Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Jamen vi har fået nogle gymnastik øvelser vi skal lave med ham, men hun virker ikke sådan bekymret over han ikke kan.

Jeg tænker bare så småt på at han jo snart skal ud og passes i dp/vuggestue(juni)

W var langt ældre før han vendte rundt. 7-8 måneder måske? Og brugte det aldrig som sådan, han var aldrig sådan en der trillede og trillede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

W var langt ældre før han vendte rundt. 7-8 måneder måske? Og brugte det aldrig som sådan, han var aldrig sådan en der trillede og trillede.

Jeg tænker også at babyer er så smart

skruet sammen at hvis de kan bruge det til noget, så lærer de det, på det tidspunkt hvor de har fokus på det. Det kan være at Eigil er ved at lære noget andet og så kommer det trillen senere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise, hvor var det du havde købt bånd til dåbskjolen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay så behøver jeg ikke tænke mere over det.

Synes bare alle mine veninders bæen triller konstant, og de er omkring Eigils alder eller yngre.

Jeg synes ikke som sådan han virker til at være ved at lærer noget andet Tina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maria, min A triller stadig ikke. Altså, han kan godt, men gør det ikke. Jeg ville slet ikke bekymre mig, sålænge han ligger på maven og får trænet sin krop alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maria, min A triller stadig ikke. Altså, han kan godt, men gør det ikke. Jeg ville slet ikke bekymre mig, sålænge han ligger på maven og får trænet sin krop alligevel :)

Det gør han og han trækker benene ind under sig og sætter fra med tæerne og kommer lidt fremad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør han og han trækker benene ind under sig og sætter fra med tæerne og kommer lidt fremad

Så skal du slet ikke bekymre dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise, hvor var det du havde købt bånd til dåbskjolen?

Jeg har såmænd bestilt hos Lily denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adrian har sovet i over fire timer nu :huh Og os der havde planer om, at vi skulle ud og handle under hans lur nr. to - det bliver vist lidt svært, når han stadig er i gang med den første  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har såmænd bestilt hos Lily denne gang :)

Okay, tak :) Ja det er jo ikke fordi jeg mangler lyserødt bånd, men tænkte bare om det var en butik med et lidt bredere udvalg i blå bånd, men det kan man vist ikke sige om Lilly..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adrian har sovet i over fire timer nu :huh Og os der havde planer om, at vi skulle ud og handle under hans lur nr. to - det bliver vist lidt svært, når han stadig er i gang med den første :rolleyes

Astrid tog også lige en lur på 4,5 time i dag :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, tak :) Ja det er jo ikke fordi jeg mangler lyserødt bånd, men tænkte bare om det var en butik med et lidt bredere udvalg i blå bånd, men det kan man vist ikke sige om Lilly..

Jeg bestilte e helt udvalg fra en eller anden webshop til junior i sin tid. Denne gang ville jeg gerne bare have noget nemt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid tog også lige en lur på 4,5 time i dag :blink

Det er åbenbart store sovedag Markus tog 3,5 time idag :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er åbenbart store sovedag Markus tog 3,5 time idag :blink

Fedt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først 2 dage hvor jeg måtte gå i seng sammen med C for at hun kunne lægge ved mig og falde i søvn, da hun kegler rundt i sengen og brokker sig. I går gav vi panodil inden nat og der sov hun bare. I dag har vi ikke givet panodil og nu kegler hun rundt igen.

Der er ingen af os der har lyst til at få et barn, der skal have panodil for at sove og samtidig ved vi ikke helt hvad problemet er. Det har stået på siden hun blev vaccineret i torsdags, men kan ligeså godt være maven der driller, da hun slår gigantiske luftprutter... Hvad end det er, så er det pænt træls.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi har fået nogle gymnastik øvelser vi skal lave med ham, men hun virker ikke sådan bekymret over han ikke kan.

Jeg tænker bare så småt på at han jo snart skal ud og passes i dp/vuggestue(juni)

Freya var 4 måneder da hun kunne trille fra mave til ryg og 5.5 (næsten6) måneder da hun kunne trille fra ryg til mave...

Hvad har det med dp/vs at gøre? Og der er da immervæk et stykke tid til juni! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid tog også lige en lur på 4,5 time i dag :blink

 

Man når jo at blive helt nervøs! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man når jo at blive helt nervøs! :P

Ja det gør man :D

Astrid plejer at vågne hele tiden om aftenen. Men pt har hun sovet 2 timer :huh Så sidder jeg her og ik aner om jeg skal gå i seng eller hvad jeg skal ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freya var 4 måneder da hun kunne trille fra mave til ryg og 5.5 (næsten6) måneder da hun kunne trille fra ryg til mave...

Hvad har det med dp/vs at gøre? Og der er da immervæk et stykke tid til juni! ;)

Ja men synes tiden går så stærkt den her gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså ikke let at løfte hovedet når man stikker rumpen i vejret.... Det har Ester bare ikke helt fanget endnu :LOL :LOL

:haha :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er virkelig glad for vi har endnu en lægetid til Julius i denne uge... Det er lige før jeg efterhånden håber på en tur på børneafdelingen, så vi kan få styr på vejrtrækningen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig glad for vi har endnu en lægetid til Julius i denne uge... Det er lige før jeg efterhånden håber på en tur på børneafdelingen, så vi kan få styr på vejrtrækningen...

Hvor er det træls for jer, at I skal bikse sådan med det :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det træls for jer, at I skal bikse sådan med det :( :kram2

Det er så synd for ham at han skal hoste og puste så meget. Idag er det godt nok grum :( Det er simpelthen utrolig den dreng kan blive ved med at være så glad og tilpas :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.