Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Ud i solen og den skønne forårsagtige stemning med dig, søde :kiss Kunne I måske finde nogle timer, hvor du er DIG eller I er mand og kone? Det behøver ikke være længe, bare en time eller to måske :)

Det kommer jeg også :)

Det kunne vi nok - må se på det :) Har lige bestilt frisørtid, men der er godt nok 1 1/2 måned til. Må nok finde tid til at komme ud og kigge lidt på tøj til dåben til både Filippa og jeg ;)

Og hvordan har DU det? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hun guffede det i sig :) sad stille og roligt og åbnede munden; når ske eller kop kom tæt på hende.

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger har sovet fra 19.30 - 6.30 :o Det må han få gerne fortsætte med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger har sovet fra 19.30 - 6.30 :o Det må han få gerne fortsætte med :D

:super

Jeg skal ikke klage over midnat til 7.45, men glæder mig nu til at få lidt aften med voksentid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun guffede det i sig :) sad stille og roligt og åbnede munden; når ske eller kop kom tæt på hende.

Seje Laura :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaah efter en nat hvor Laura var vågen fra 01.30-04.30 og så kun sov en time, har hun i nat sovet fra 21.00-04.30 fået mad og sov videre til nu! Fantastisk nat :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super

Jeg skal ikke klage over midnat til 7.45, men glæder mig nu til at få lidt aften med voksentid ;)

Det er så skønt at have aftenerne igen. Det nyder vi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wub Det vil sige, at hun følger terminen, ikke? Altså tænker ift. De ting man tænker de "skal kunne" på det og det tidspunkt.

Synes virkelig det er svært, for Mi. Følger i hvert fald ikke sin reelle alder, men den koorigerede.

Hun er jo korrigeret (knap ) 5uger. Så jo hun følger termin når det gælder udvikling. - Tror det er meget normalt, selvom jeg nogengange har liiiidt svært ved det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Malou har sovet fra kl. 22-9 i et stræk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gør i for at de små sover så mange timer ? Er sq liiidt misundelig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gør i for at de små sover så mange timer ? Er sq liiidt misundelig...

Her kom det af sig selv.

I starten sov Storm i 3 timers intervaller hele natten.

Så begyndte han at sove mere og mere uden at vågne, og nu falder han i søvn mellem 22 og 23 og sover mellem 8 og 10 timer i træk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kom det af sig selv.

I starten sov Storm i 3 timers intervaller hele natten.

Så begyndte han at sove mere og mere uden at vågne, og nu falder han i søvn mellem 22 og 23 og sover mellem 8 og 10 timer i træk :)

Hmm må vist bare være tålmodig så...Tobias sover 10-12 timer af 2 eller 3 omgange...:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gør i for at de små sover så mange timer ? Er sq liiidt misundelig...

Det har hun selv styret lige fra fødslen af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm må vist bare være tålmodig så...Tobias sover 10-12 timer af 2 eller 3 omgange...:-)

det tror jeg ikke du skal være utilfreds med :) det lyder som en rigtig fin nattesøvn, som så nok stille og roligt vil blive mindre mad om natten, når han starter fastere føde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaah efter en nat hvor Laura var vågen fra 01.30-04.30 og så kun sov en time, har hun i nat sovet fra 21.00-04.30 fået mad og sov videre til nu! Fantastisk nat :yay

Fedt!! :yay Det gør bare vidundere at få sin søvn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gør i for at de små sover så mange timer ? Er sq liiidt misundelig...

Husk, børn er forskellige! de længere stræk skal nok komme når han bliver lidt ældre! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er jo korrigeret (knap ) 5uger. Så jo hun følger termin når det gælder udvikling. - Tror det er meget normalt, selvom jeg nogengange har liiiidt svært ved det!

Det var faktisk lige hvad jeg havde brug for at høre (for ikke at føle mig selv bindegal :blush) :kram2

Har det på samme måde, det er så skide svært når man har for mange små i familien, som gerne vil sammenligne <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm må vist bare være tålmodig så...Tobias sover 10-12 timer af 2 eller 3 omgange...:-)

Det synes jeg heller ikke er slemt.

Men kan sagtens følge dig, for jeg drømte også om flere timer, dengang Storm tig 3 ad gangen.

Men det skal nok komme.

Storm er 4 mdr nu, og startede så småt for 2 mdt siden lige op til jul med de lange stræk.

Så kom der en periode i januar på ca 3 uger, hvor det var tilbage til 4 timer ad gangen om natten, og nu her de sidste par uger har hver nat været på 7-10 timer uden at vågne.

Men selv nu er jeg træt af, han først sover tidligst kl 22, for savner mine stille aftner med en god film med manden, men vil alligevel helst, at han så vågner der ved 7-8 tiden om morgenen og ikke det tilsvarende tidligere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder lyden af Asger der pludrer og griner mens han leger kuk kuk bøh med sin far :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så skønt at have aftenerne igen. Det nyder vi :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var faktisk lige hvad jeg havde brug for at høre (for ikke at føle mig selv bindegal :blush) :kram2

Har det på samme måde, det er så skide svært når man har for mange små i familien, som gerne vil sammenligne <_<

Lige præcis!

Liff fik en kusine 5 dage efter hun blev født... hun er bare en kæmpe basse og kan self. Meget mere end Liff.

Det er pisse svært, ikke at samligne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nydt en skøøøøøn Cph Dining middag på Gorms med min skønne mand mens S for første gang blev passet, og mine forældre nød også at passe vores guldklump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nydt en skøøøøøn Cph Dining middag på Gorms med min skønne mand mens S for første gang blev passet, og mine forældre nød også at passe vores guldklump

Hvordan gik det for jer at være væk fra hende? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det for jer at være væk fra hende? :)

Det gik super. Vi afleverede hos mine forældre, hvor vi var sammen med S nogle timer, og så var vi væk 2 1/2 time :) maden var lækker, stemningen var god og vi tænkte begge på S men vi fik snakket lidt voksensnak og tænkt på andet end baby og jeg fik for en gangs skyld lidt vin :) mine forældre mente dårligt nok, at hun havde opdaget, vi var væk og hun spiste uden problemer en flaske med 150 ml MM mens vi var væk. Jeg tror 2 1/2 time var meget passende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt pyller baby - så lær dog at sove mere end 14 timer på et døgn - som nu i aften kun vil have bryst og pure nægter flasken. De kan jo for pokker ikke følge med hendes glubske appetit også bliver hun skide sur - nen vil stadigvæk ikke tage flaske eller sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.