Guest

Symptomer i sidste trimester

252 indlæg i dette emne

Er de ømme hele tiden eller i forbindelse med plukkeveer?

Mine plukkeveer har i lidt tid nu gået helt ned i lårene nemlig. Dog mere menstruationssmerter agtigt og ikke som om jeg har været aktiv ;)

Hele tiden, det er ligesom hvis man er begyndt til noget sport og har været afsted for første gang, så er man os så øm i dagene efter.... Så mærker det når jeg rejser mig, går, vender mig i sengen eller lign....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Longo vital. Hvad er det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hele tiden, det er ligesom hvis man er begyndt til noget sport og har været afsted for første gang, så er man os så øm i dagene efter.... Så mærker det når jeg rejser mig, går, vender mig i sengen eller lign....

Hmm.. Okay, så har jeg ik lige prøvet det pga graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Okay, så har jeg ik lige prøvet det pga graviditet :)

Men jeg har ikke lavet noget specielt, skifter mellem sofaen og sengen når jeg skal hvile mig, og prøver gennerelt at hvile mig så meget som muligt... Man er jo efterhånden ret så hæmmet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine lår er bare så ømme. Det er lisom hvis jeg ikke har været ude og ride i laaaaang tid så får man jo ømme muskler dagen efter man har gjort der. Samme følelse/smerte/ ømhed oplever jer.... Har i andre oplevet det?

Jeg har lidt det samme. Det går nogle gange helt ned i lårene og så føles det som i gamle dage, når jeg havde været til et rigtigt hårdt fægtestævne. Eller ligesom at jeg har været gået i split. Jm sagde, det er fordi han hviler og presser på bækkenet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Longo vital. Hvad er det?

Det er sådan nogle natur vitamin piller. De er virkelig effektive mod alle former for blister i munden og man kan købe dem pretty much everywhere. De er ret dyre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har heldigvis ingen vand i kroppen. Men ved hvordan det er at have elefantfødder :/ Føler med dig Marmik. 

 

Til gengæld, så er hele understellet begyndt at forberede sig på den kommende fødsel, får sådan stik ned i lysken, og om i rumpen.. Og ikke nok med det, så sover det øverste af maven, lige under brystet, hvis jeg får siddet for langt frem :/ Det er sgu ikke nemt her på slutten.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har heldigvis ingen vand i kroppen. Men ved hvordan det er at have elefantfødder :/ Føler med dig Marmik.

Til gengæld, så er hele understellet begyndt at forberede sig på den kommende fødsel, får sådan stik ned i lysken, og om i rumpen.. Og ikke nok med det, så sover det øverste af maven, lige under brystet, hvis jeg får siddet for langt frem :/ Det er sgu ikke nemt her på slutten..

Ja gode råd mod hævede fødder , som ikke er afprøvet allerede, modtages med kyshånd ..

Øv træls med maven. Her har jeg også de stik du omtaler , helt ned i skeden og også bagud som du siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja gode råd mod hævede fødder , som ikke er afprøvet allerede, modtages med kyshånd ..

Øv træls med maven. Her har jeg også de stik du omtaler , helt ned i skeden og også bagud som du siger.

 

Det som jeg fik vand i fødderne af, var pga mangel på jern, og det hjalp mig at tage lidt ekstra jern tabelletter, dem som man tager lige i starten af graviditeten. 

 

Ja, og selvom baby har lagt sig ned, sat sig fast, så prøver han indimellem om der ikke kan blive bare lidt mere plads, og så stikker det lige en gang i blæren. Det er sgu ikke altid sjovt.. Hehe 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har heldigvis ingen vand i kroppen. Men ved hvordan det er at have elefantfødder :/ Føler med dig Marmik. 

 

Til gengæld, så er hele understellet begyndt at forberede sig på den kommende fødsel, får sådan stik ned i lysken, og om i rumpen.. Og ikke nok med det, så sover det øverste af maven, lige under brystet, hvis jeg får siddet for langt frem :/ Det er sgu ikke nemt her på slutten..

Får også de vildeste stik i lysken og ned i lårene, så hvis jeg står op, er benene nærmest ved at knække sammen under mig.. Av, av!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sparker stadig, eller måske er det ikke så meget spark, som han bare kaster rumpe og fødder rundt derinde. Og så gør det ondt i bækkenet at gå...

 

Hov ja, mit tandkød en sindssygt ømt og det bløder fuldstændig hysterisk, når jeg børster tænder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får også de vildeste stik i lysken og ned i lårene, så hvis jeg står op, er benene nærmest ved at knække sammen under mig.. Av, av!!

Ja, indimellem går det også ned i benet, det er virkelig mærkeligt, men tænker at kroppen bare er ved at forberede sig på at baby skal komme ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sparker stadig, eller måske er det ikke så meget spark, som han bare kaster rumpe og fødder rundt derinde. Og så gør det ondt i bækkenet at gå...

Hov ja, mit tandkød en sindssygt ømt og det bløder fuldstændig hysterisk, når jeg børster tænder!

