Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

ARGH stupid stupid stupid :shooter

Når man opdager at tisselagnet i babys seng er foldet lidt op i det ene hjørne af fodenden så skal man ikke lade det være og tænke: Det går nok

For gør man da, ja så tisser baby da selvfølgelig igennem for første gang i jeg ved ikke hvor mange måneder og hvor gør hun det henne? Jamen det er da selvfølgelig i det ene hjørne af sengen der ikke er tisselagen

Hvor er det typisk :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :kram forhåbentlig bliver drengene hurtigt raske :)

Simon har været hjemme hele ugen og er stadig syg så hvis ikke det er bedre mandag må vi til lægen. Men er sikker på at det er endnu en virus....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget sjovt og stor succes at hælde 300 legebolde ud på gulvet.

Lige indtil der skal ryddes op igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For første gang i lang tid (måske nogensinde - I ved ammehjerne) har Mie sovet 2 lure i dag først 2,5 time og sidenhen 3 timer - begge i barnevognen - og har sammenlagt måtte trille hende max 30 minutter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For første gang i lang tid (måske nogensinde - I ved ammehjerne) har Mie sovet 2 lure i dag først 2,5 time og sidenhen 3 timer - begge i barnevognen - og har sammenlagt måtte trille hende max 30 minutter

Ej hvor fedt :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt :yay :yay

Ja nu er jeg dæleme spændt på natten da hun aldrig har sover mere end 14 timer på er døgn - heller ikke som nyfødt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow 7 timers lur i alt i dag ( først 4 timer og så 3 timer efter et par skeer grød og bryst).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig rigtig synd for dem :unsure de får slet ikke noget forhold til hinanden, når Alba ikke engang vil se på ham!

Mm jeg tror også det er en del af problemet her, at hun jo aldrig ser sin bedstefar. Og når hun ser ham, så viser han ingen interesse for hende, og vil helst ikke holde hende fordi han er bange for at kommer til at gylpe på ham. Jeg håber godt nok at det bliver bedre med tiden :unsure

Men det er lidt spøjst, at han er den eneste person hun er bange for!

Når de er små aflæser de jo meget os. Hun kan sikkert mærke at lysten til hende ikke er så stor pt. Håber det bliver bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For første gang i lang tid (måske nogensinde - I ved ammehjerne) har Mie sovet 2 lure i dag først 2,5 time og sidenhen 3 timer - begge i barnevognen - og har sammenlagt måtte trille hende max 30 minutter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Søvn avler søvn er vores tro herhjemme :) Håber det er sådan Mie har forstået det nu også!

Næppe nu er hun vågen på 3. Time - skide træt men overgiver sig ikke - hun har ondt i maven - ingen bonus ble siden mandag eftermiddag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næppe nu er hun vågen på 3. Time - skide træt men overgiver sig ikke - hun har ondt i maven - ingen bonus ble siden mandag eftermiddag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Håber I fik sovet og hun har fået skidt.

Tog 5 timer før hun så sov 4 timer, halvdel time igen for hun sov 2 timer, 1 time igen med mad for hun sov 1 time. Og så har hun sovet 45 minutter og 1 time her i formiddag og eftermiddag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog 5 timer før hun så sov 4 timer, halvdel time igen for hun sov 2 timer, 1 time igen med mad for hun sov 1 time. Og så har hun sovet 45 minutter og 1 time her i formiddag og eftermiddag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv om der er længe til mandag kl. 12.15 har nerverne meldt sig. Håber på et fornuftigt svar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså, det lyder ikke sjovt :( :kram

Hun har heldigvis sovet 2 timer til og sover igen nu og har gjort det en halv time så håber maven ikke gør ondt i aften. Selvom jeg allerhelst så hun snart kom af med sin afføring - hun er jo ikke 100% Ammebarn så der skulle jo da helst ikke gå for længe når hun også får mme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså... Vi har lige nogle dage med meget lidt dagssøvn :( hun har kun sovet 2 1/2 time i løbet af i dag. Hun sov så 10 timer i et stræk her i nat, men alligevel... Synes at der er lang tid fra kl. 9 til 20 med kun en lur...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har heldigvis sovet 2 timer til og sover igen nu og har gjort det en halv time så håber maven ikke gør ondt i aften. Selvom jeg allerhelst så hun snart kom af med sin afføring - hun er jo ikke 100% Ammebarn så der skulle jo da helst ikke gå for længe når hun også får mme

Jeg forstår godt du synes hun skal af med noget, især hvis hun virker til at have ondt. Leonora kommer ikke af med noget hver dag, men virker ikke generet.

Håber I har haft en ok nat :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså... Vi har lige nogle dage med meget lidt dagssøvn :( hun har kun sovet 2 1/2 time i løbet af i dag. Hun sov så 10 timer i et stræk her i nat, men alligevel... Synes at der er lang tid fra kl. 9 til 20 med kun en lur...

Sejt med de 10 timer i streg :super

Men derfor er det da stadig mange timer hun er vågen om dagen :huh Håber det snart vender igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår godt du synes hun skal af med noget, især hvis hun virker til at have ondt. Leonora kommer ikke af med noget hver dag, men virker ikke generet.

Håber I har haft en ok nat :kram

Hun virker generet henad aften tid - så hun har fået sukkervand de sidste par dage for at falde til ro.

Natten har været som den plejer 4 timers søvn - mad 2,5 timers søvn - mad og nu har jeg lige puttet hende igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun virker generet henad aften tid - så hun har fået sukkervand de sidste par dage for at falde til ro.

Natten har været som den plejer 4 timers søvn - mad 2,5 timers søvn - mad og nu har jeg lige puttet hende igen

Hvilken MME giver I hende? :unsure

Måske kunne i prøve med fennikelthe? Det hjælper også på mavsen :kiss Du kan købe det i bla. Aldi :)

Håber snart hun kommer af med en bonus :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså... Vi har lige nogle dage med meget lidt dagssøvn :( hun har kun sovet 2 1/2 time i løbet af i dag. Hun sov så 10 timer i et stræk her i nat, men alligevel... Synes at der er lang tid fra kl. 9 til 20 med kun en lur...

Det var godt nok en lang dag :blink Puha.. Håber snart det vender :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken MME giver I hende? :unsure

Måske kunne i prøve med fennikelthe? Det hjælper også på mavsen :kiss Du kan købe det i bla. Aldi :)

Håber snart hun kommer af med en bonus :kram2

Hun får nan 1 i færdig brik. Har ikke prøvet med the. Må i Aldi må jeg.

Det er ihvertfald frusterende at se hende have ondt og at hendes søvn bli er dårligere og dårligere og mindre af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gik væk fra nan og over til Arlas baby & me den er altså meget bedre til maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun får nan 1 i færdig brik. Har ikke prøvet med the. Må i Aldi må jeg.

Det er ihvertfald frusterende at se hende have ondt og at hendes søvn bli er dårligere og dårligere og mindre af det.

Ved godt det er meget lidt i bruger, men Nan Sensilac (kan kun købes til blanding) er blidere mod maven, vi bruger Nan1 og Sensilac på skift, førhen hver dag, nu kun ved behov :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt det er meget lidt i bruger, men Nan Sensilac (kan kun købes til blanding) er blidere mod maven, vi bruger Nan1 og Sensilac på skift, førhen hver dag, nu kun ved behov :)

Det må jeg få set på. Vil prøve Arla baby som camelot anbefaler og ellers den anden der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.