu magle for en sur baby jeg har i dag :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv :(

Hvor er det vildt, at det skal være så forskelligt hvordan det føles og forløber.

:kiss

Det er vildt ubehageligt :( har ondt fra toppen af lårene og op til lidt under navlen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er flere herinde, der synes 4. tiger trak tænder ud... Jeg syntes ikke den var så slem hos os, men hold da ferie man nr.5, kan bare skride ad H til. Hun sover simpelthen kamp dårligt både dag og nat, vi kæmper med at få hende til at sove om aften og om dagen er hun hele tiden små-klagende fordi hun er begyndt at kunne afstandsvurdere.

Og der er f***ing 3 uger tilbage af den endnu!!! Håber ikke det forsætter i alt den tid.

På den positive side, så betyder det al verden for hendes udvikling, hver morgen når hun vågner, så kan hun noget nyt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har næste Tiger meldt sin ankomst <_< Åh, hvor jeg håber det efterlader håb om den er væk igen til barnedåb på lørdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har næste Tiger meldt sin ankomst <_< Åh, hvor jeg håber det efterlader håb om den er væk igen til barnedåb på lørdag!

Her er vi også igang med den 3. Tiger, den startede i går, og har lavet kaos i Nayas lure og spisning <_< Heldigvis er den kort!

Jeg håber den har sluppet Sofie inden dåb på lørdag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er flere herinde, der synes 4. tiger trak tænder ud... Jeg syntes ikke den var så slem hos os, men hold da ferie man nr.5, kan bare skride ad H til. Hun sover simpelthen kamp dårligt både dag og nat, vi kæmper med at få hende til at sove om aften og om dagen er hun hele tiden små-klagende fordi hun er begyndt at kunne afstandsvurdere.

Og der er f***ing 3 uger tilbage af den endnu!!! Håber ikke det forsætter i alt den tid.

På den positive side, så betyder det al verden for hendes udvikling, hver morgen når hun vågner, så kan hun noget nyt.

 

Indtil videre har vi - antijinx - ikke mærket syyynderligt til 5'eren  -men 4'eren var streng. Dog var den ikke streng i 5 uger - der var lige en periode midt i hvor der var ro på. Håber også i lige får en breather snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vi også igang med den 3. Tiger, den startede i går, og har lavet kaos i Nayas lure og spisning <_< Heldigvis er den kort!

Jeg håber den har sluppet Sofie inden dåb på lørdag :kram2

Det startede også i går her, men ikke så udtalt som i dag. Ja, den er heldigvis kort! Ved Anna, var det overstået dagen før 12 uger - det er på lørdag, så jeg håber! ;)

Og jeg krydser fingre for mildt og hurtigt forløb hos jer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår simpelthen ikke at den dreng ikke sover om aftenen.

Om dagen kan han Max være vågen i 1,5 time, men så snart vi kommer på den anden side af kl 16 så er det slut med søvn frem til 22-23 tiden.

En enkelt powernap på 15-20 min kan det måske blive til og sådan har det været i over en måned nu

Synes snart vi har prøvet alt for at bryde det men nej.

Savner godt nok lidt babyfri aftentid efterhånden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår simpelthen ikke at den dreng ikke sover om aftenen.

Om dagen kan han Max være vågen i 1,5 time, men så snart vi kommer på den anden side af kl 16 så er det slut med søvn frem til 22-23 tiden.

En enkelt powernap på 15-20 min kan det måske blive til og sådan har det været i over en måned nu

Synes snart vi har prøvet alt for at bryde det men nej.

Savner godt nok lidt babyfri aftentid efterhånden

Jeg kender det godt <_<

Hvordan sover han om natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha i aftes kunne Niklas ikke finde ro pga maven drillede. Så til sidst tog vi ham imellem os for at se om det hjalp. Så fandt han endelig ro og har så sovet 5 timer ;-) og lige leveret en god ble og spist godt. God start på dagen !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår simpelthen ikke at den dreng ikke sover om aftenen.

Om dagen kan han Max være vågen i 1,5 time, men så snart vi kommer på den anden side af kl 16 så er det slut med søvn frem til 22-23 tiden.

En enkelt powernap på 15-20 min kan det måske blive til og sådan har det været i over en måned nu

Synes snart vi har prøvet alt for at bryde det men nej.

Savner godt nok lidt babyfri aftentid efterhånden

Sådan er det også tit herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det godt <_<

Hvordan sover han om natten?

Han tager som regel et stræk på ca 3 timer inden han skal have mad første gang. Vågner han inden kan han puttes med en sut og sover videre til det ca passer med de 3 timer.

Derefter hedder det hver anden time... Suk

Synes det er ofte når han trods alt er næsten 5 måneder og sagtens kan holde 3-4 timer mellem måltider om dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.