Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Fremover hedder det aftenflaske til Laura. Hun blir ikk mæt ved mig i tidsrummet 18-20. Så må vi se om amningen ellers kan køre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for kram :kiss

Det har været en hård dag, hvor jeg nærmest troede jeg skulle dø :p

Det lykkedes mig at spise aftensmad til aften (det første rigtige mad jeg får idag) og har det faktisk bedre. Så jeg håber at natten og imorgen bliver noget bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første nat på Liffs stue i Cpap-larm... De er sq stride de "tøser" på nattevagten i weekenden :rolleyes

Jeg har allerede spået en lang nat forude uden ret meget søvn :zzz

Jeg bliver nok en træls mor i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første nat på Liffs stue i Cpap-larm... De er sq stride de "tøser" på nattevagten i weekenden :rolleyes

Jeg har allerede spået en lang nat forude uden ret meget søvn :zzz

Jeg bliver nok en træls mor i morgen...

Jeg sov som en sten på sygehuset fordi jeg viste sygeplejerskerne holdte øje med Asger. C pap eller ej. Er endda blevet vækket af sygeplejersken hvor hun og to læger stod og var ved at flytte ham på intensiv.

Hvorfor skulle du ikke sove ved liff?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Heldigvis er det weekend, så Per skal ikke på arbejde. Han er god til at aflaste lidt, så jeg kan hvile på sofaen. Har dog lidt dårlig samvittighed, da han havde planlagt at arbejde på skuret idag (hvilket er ret vigtigt det bliver færdigt) og han kan ikke helt skjule sin skuffelse, selvom han ikke har sagt noget.

Det er selvfølgelig ærgerligt men du er jo ikke herre over sygdom selv. Rigtig god bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi prøvet stokke stolene til drengene 5sIAvon.jpg

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig pylret. Ved jeg har oplevet dødsangst og er påvirket af det.

Hiver en sovende Asger op ad barnevognen da jeg i babyalarmen kan høre, at han hiver efter vejret. Får ham ind. Synes han har abnøer men ikke mere end 1-2 sekunder. Synes også han trækker vejret hurtigt. Efter 1 time er han træt igen. Må se hvor længe han sover for at vurderer om han bruger ekstra kræfter. Men han har ikke indtrækninger eller lign. Øv jeg blev bare så forskrækket. Nu er manden på vej hjem så jeg ikke skal vurderer ham alene.

:kram2 :kram2

Jeg synes ikke du lyder pylret med alt det i har været igennem :kram2

Håber det går bedre nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv blev paaset for første gang i dag af farmor og farfar. Det var kun nogle timer hvor vi afleverede efter første lur og så kom da hun havde sovet anden lur. Det var gået rigtig fint og de havde også Ronja så Jonas og jeg brugte tiden på at sove :yay

Liv var også super glad for farfar fik vi at vide og hun havde smilet stort og grint hver gang hun så ham :glad meget bedre end tidligere hvor hun stak i et stort hyl da han kiggede på hende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2

Jeg synes ikke du lyder pylret med alt det i har været igennem :kram2

Håber det går bedre nu.

Tak Lone. Er træt af at være på vagt hele tiden. Er træt af kommentaren: Det må du bestemme/afgøre. Jeg er stadig vildt påvirket og ser hurtigt bål og brand. En bekendt her fra byen af fik sin lille pige indlagt med blå blink som os pga es virus. Får jo den vildeste flash back.

Men Asger har lidt slim der genere. Han lyder astmatisk og trækker vejret forholdsvis hurtigt. Men han har spist og været glad så det er sikkert ganske fredeligt. Men tror nu lige vi skal have tjekket om han vil have gavn af forebyggende medicin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv blev paaset for første gang i dag af farmor og farfar. Det var kun nogle timer hvor vi afleverede efter første lur og så kom da hun havde sovet anden lur. Det var gået rigtig fint og de havde også Ronja så Jonas og jeg brugte tiden på at sove :yay

Liv var også super glad for farfar fik vi at vide og hun havde smilet stort og grint hver gang hun så ham :glad meget bedre end tidligere hvor hun stak i et stort hyl da han kiggede på hende ;)

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2

Jeg synes ikke du lyder pylret med alt det i har været igennem :kram2

Håber det går bedre nu.

:ditto

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi prøvet stokke stolene til drengene 5sIAvon.jpg

Lækkert billede :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv blev paaset for første gang i dag af farmor og farfar. Det var kun nogle timer hvor vi afleverede efter første lur og så kom da hun havde sovet anden lur. Det var gået rigtig fint og de havde også Ronja så Jonas og jeg brugte tiden på at sove :yay

Liv var også super glad for farfar fik vi at vide og hun havde smilet stort og grint hver gang hun så ham :glad meget bedre end tidligere hvor hun stak i et stort hyl da han kiggede på hende ;)

:yay det lyder skønt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Lone. Er træt af at være på vagt hele tiden. Er træt af kommentaren: Det må du bestemme/afgøre. Jeg er stadig vildt påvirket og ser hurtigt bål og brand. En bekendt her fra byen af fik sin lille pige indlagt med blå blink som os pga es virus. Får jo den vildeste flash back.

Men Asger har lidt slim der genere. Han lyder astmatisk og trækker vejret forholdsvis hurtigt. Men han har spist og været glad så det er sikkert ganske fredeligt. Men tror nu lige vi skal have tjekket om han vil have gavn af forebyggende medicin.

Det er da klart du får det :kram2

Altså jeg var til lægen med Liv i torsdags fordi hun har hostet noget tid nu og nu havde hun også feber. Der var intet og det vidste jeg måske også godt men ville gerne være sikker på det ikke var AB. Så at du gerne vil have ham forbi en læge igen lyder helt logisk i mine ører :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sov som en sten på sygehuset fordi jeg viste sygeplejerskerne holdte øje med Asger. C pap eller ej. Er endda blevet vækket af sygeplejersken hvor hun og to læger stod og var ved at flytte ham på intensiv.

Hvorfor skulle du ikke sove ved liff?

Fordi hun faktisk er blevet overvåget konstant, siden tirsdag = sygeplejesker der render ind og ud hele natten - så har sovet på forældrestue for at få ro til at sove, så jeg var frisk og havde overskud om dagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh elsker de små øjeblikke. Har lige ammet og så ligger begge drenge og pludrer ved brystet og så kigger de begge op og sender mig de største smil. :kuller

Og tak for kommentarerne af mit billede. Tror jeg skal have taget et mere op af en hvid væg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.... natten går ok!

Hun var semivågen kl.2.30 og igen kl. 3.15, Hvor jeg troede hun var sulten... men fordi hun lige var starter på en inhalation, så måtte jeg prøve at strække den 20min... Liff falder i søvn igen ig sover indtil nu her kl. 4.30... Og nu får hun babs! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lig dog stille når du sover, baby!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.... natten går ok!

Hun var semivågen kl.2.30 og igen kl. 3.15, Hvor jeg troede hun var sulten... men fordi hun lige var starter på en inhalation, så måtte jeg prøve at strække den 20min... Liff falder i søvn igen ig sover indtil nu her kl. 4.30... Og nu får hun babs! :wub

Dejligt at det er gået bedre end forventet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det er gået bedre end forventet.

Og vi sov videre til 8.15! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er bestemt ikke pylret Britta! :kram2 Med alt det som dig og Asger har været igennem er det fuldt forståeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lig dog stille når du sover, baby!!!

Haha hvis hun er som Mie som sker det ikke. Er du sindssyg det ser vildt ud når hun sover i barnevognen - den står jo og ryster sig frem og tilbage.

Men hvor om alting er, så er det træls når de mosler så meget fordi de larmer af h til og får vækket sig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi overstået navngivningsreception, med 50 gæster, i går. Var i gang fra kl 6 til vi kom hjem 18:45. S var super dygtig og fik vist charmet en del og var meget rundt hos gæsterne men sov så heller ikke ret meget, så hun var lige så smadret som sin mor - vi sov alle tre fra ca kl 22:30-07 og hun sover formiddagslur nu og jeg har lige nappet en time mere. Tror jeg kigge lidt på gaverne :) der var mange og jeg nåede ikke at se alle, fordi min mand var lynhurtig med oppakning :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi overstået navngivningsreception, med 50 gæster, i går. Var i gang fra kl 6 til vi kom hjem 18:45. S var super dygtig og fik vist charmet en del og var meget rundt hos gæsterne men sov så heller ikke ret meget, så hun var lige så smadret som sin mor - vi sov alle tre fra ca kl 22:30-07 og hun sover formiddagslur nu og jeg har lige nappet en time mere. Tror jeg kigge lidt på gaverne :) der var mange og jeg nåede ikke at se alle, fordi min mand var lynhurtig med oppakning :rolleyes

Tillykke med navngivningen i går :hurra dejligt I havde en god dag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi overstået navngivningsreception, med 50 gæster, i går. Var i gang fra kl 6 til vi kom hjem 18:45. S var super dygtig og fik vist charmet en del og var meget rundt hos gæsterne men sov så heller ikke ret meget, så hun var lige så smadret som sin mor - vi sov alle tre fra ca kl 22:30-07 og hun sover formiddagslur nu og jeg har lige nappet en time mere. Tror jeg kigge lidt på gaverne :) der var mange og jeg nåede ikke at se alle, fordi min mand var lynhurtig med oppakning :rolleyes

Hvor skønt at det gik så godt :) Og endnu federe at i kunne sove i nat.. Så kunne det næsten ikke blive bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.