Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Ih, jeg ved godt, det er småting, men det skærer i hjertet at S har fået sin første forkølelse :( hun er pylret, hoster lidt, har lidt snot og så er hun træt og klattet og har vist en smule feber... Og vi har planer om restaurant og pasning i morgen... :(

Kender det godt..det er desværre bare sæson for virus pt...god bedring med guldklumpen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Go bedring med Lillemusen, Snuble :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det godt..det er desværre bare sæson for virus pt...god bedring med guldklumpen :-)

 

 

Go bedring med Lillemusen, Snuble :(

 

I know. Tak :kiss Er også selv ramt med snot, nys og kradsen i halsen, men det er jo ikke så vigtigt som den lille guldklump :rolleyes håber vi begge har det bedre i morgen, selvom jeg tvivler på, at det har toppet endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laura har smagt 3 skeer meget tynd grød i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laura har smagt 3 skeer meget tynd grød i dag.

Hvad sagde hun til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er blevet mor når man for første gang siden baby er ude og shoppe - og så endda uden baby - og kun kommer hjem med ting og tøj til baby og mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er blevet mor når man for første gang siden baby er ude og shoppe - og så endda uden baby - og kun kommer hjem med ting og tøj til baby og mand

Åhh kender det.

Er allerede begyndt at tænke over, hvilke babyting der skal på ønskelisten til min fødselsdag i april :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er blevet mor når man for første gang siden baby er ude og shoppe - og så endda uden baby - og kun kommer hjem med ting og tøj til baby og mand

 

He he, du har ret. Jeg kom også hjem med to poser basistøj til S i går og ingenting til mig selv - fik ikke engang kastet et blik på noget voksentøj :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh kender det.

Er allerede begyndt at tænke over, hvilke babyting der skal på ønskelisten til min fødselsdag i april :D

 

EJ, du ønsker dig IKKE børneting til egen fødselsdag. Der SKAL du sgu ønske noget til dig selv! Basta! :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh kender det.

Er allerede begyndt at tænke over, hvilke babyting der skal på ønskelisten til min fødselsdag i april :D

Har fødselsdag på mandag men har dog ingen baby ønsker på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he, du har ret. Jeg kom også hjem med to poser basistøj til S i går og ingenting til mig selv - fik ikke engang kastet et blik på noget voksentøj :rolleyes

Altså jeg mener jo at en flaske sterilisator, flere sutteflasker og en elektrisk brystpumpe da er til mig - manden mente jeg havde misforstået at shoppe til lig selv men synes det var gode køb trods alt - også alt tøjet til Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg mener jo at en flaske sterilisator, flere sutteflasker og en elektrisk brystpumpe da er til mig - manden mente jeg havde misforstået at shoppe til lig selv men synes det var gode køb trods alt - også alt tøjet til Mie

 

Elektrisk brystpumpe er et hit :) Det var vi heldigvis helt enige om her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elektrisk brystpumpe er et hit :) Det var vi heldigvis helt enige om her :)

Vil sige efter at have brugt manuel i 3-4 uger så ville jeg gerne en elektrisk. Min mand har spurgt flere gange om jeg ikke ville have en og idag fik jeg den købt. - ligesom kun at have en sutteflaske bare ikke var nok længere og orker ikke at koge sutteflaske og ammebrikker konstant så nu fik jeg også min sterilisator ❤️❤️❤️ Og så fik jeg da luret på drømme klapvognen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kiss Det er det og det går jo kun fremad med respons og ting de kan :)

Det går ok - i går var humøret fint, i dag lidt vaklende.

Hvordan går det med dig? :kram2

Ud i solen og den skønne forårsagtige stemning med dig, søde :kiss Kunne I måske finde nogle timer, hvor du er DIG eller I er mand og kone? Det behøver ikke være længe, bare en time eller to måske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff er begyndt at smile bevidst! :kuller

:wub Det vil sige, at hun følger terminen, ikke? Altså tænker ift. De ting man tænker de "skal kunne" på det og det tidspunkt.

Synes virkelig det er svært, for Mi. Følger i hvert fald ikke sin reelle alder, men den koorigerede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EJ, du ønsker dig IKKE børneting til egen fødselsdag. Der SKAL du sgu ønske noget til dig selv! Basta! :sm

  

Har fødselsdag på mandag men har dog ingen baby ønsker på og manden "tvang" mig på zalando hvor jeg fik bestilt hjem for knap 1600 også bookede han lige en frisør tid til mig på min fødselsdag (2 år siden sidst) - bom han synes jeg skule gøre noget for mig selv - også betalte han da lige ❤

Jamen, jeg kan ikke lige komme på nogle ønsker til mig selv.

Er helt blank.

Tog mig dog et baby break idag, hvor manden er startet på barsel igen, og var forbi frisøren.