Haha du er ikke ene om det med at have en baby der rumstere helt vildt. Men det er også sjovt at se på maven når han er i fuld sving

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sådan nogle natur vitamin piller. De er virkelig effektive mod alle former for blister i munden og man kan købe dem pretty much everywhere. De er ret dyre...

Kunne være jeg skulle give det et forsøg. :)

Har forsøgt at svitse den væk med chili i dag :D Eller kom til at spise en masse chili og det gjorde helt åndssvagt ondt og det er som om at den ikke er lige så høj i det nu.. Er spændt på om den har overlevet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg magter seriøst ikke halsbrand og sure opstød mere!!!! Min mave bare svier og svier!!!

Kom nu ud til mor lille ven... Årh det gør så ondt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg magter seriøst ikke halsbrand og sure opstød mere!!!! Min mave bare svier og svier!!!

Kom nu ud til mor lille ven... Årh det gør så ondt :(

Hard et virkelig på samme måde, jeg er begyndt de sidste par dage at hoste mere og mere slim op... Jeg er aldrig kommet mig helt oven på den omgang influenza jeg havde midt januar og 3 uger frem. Ork jeg er træt af det, for det føles hele tiden at der er noget der kilder/krasse i halsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal ikke Google sine symptomer om natten.....

Jeg har haft tiltagende kløe over hele kroppen værst om aftenen og natten. Nu ligger jeg vågen fordi det kløer overalt. Ville ikke vække manden, så jeg ligger på sofaen og kunne da lige tage iPad'en og Google kløe under graviditeten.

Læser at 1-3% udvikler leverbetinget kløe under graviditeten, som ikke er farligt for mig, men kan være farligt for baby....

Der er alt for mange timer til jeg kan ringe til lægen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal ikke Google sine symptomer om natten.....

Jeg har haft tiltagende kløe over hele kroppen værst om aftenen og natten. Nu ligger jeg vågen fordi det kløer overalt. Ville ikke vække manden, så jeg ligger på sofaen og kunne da lige tage iPad'en og Google kløe under graviditeten.

Læser at 1-3% udvikler leverbetinget kløe under graviditeten, som ikke er farligt for mig, men kan være farligt for baby....

Der er alt for mange timer til jeg kan ringe til lægen...

Øv hvor træls. :(

Ja jeg lavede samme fejl. Lå vågen til kl 3 i nat, med summende elefantfødder. Havde ligget med en pude under benene, hovedet helt fladt og lavet venepumpeøvelser siden kl 23, men uden det havde hjulpet en disse. Jeg googlede også. Svangerskabsforgiftning fandt jeg frem til. Og synes også han var lidt stille igår. Men har nu ikke overdrevet højt blodtryk.

Men jeg lå også der, skal man virkelig ringe, og sige man er bekymret og få snakket så man kan få sin nattesøvn?

Men jeg faldt i søvn senere heldigvis. Og de (fødderne) har også aftaget lidt her til morgen , så må bare lade være med at stå så meget op i dag.

Vågnede desuden med et meget ømt underliv..

Google er ens ven i nøden, men det kan sandelig også være en forræder :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Google er bestemt ikke altid din ven..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Google er bestemt ikke altid din ven..

Nej det tør siges..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det noget jeg bilder mig selv ind, eller er det rigtig at man mindske sine ødemer ved at få nok væske? Har nemlig glemt at få tilstrækkelig væske de sidste dage pga flytningen. Så tænkte at det måske kunne hjælpe hvis jeg sørgede for at få noget mere og drikke. Det lyder åndssvagt når jeg selv siger det, men synes bare at jeg har hørt det? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået ringet til lægen og skal forbi og have taget nogle blodprøver. Fik ikke sovet så meget så det bliver nok til en middagslur :-)

Marmik ang dit spørgsmål tror jeg der er noget om det. Da jeg løb hævede min hænder hvis jeg ikke havde fået nok at drikke, og det samme sker for mange om sommeren....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det noget jeg bilder mig selv ind, eller er det rigtig at man mindske sine ødemer ved at få nok væske? Har nemlig glemt at få tilstrækkelig væske de sidste dage pga flytningen. Så tænkte at det måske kunne hjælpe hvis jeg sørgede for at få noget mere og drikke. Det lyder åndssvagt når jeg selv siger det, men synes bare at jeg har hørt det? :huh

Drik masser af væske!! Jeg havde begyndende svangerskabsforgiftning med væske i hele kroppen, og jeg fik konstant at vide, at jeg skulle drikke en masse væske, gerne op til 3 liter om dagen. Derudover så drop salt i resten af graviditeten, salt samler nemlig også væske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super! Så må jeg på vandvognen for alvor :) tusind tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået ringet til lægen og skal forbi og have taget nogle blodprøver. Fik ikke sovet så meget så det bliver nok til en middagslur :-)

Marmik ang dit spørgsmål tror jeg der er noget om det. Da jeg løb hævede min hænder hvis jeg ikke havde fået nok at drikke, og det samme sker for mange om sommeren....

Oki godt nok lige at få fulgt op på det i hvert fald :) håber ikke det viser sig at være noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER