Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

5700 gram og 60 cm lækker Leonora :loveshower

Kun ros til både Leonora og mor (som så snart skal indse og tro på, at jeg er en god mor på min måde) :)

Dejlige store pige ❤️

Du ER en god mor søde tumle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for sugemærkerne på min arm, Malou :blink du skal nok gøre en dreng glad en dag ;)vgsCbWQ.jpeg

:Lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var så hyggeligt at være i Givskud zoo. Den var helt tom for biler, hvilket var ret skønt. Asger var nem og meget opmærksom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5700 gram og 60 cm lækker Leonora :loveshower

Kun ros til både Leonora og mor (som så snart skal indse og tro på, at jeg er en god mor på min måde) :)

Dejligt :)

Nemlig. Du er en god mor. Prøv bare at se på din store pige. Så kan du jo tydeligt se, at du gør et godt job ;) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for pokker - kæmpe krammer retur.

Aner ikke hvordan jeg skulle klare den hvis jeg havde en tumling også. Heldigvis har hun taget 2,5 time i barnevognen og er nu på anden lur i den og har taget en time pt.

Dejligt med lidt revanche-søvn! :loveshower

Simon var også dygtig og tog 3 timer i barnevognen! Og Lise sov ca. 45 min, så jeg fik også en pause :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, søde piger :lovebk Jeg ved det jo godt inderst inde og som Felixmor skriver, så er Filippa jo et fremragende eksempel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i oplevet at jeres babyer er bange for en bestemt person?

Alba er SÅ bange for hendes bedstefar, og hun græder stortset fra det øjeblik han træder ind af døren og til han går igen :unsure det har været sådan siden hun var 4-5 måneder gammel, og det er ved at være ret frustrerende, at der skal være gråd og ulykkelig baby hver gang vi ser ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i oplevet at jeres babyer er bange for en bestemt person?

Alba er SÅ bange for hendes bedstefar, og hun græder stortset fra det øjeblik han træder ind af døren og til han går igen :unsure det har været sådan siden hun var 4-5 måneder gammel, og det er ved at være ret frustrerende, at der skal være gråd og ulykkelig baby hver gang vi ser ham :(

Hvor er det synd for dem begge.

Vi oplever det ikke men niecen var bange for min mand da hun var lille. De vokser jo heldigvis fra det. Her tror jeg niecen så sin onkel for sjældent og så er min mand en stor mand. Det hjalp da de så hinanden oftere og hun blev større.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha farmand slap billigt :) Malou spiste inden jeg tog afsted. Hun sov 15.30-18.40 og jeg var afsted 15.15-18.30, så det kunne ikke passe bedre :) og nøj hvor var det mærkeligt at være afsted uden hende, men det var også lidt rart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha farmand slap billigt :) Malou spiste inden jeg tog afsted. Hun sov 15.30-18.40 og jeg var afsted 15.15-18.30, så det kunne ikke passe bedre :) og nøj hvor var det mærkeligt at være afsted uden hende, men det var også lidt rart :)

Skønt det gik godt :) Og det lyder som en nem tjans for far ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Så gik der tid med det..."

Over 1 time på bleskift, mad og falden i søvn :zzz Glæder mig til det går liiiidt hurtigere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm! sur baby der stikker i et hyl, når mor prøver at putte efter endnu en amning... vil gerne amme mere, men bliver småsur på bryster og hiver og slider i den! av!

Påtænker at har fået tigerbesøg? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm! sur baby der stikker i et hyl, når mor prøver at putte efter endnu en amning... vil gerne amme mere, men bliver småsur på bryster og hiver og slider i den! av!

Påtænker at har fået tigerbesøg? :unsure

Det passer vist nogenlunde, er hun ikke cirka 5 uger korrigeret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH stupid stupid stupid :shooter

Når man opdager at tisselagnet i babys seng er foldet lidt op i det ene hjørne af fodenden så skal man ikke lade det være og tænke: Det går nok

For gør man da, ja så tisser baby da selvfølgelig igennem for første gang i jeg ved ikke hvor mange måneder og hvor gør hun det henne? Jamen det er da selvfølgelig i det ene hjørne af sengen der ikke er tisselagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det synd for dem begge.

Vi oplever det ikke men niecen var bange for min mand da hun var lille. De vokser jo heldigvis fra det. Her tror jeg niecen så sin onkel for sjældent og så er min mand en stor mand. Det hjalp da de så hinanden oftere og hun blev større.

Det er nemlig rigtig synd for dem :unsure de får slet ikke noget forhold til hinanden, når Alba ikke engang vil se på ham!

Mm jeg tror også det er en del af problemet her, at hun jo aldrig ser sin bedstefar. Og når hun ser ham, så viser han ingen interesse for hende, og vil helst ikke holde hende fordi han er bange for at kommer til at gylpe på ham. Jeg håber godt nok at det bliver bedre med tiden :unsure

Men det er lidt spøjst, at han er den eneste person hun er bange for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det passer vist nogenlunde, er hun ikke cirka 5 uger korrigeret?

Jo det er hun... og App'en mener også at vi er midt i stormen! Havde helt glemt hvor belastende den tiger er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er hun... og App'en mener også at vi er midt i stormen! Havde helt glemt hvor belastende den tiger er...

Vi mærker den heldigvis ikke så voldsomt (7-9-13).

Det er en fase ;) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er en kende udfordret. 2. dag alene med 3 syge drenge og mellemste manden vil kun sove på min arm og vil under ingen omstændigheder i viklen i dag...

4 timer til manden er hjemme, det kan kun gå for langsomt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH stupid stupid stupid :shooter

Når man opdager at tisselagnet i babys seng er foldet lidt op i det ene hjørne af fodenden så skal man ikke lade det være og tænke: Det går nok

For gør man da, ja så tisser baby da selvfølgelig igennem for første gang i jeg ved ikke hvor mange måneder og hvor gør hun det henne? Jamen det er da selvfølgelig i det ene hjørne af sengen der ikke er tisselagen

 

EJ, hvor typisk :( Og mega ærgerligt :( 

 

Det er nemlig rigtig synd for dem :unsure de får slet ikke noget forhold til hinanden, når Alba ikke engang vil se på ham!

Mm jeg tror også det er en del af problemet her, at hun jo aldrig ser sin bedstefar. Og når hun ser ham, så viser han ingen interesse for hende, og vil helst ikke holde hende fordi han er bange for at kommer til at gylpe på ham. Jeg håber godt nok at det bliver bedre med tiden :unsure

Men det er lidt spøjst, at han er den eneste person hun er bange for!

 

Det er synd, men det er da altid noget, at der er en åbenlys forklaring. Han er nok ikke typen, der har deltaget ret meget i bleskift og dikke dikke med sine egne børn? Mon ikke han bliver mere interesseret, når hun bliver mere "spændende" og kan mere (og ikke udgør gylperisiko)? Det skal nok blive bedre :)

 

Er en kende udfordret. 2. dag alene med 3 syge drenge og mellemste manden vil kun sove på min arm og vil under ingen omstændigheder i viklen i dag...

4 timer til manden er hjemme, det kan kun gå for langsomt...

 

Pyha, det lyder hårdt. Note to self, skal ikke brokke over forkølet baby og egen forkølelse :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mærker den heldigvis ikke så voldsomt (7-9-13).

Det er en fase ;) :kram

Her ligger hun på armen og skiftevis sover og skriger...

Det er tydeligvis hårdt at være tigerramt! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih, der er da også så mange ting, man skal huske, når man får baby. FORSIKRING!!! Hun er jo med på vores indboforsikring, men jeg havde glemt, at vi selvfølgelig skal gøre forsikringsselskabet opmærksom på hendes ankomst, og derudover så skulle vi jo også have hende ulykkesforsikret. Det er nu fix'et. Tænk engang hvis noget skete, hvor vi fik brug for ulykkesforsikringen, og hun så ikke var forsikret. Det ville jeg have det SÅ dårligt med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih, der er da også så mange ting, man skal huske, når man får baby. FORSIKRING!!! Hun er jo med på vores indboforsikring, men jeg havde glemt, at vi selvfølgelig skal gøre forsikringsselskabet opmærksom på hendes ankomst, og derudover så skulle vi jo også have hende ulykkesforsikret. Det er nu fix'et. Tænk engang hvis noget skete, hvor vi fik brug for ulykkesforsikringen, og hun så ikke var forsikret. Det ville jeg have det SÅ dårligt med...

Nå ja, når nu du nævner det....  :unsure  ....-igen  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, når nu du nævner det.... :unsure ....-igen :rolleyes

He he. Tænkte nok at jeg ikke var den eneste - det kan klares med et opkald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha, det lyder hårdt. Note to self, skal ikke brokke over forkølet baby og egen forkølelse :rolleyes

Man må altid brokke over syge børn især hvis man også selv er sløj.

Rigtig god bedring. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må altid brokke over syge børn især hvis man også selv er sløj.

Rigtig god bedring. :kram2

Tak :kram forhåbentlig bliver drengene hurtigt raske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.