Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Tillykke med navngivningen Snuble! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam gnider sig i øjnene når han spiser. Det er for det første noget griseri, fordi han får mad over det hele, men jeg kan heller ikke rigtig lure hvad han prøver at fortælle mig.

Det er ved alle måltider og på alle tidspunkter ift søvn.

:chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der begrænsninger på vindruer ligesom med rosiner?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam gnider sig i øjnene når han spiser. Det er for det første noget griseri, fordi han får mad over det hele, men jeg kan heller ikke rigtig lure hvad han prøver at fortælle mig.

Det er ved alle måltider og på alle tidspunkter ift søvn.

:chin:

Det gør Immanuel også :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der begrænsninger på vindruer ligesom med rosiner?

Har lige søgt lidt rundt og det ser umiddelbart ud til at det kun er ift størrelsen og risikoen for at de kløjes, at nogle tager forbehold med vindruer. Adam får dem også i massevis, han elsker dem! Jeg skærer dem bare midt over, så kan han fint klare dem.

Dejligt at høre at Immanuel også gør det med øjnene, så er det måske meget normalt :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der begrænsninger på vindruer ligesom med rosiner?

Nej. Begrænsningen går på svampesporre i rosiner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at Immanuel også gør det med øjnene, så er det måske meget normalt :chin:

Liv gør det også og det sviner! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv gør det også og det sviner! :rolleyes

Asger kan skrives på listen. Han kører hænderne i både næse og øjne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal have tjekket Asgers luftveje senere i dag. Forståelse fra lægen om at jeg synes det er svært at vurderer selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal have tjekket Asgers luftveje senere i dag. Forståelse fra lægen om at jeg synes det er svært at vurderer selv.

 

Godt at høre, du har jo heller ikke nogen chance for at vurdere det selv! Man er jo heldigvis ekstra pylret som mor :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal have tjekket Asgers luftveje senere i dag. Forståelse fra lægen om at jeg synes det er svært at vurderer selv.

 

Håber det går godt! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik fint. Det er heldigvis bare Asgers øvre luftveje der er påvirket så de oplevelser jeg har haft er slim han kæmper med. Så nu har jeg fået at vide hvordan jeg bruger hans inhalator bedst for at afhjælpe ham.

Det var den sødeste uddannelseslæge vi var inde ved. Synes han virkede bekendt men det kunne jo ikke passe. Han fortalte så han lige var startet efter et halvt år på Skejby. Og sørme om han ikke var tilknyttet vores afdeling og havde været med en læge rundt dengang i november hvor Asger var derinde til funktionsundersøgelse af nyrerne. Sjovt. Sikke en lille verden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff er 3! mdr. I dag :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff er 3! mdr. I dag :o

:blink crazy- tillykke med hende :kram2 Håber snart i kommer hjem, synes ellers I har haft rigeligt med udfordringer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink crazy- tillykke med hende :kram2 Håber snart i kommer hjem, synes ellers I har haft rigeligt med udfordringer :(

Tak :kiss

Pt. Satser vi på onsdag eller torsdag!

Der bliver kørt på med saltvand, så det sidste kan løsne sig og hun kan blive fri for det hvæsen vejrtrækningen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker jeg synes det får stærkt med den udvikling - Mie er 10 uger imorgen og hun har bare så meget fart på (i min verden ihvertfald) - jeg kan slet ikke følge med. 

 

Hun pludre/snakker en øret af (ganske som sin mor  :wub ) og holder hovedet helt selv hele tiden, løfter det højt og flot når hun ligger på maven og er nu begyndt at trille fra mave til ryg, og hold op hun bliver gal hvis hun kun kommer om på siden. Fra ryg til mave komme hun "kun" om på siden indtil videre men hold op hun har travlt. 

 

Hun stjæler mine briller og hiver mig i håret hver gang hun får chancen og leger så godt med sit legetøj og holde fat og griber ud efter det  :kuller

 

Hun er godt på vej ud ad størrelse 62 og det er et spørgsmål om et par uger før lift og vugge er for kort til hende  :bye min lille baby bliver bare så stor så hurtigt. 

 

Når vi spiser bliver maden betragtet og fulgt med nysgerrige øjne og munde der åbner og lukker og tydeligvis gerne ville smage. 

 

Jamen for pokker lille mus sæt da farten ned. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker jeg synes det får stærkt med den udvikling - Mie er 10 uger imorgen og hun har bare så meget fart på (i min verden ihvertfald) - jeg kan slet ikke følge med. 

 

Hun pludre/snakker en øret af (ganske som sin mor  :wub ) og holder hovedet helt selv hele tiden, løfter det højt og flot når hun ligger på maven og er nu begyndt at trille fra mave til ryg, og hold op hun bliver gal hvis hun kun kommer om på siden. Fra ryg til mave komme hun "kun" om på siden indtil videre men hold op hun har travlt. 

 

Hun stjæler mine briller og hiver mig i håret hver gang hun får chancen og leger så godt med sit legetøj og holde fat og griber ud efter det  :kuller

 

Hun er godt på vej ud ad størrelse 62 og det er et spørgsmål om et par uger før lift og vugge er for kort til hende  :bye min lille baby bliver bare så stor så hurtigt. 

