Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Træt pyller baby - så lær dog at sove mere end 14 timer på et døgn - som nu i aften kun vil have bryst og pure nægter flasken. De kan jo for pokker ikke følge med hendes glubske appetit også bliver hun skide sur - nen vil stadigvæk ikke tage flaske eller sove.

Ej, lige nu kan jeg slet ikke læse dine indlæg uden at få totalt ondt af dig, efter at have læst om din oplevelse med din familie efter din fødsel.

Puh, hvor vil jeg bare gerne sende dig et ordentlig kram  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er lidt spændt på i morgen

Jeg skal i biffen med Ønskebebs, så manden skal have Malou alene. Malou vil dog ikke tage sutteflaske. Jeg har købt en brik Arla MME og en pakke snapseglas til i værste fald. Planen er at jeg giver hende mad kl. 14.45 så hun bliver godt mæt. Håber så, at hun sover fra kl. 15.15 og så mindst to timer -gerne tre. Og at hun så kan vente til jeg er hjemme omkring kl. 18.30 med at spise. Manden har jo ligesom ikke mulighed for at få fat på mig i biografen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt spændt på i morgen Jeg skal i biffen med Ønskebebs, så manden skal have Malou alene. Malou vil dog ikke tage sutteflaske. Jeg har købt en brik Arla MME og en pakke snapseglas til i værste fald. Planen er at jeg giver hende mad kl. 14.45 så hun bliver godt mæt. Håber så, at hun sover fra kl. 15.15 og så mindst to timer -gerne tre. Og at hun så kan vente til jeg er hjemme omkring kl. 18.30 med at spise. Manden har jo ligesom ikke mulighed for at få fat på mig i biografen.

Jeg håber det går som planlagt - eller hun måske overrasker og vil tage flaske når du ikke er der.

Hyg dig og hils Ønskebebs :) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt pyller baby - så lær dog at sove mere end 14 timer på et døgn - som nu i aften kun vil have bryst og pure nægter flasken. De kan jo for pokker ikke følge med hendes glubske appetit også bliver hun skide sur - nen vil stadigvæk ikke tage flaske eller sove.

 

Æv bæv, lille pus :( Håber det vendte, så I fik en god nattesøvn :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv bæv, lille pus :( Håber det vendte, så I fik en god nattesøvn :kram

Tværtimod det har været intervaller af halvanden time.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tværtimod det har været intervaller af halvanden time.

Æv, det er møghårdt, når det er sådan :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså Freja bliver 11 måneder idag. En måned til og så hører jeg slet ikke til herinde mere...

 

Men så er det jo godt at der kun går en 5 måneder inden jeg kan være med igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, lige nu kan jeg slet ikke læse dine indlæg uden at få totalt ondt af dig, efter at have læst om din oplevelse med din familie efter din fødsel.

Puh, hvor vil jeg bare gerne sende dig et ordentlig kram :kram

Tak men du behøver ikke have ondt af mig. Jeg har været vant til siden jeg var 14 år at skulle klare mig selv og overleve uden forståelse eller hjælp fra omgivelserne. Nu har jeg så bare også Mie at tage mig af - men hun gør mig heldigvis kun stærkere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv, det er møghårdt, når det er sådan :kram2

Det er ihvertfald rigtig træls at hun er begyndt at sove dårligere og dårligere. Tror mu det er fordi der er bonusble på vej - har hun ikke haft siden mandag - så bliver hun gerne urolig fordi hele kroppen arbejder for at få det ud. Også prutter hun helt ekstremt lige nu det lille pus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså Freja bliver 11 måneder idag. En måned til og så hører jeg slet ikke til herinde mere...

Men så er det jo godt at der kun går en 5 måneder inden jeg kan være med igen

Tillykke med Freja. Det er så spændende at du får en til så tæt på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ihvertfald rigtig træls at hun er begyndt at sove dårligere og dårligere. Tror mu det er fordi der er bonusble på vej - har hun ikke haft siden mandag - så bliver hun gerne urolig fordi hele kroppen arbejder for at få det ud. Også prutter hun helt ekstremt lige nu det lille pus.

 

Nårh. Sikke noget, men det er da også på tide at hun kommer af med det så :kram

 

Ih altså Freja bliver 11 måneder idag. En måned til og så hører jeg slet ikke til herinde mere...

 

Men så er det jo godt at der kun går en 5 måneder inden jeg kan være med igen

 

hold da op! I er godt nok effektive :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været en tur i Givskud zoo i dag :)

D2hvuXV.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været en tur i Givskud zoo i dag :)

D2hvuXV.jpg

Ser hyggeligt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har eksemplarisk baby, der vågnede for 20 min siden efter 3 timers (kort ;)) lur. Helt perfekt når SP burde være på trapperne :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været en tur i Givskud zoo i dag :)

D2hvuXV.jpg

 

 

Hvor hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-7571-0-73561200-1423744505_thumb.jp

 

Første rigtige gang mos :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Vi har været en tur i Givskud zoo i dag :)

D2hvuXV.jpg

 

Hvor dejligt! Det ser rigtig hyggeligt ud :)

 

 

attachicon.gifmos.jpg

 

Første rigtige gang mos :yay

Hvor er hun bare skøn :D

Simon er også sådan for alvor kommet igang med mos nu - en omgang hjemmelavet kartoffelmos blandet med sød kartoffel. Dét er noget drengen kan li! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tværtimod det har været intervaller af halvanden time.

Øv :(

 

Jeg kender det desværre kun for godt. Herhjemme har det også været en skodnat. Simon har spist hver anden time hele natten og Lise har feber og har derfor vågnet og grædt en 5-6 gange i løbet af natten - så når det ikke var den ene der holdt mig vågen, så var det den anden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er hun bare skøn :D

Simon er også sådan for alvor kommet igang med mos nu - en omgang hjemmelavet kartoffelmos blandet med sød kartoffel. Dét er noget drengen kan li! :)

 

 

Hvor hyggeligt, her er det bare et glas, med kartoffel/gulerodsmos med lidt sveskemos i, Der gled da i hvert fald en hel portion ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

5700 gram og 60 cm lækker Leonora :loveshower

Kun ros til både Leonora og mor (som så snart skal indse og tro på, at jeg er en god mor på min måde) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5700 gram og 60 cm lækker Leonora :loveshower

Kun ros til både Leonora og mor (som så snart skal indse og tro på, at jeg er en god mor på min måde) :)

Skønt at høre Tumle! :yay

Og SELVFØLGELIG er du en god mor! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for sugemærkerne på min arm, Malou :blink du skal nok gøre en dreng glad en dag ;)

vgsCbWQ.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :(

Jeg kender det desværre kun for godt. Herhjemme har det også været en skodnat. Simon har spist hver anden time hele natten og Lise har feber og har derfor vågnet og grædt en 5-6 gange i løbet af natten - så når det ikke var den ene der holdt mig vågen, så var det den anden!

Øv for pokker - kæmpe krammer retur.

Aner ikke hvordan jeg skulle klare den hvis jeg havde en tumling også. Heldigvis har hun taget 2,5 time i barnevognen og er nu på anden lur i den og har taget en time pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.