Det er over et år siden, så det var tiltrængt.

Troede ellers kun mit hår skulle forsvinde ved at fælde af :)

Dejligt med nyt garn :yay

Men jeg skal nok gå i tænkeboks med egne ønske :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fødselsdag på mandag men har dog ingen baby ønsker på og manden "tvang" mig på zalando hvor jeg fik bestilt hjem for knap 1600 også bookede han lige en frisør tid til mig på min fødselsdag (2 år siden sidst) - bom han synes jeg skule gøre noget for mig selv - også betalte han da lige ❤

 

GOD mand, du har dig :) Min holder lidt igen med pengene, men han er ikke nærig, når han køber gaver til mig ❤ 

Vil sige efter at have brugt manuel i 3-4 uger så ville jeg gerne en elektrisk. Min mand har spurgt flere gange om jeg ikke ville have en og idag fik jeg den købt. - ligesom kun at have en sutteflaske bare ikke var nok længere og orker ikke at koge sutteflaske og ammebrikker konstant så nu fik jeg også min sterilisator ❤❤❤ Og så fik jeg da luret på drømme klapvognen

 

Got du fik købt den elektriske og sterilisatoren. Vi har lånt en sterilisator og købt elektrisk pumpe - og begge dele har været brugt en del. Dog har vi kun én sutteflaske og jeg overvejer, om vi ikke skal have en mere i en større størrelse nu, hvor hun også er blevet større :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

   Jamen, jeg kan ikke lige komme på nogle ønsker til mig selv.

Er helt blank.

Tog mig dog et baby break idag, hvor manden er startet på barsel igen, og var forbi frisøren.

Det er over et år siden, så det var tiltrængt.

Troede ellers kun mit hår skulle forsvinde ved at fælde af :)

Dejligt med nyt garn :yay

Men jeg skal nok gå i tænkeboks med egne ønske :haha

 

Lyder godt med frisør - der må være mere selvforkælelse, du kan finde på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder godt med frisør - der må være mere selvforkælelse, du kan finde på :)

Ja, kunne da godt bruge en gang massage, for mine skuldre er ikke lavet til at være på baby.

Men bare svært at komme afsted i hverdagene med en baby :)

Men måske et gavekort til det kan komme på listen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

  Jamen, jeg kan ikke lige komme på nogle ønsker til mig selv.

Er helt blank.

Tog mig dog et baby break idag, hvor manden er startet på barsel igen, og var forbi frisøren.

Det er over et år siden, så det var tiltrængt.

Troede ellers kun mit hår skulle forsvinde ved at fælde af :)

Dejligt med nyt garn :yay

Men jeg skal nok gå i tænkeboks med egne ønske :haha

 

Hvad med nogle lækre cremer fra fx Raunsborg eller Tromborg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

 

Hvad med nogle lækre cremer fra fx Raunsborg eller Tromborg?

Hehe, nægter at støtte Lyngvild :klap :klap

Men bruger noget så kedeligt som de stribede fra Matas.

Min mand er multiallergiker, så jeg sparer på alt, der hedder parfume og fancy cremer så længe, jeg ammer.

Tør ikke tage chancen.

Men kunne da godt bruge et par Kähler vaser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GOD mand, du har dig :) Min holder lidt igen med pengene, men han er ikke nærig, når han køber gaver til mig

Got du fik købt den elektriske og sterilisatoren. Vi har lånt en sterilisator og købt elektrisk pumpe - og begge dele har været brugt en del. Dog har vi kun én sutteflaske og jeg overvejer, om vi ikke skal have en mere i en større størrelse nu, hvor hun også er blevet større :)

Han er en god mand og giver altid overdådig ør gaver - han var helt ked af jeg ikke havde et stort dyrt ønske - men mangler ikke noget.

Er allerede glad for den elektriske pumpe er igang med den og mine ømme fingre jubler og de slipper for arbejdet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sagde hun til det?

Hun guffede det i sig :) sad stille og roligt og åbnede munden; når ske eller kop kom tæt på hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er en god mand og giver altid overdådig ør gaver - han var helt ked af jeg ikke havde et stort dyrt ønske - men mangler ikke noget.

Er allerede glad for den elektriske pumpe er igang med den og mine ømme fingre jubler og de slipper for arbejdet og sterilisationen har også været igang. Haha

Vi har flasker på 160 ml er de ikke store nok fremadrettet? Hun spiser max 110 ml på en "amning"

 

Det er sikkert fint, men vi har kun en enkelt, så jeg tænker på at købe nummeret større, så vi har en ekstra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sikkert fint, men vi har kun en enkelt, så jeg tænker på at købe nummeret større, så vi har en ekstra :)

Kan godt forstå I gerne vil have en ekstra. Jeg er ihvertfald allerede glad for at have flere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.