 

Når vi spiser bliver maden betragtet og fulgt med nysgerrige øjne og munde der åbner og lukker og tydeligvis gerne ville smage. 

 

Jamen for pokker lille mus sæt da farten ned. 

 

Hi hi, jeg kan genkende det meste. Bortset fra, at S nu er fyldt 12 uger og har brugt str. 68 i lidt over en uge. Hun har længe kunnet holde hovedet flot, men til gengæld har tanken overhovedet ikke strejfet hende, at man kan rulle. Men det er vildt med sådan et lille menneske, der ikke helt er baby mere på samme måde, som når de er helt nybagte :rolleyes :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, jeg kan genkende det meste. Bortset fra, at S nu er fyldt 12 uger og har brugt str. 68 i lidt over en uge. Hun har længe kunnet holde hovedet flot, men til gengæld har tanken overhovedet ikke strejfet hende, at man kan rulle. Men det er vildt med sådan et lille menneske, der ikke helt er baby mere på samme måde, som når de er helt nybagte :rolleyes :loveshower

Dygtige S. Hvor er det vildt hun allerede er i 68. Jeg må indrømme jeg græd over hun ikke kunne passe str 56 - alt det fine tøj hun aldrig kom i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff er 3! mdr. I dag :o

Forsinket tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker jeg synes det får stærkt med den udvikling - Mie er 10 uger imorgen og hun har bare så meget fart på (i min verden ihvertfald) - jeg kan slet ikke følge med.

Hun pludre/snakker en øret af (ganske som sin mor :wub ) og holder hovedet helt selv hele tiden, løfter det højt og flot når hun ligger på maven og er nu begyndt at trille fra mave til ryg, og hold op hun bliver gal hvis hun kun kommer om på siden. Fra ryg til mave komme hun "kun" om på siden indtil videre men hold op hun har travlt.

Hun stjæler mine briller og hiver mig i håret hver gang hun får chancen og leger så godt med sit legetøj og holde fat og griber ud efter det :kuller

Hun er godt på vej ud ad størrelse 62 og det er et spørgsmål om et par uger før lift og vugge er for kort til hende :bye min lille baby bliver bare så stor så hurtigt.

Når vi spiser bliver maden betragtet og fulgt med nysgerrige øjne og munde der åbner og lukker og tydeligvis gerne ville smage.

Jamen for pokker lille mus sæt da farten ned.

Tiden flyver ;)

Hvor vildt hun er på vej UD af str 62 :O Det har vi ikke taget i brug endnu :chin: Hvilket egentlig undrer mig for jeg synes Filippa fløj gennem de første størrelser.

Sejt hun også kan rulle allerede - knap så sejt med hiven i hår ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora er 2 måneder i dag (det fejrer hun ved for en gangs skyld at få mad om natten og være længe om st falde i søvn, så mor ikke kan nå at sove mere :rolleyes) og 9 uger i morgen :loveshower

Det betyder de første to "håbløse" måneder er ovre og nu bliver det hele en fest ;)

Forstå mig ret - men det er nu rart at se udvikling og bare være nået til at få smil og pludren :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freja har sover fra kl 19.30 - 7 og jeg har kun været inde og hurtigt give hende sutten en enkelt gang.

Det er aldrig sket før.

Og så måtte jeg endda vække hende, hvilket også er sjældent sker.

Hvad der end sker for min lille sovebaby, så må det gerne blive ved

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dygtige S. Hvor er det vildt hun allerede er i 68. Jeg må indrømme jeg græd over hun ikke kunne passe str 56 - alt det fine tøj hun aldrig kom i men glæder mig nu over alt det fine tøj der ligger klar i str 68 og er ved at købe lidt mere nu jeg ved hvad der fungere på hende

Det er då vildt så hurtigt det går - det havde keg aldrig troet - der kommer det virkelig frem jeg ikke har haft med babyer og gøre og ikke har nogen tætte venner med børn.

 

Jeg havde ikke ret meget tøj i 50 og 56, for min nevø og niece har aldrig passet 50 og kun kort 56. Så jeg blev overrasket over, at vi faktisk nåede at bruge en smule 50 og at vi brugte 56 nogle uger. Til gengæld var 62 den størrelse, jeg havde mest af, og meget af det nåede hun ikke at bruge. Der var også en del, der nok havde været bedre egnet til sommer, men som du skriver, så finder man jo ud af, hvad der fungerer. Købte lige 5 basisbody'er for 100 og 3 heldragter for 100  i Nameit i går. Især heldragterne bruger vi meget, fordi manden nærmest ikke gider at skifte hende med andet på :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke ret meget tøj i 50 og 56, for min nevø og niece har aldrig passet 50 og kun kort 56. Så jeg blev overrasket over, at vi faktisk nåede at bruge en smule 50 og at vi brugte 56 nogle uger. Til gengæld var 62 den størrelse, jeg havde mest af, og meget af det nåede hun ikke at bruge. Der var også en del, der nok havde været bedre egnet til sommer, men som du skriver, så finder man jo ud af, hvad der fungerer. Købte lige 5 basisbody'er for 100 og 3 heldragter for 100 i Nameit i går. Især heldragterne bruger vi meget, fordi manden nærmest ikke gider at skifte hende med andet på :rolleyes

Vi har ingen hel dragter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.