Guest

Symptomer i sidste trimester

252 indlæg i dette emne

Marmik: det var godt, at der ikke blev mere ud af det. Det er heldigvis også sjældent, at tingene udvikler sig grimt, men det er altid bedre lige at være opmærksom på det :D

BSB: hehe, læger interesserer sig som regel kun for deres eget speciale.. vi sygeplejersker bliver konstant mødt med spørgsmål om alt muligt andet, end det vi lige specifikt arbejder med (det oplever jeg rigtig tit) og når lægerne ikke kan svare, må man jo selv undersøge tingene :D

Har haft et par patienter med samme problem (dog ikke graviditetsbetinget).

Hvis det ikke hjælper med klorhexidin kan du prøve at høre din tandlæge eller en øre-næse-hals læge, hvad du så kan gøre. Det er nemlig de to, der normalt har med den lidelse at gøre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak Kami og Emilie :).

 

Kami, jeg har kunnet quote her indtil for en uges tid siden - det er så sært. Så skal jeg prøve at bruge Crome i stedet for Explorer. Nedern. Kan godt lide min Explorer :rolleyes.

 

Emilie, TAK skal du have! Klorhexidin vil jeg prøve, jeg er så træt af at have ondt i munden. Man skal altid spørge en sygeplejerske - min læge vidste ikke, hvad det var og kunne ikke give nogen gode råd. G´s læge inde på Riget vidste heller ikke noget om det  :rolleyes. I sygeplejersker er altså ret tit bedre til at besvare spørgsmål :).

 

Jeg har samme problem fra min bærbare.... Startede også for en uges tid siden, og hvor er det bare irriterende!! (også explorer)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emilie: Jeg synes sgu´ allerede, det har hjulpet nu efter et par skylninger. Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak! :loveshower :loveshower

Troldemor: Ja, det er!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emilie: Jeg synes sgu´ allerede, det har hjulpet nu efter et par skylninger. Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak! :loveshower :loveshower

Troldemor: Ja, det er!

Super godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av min underliv!.. Fordi han ligger så lavt i mit bækken nu, så har jeg en del jag og stik i underlivet her til aften. Faktisk ret ubehageligt.. Tror det er når han spjætter.. Det føles som menstruationssmerter , men kun i de der jag eller stik og så forsvinder de igen.. Så går der lidt så kommer de igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av min underliv!.. Fordi han ligger så lavt i mit bækken nu, så har jeg en del jag og stik i underlivet her til aften. Faktisk ret ubehageligt.. Tror det er når han spjætter.. Det føles som menstruationssmerter , men kun i de der jag eller stik og så forsvinder de igen.. Så går der lidt så kommer de igen..

Oplever det samme.. mega træls :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oplever det samme.. mega træls :/

Ja, og det at skifte siddestillingen virkede ikke. Men nu har han vidst lagt sig til at sove lidt igen :D .. Får stadig de der jag hvis jeg læner mig forover.. Men det lader jeg så bare være med. ;) Gør du også det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, og det at skifte siddestillingen virkede ikke. Men nu har han vidst lagt sig til at sove lidt igen :D .. Får stadig de der jag hvis jeg læner mig forover.. Men det lader jeg så bare være med. ;) Gør du også det?

Jep det gør jeg også. Kan ikke nå mine fødder af den årsag. Det bliver simpelthen for smertefuldt :P hader at manden må klippe mine tånegle..

Får også de der jag indimellem selvom jeg ligger ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh, synes kvalmen og trætheden er kommet over mit dørtrin igen. Prøver at afhjælpe kvalmen ved at spise mange små måltider.. Og så har jeg bare sådan en lyst til chokolade konstant :s ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor irriterende.

Trætheden kan jeg nikke genkendende til. Igår aftes var jeg godt træt af det hele. Slemme ledbånds smerter foran og et SI led bagpå der brokkede sig. Kunne ikke finde ro og få sovet ordentligt. Junior sparkede og så kunne jeg klare det hele igen. Alt ubehaget er værd at gå gennem når jeg tænker på outcome :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor irriterende.

Trætheden kan jeg nikke genkendende til. Igår aftes var jeg godt træt af det hele. Slemme ledbånds smerter foran og et SI led bagpå der brokkede sig. Kunne ikke finde ro og få sovet ordentligt. Junior sparkede og så kunne jeg klare det hele igen. Alt ubehaget er værd at gå gennem når jeg tænker på outcome :-)

Ja selvfølgelig :-) slår det også hurtigt hen igen når han sparker derinde <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det bare træls med den kvalme igen!!!

Jeg har så fået ondt i maven og så hjælper det ikke at hun gnider nummi op af min mavesæk.. av av..

Det er lidt hårdere nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det bare træls med den kvalme igen!!!

Jeg har så fået ondt i maven og så hjælper det ikke at hun gnider nummi op af min mavesæk.. av av..

Det er lidt hårdere nu..

Det må man sige.. :) det kan være hun øver sig i det der twerking. Er det ikke det sidste nye? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må man sige.. :) det kan være hun øver sig i det der twerking. Er det ikke det sidste nye? :D

Hehe, det kan da godt være hun øver sig på de forbudte trin eller numse rystelser.. Hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ellers lige love for jeg er begyndt at lække i dag..  :hophop

Manden var flad grin da jeg viste ham to våde pletter på trøjen.. Spøjst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal love for trætheden er kommet tifold igen! Orker ca. ingenting! Jeg sover konstant. Har sovet 8-9 timer i nat (selvfølgelig med 5 sædvanlige tisseture) , står derefter op, spiser morgenmad og bang! Så er jeg træt som et alderdomshjem igen. Så kan jeg sagtens lige sove et par timer eller tre på sofaen. Jeg er så træt at oprydning er nedprioriteret totalt, tømme

Postkasse føles ligegyldigt, og at tømme opvaskeren ... Det er sååå kedeligt. Evige undskyldninger. Kan egentlig godt forstå manden synes jeg er blevet en smule sofadyr på det sidste.. Men ærligt, trætheden er bare så gennemborende! Har også en smule kvalme. Andre der også er trætte? :træt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også drønhamrende træt - jeg kan bare ikke sove om natten; simply don't know why :( Er oppe at tisse 5-7 gange, har ondt i bækkenet og er drøn-udmattet. Men det er vel træning til lillebror ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke sove... Stresser helt vildt over ALT og har tankemylder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også TRÆT!!! Jeg skal læse til eksamen, som er torsdag formiddag.... Og jeg kan simpelthen ikke koncentrere mig, og har bare lyst til at sove :rolleyes

Skal vist være glad, bare jeg består....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun tilslutte mig det med at være træt... Sover så dårligt, og det har bestemt ikke hjulpet at være syg. Når jeg lægger mig ned nu, starter jeg med at hoste. Så det bliver ikke rigtig til nattesøvn og heller ikke til middagslur.... Øv!! :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også træt med træt på.. kan ikke sove til middag, til gengæld har jeg mega svært ved at vågne før kl 10-10.30.. lidt belastende. Synes det føles som om jeg sover det meste af dagen væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe det lader vidst til at vi er flere trætte hoveder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med i træthedsgruppen :-). Jeg kan bare ikke sove - er træt alligevel... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så havde jeg lige sådan en forbigående svimmelhed igen, da jeg stod i køkkenet. :/ åh.. Jeg bliver så nervøs hver gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så havde jeg lige sådan en forbigående svimmelhed igen, da jeg stod i køkkenet. :/ åh.. Jeg bliver så nervøs hver gang.

Øv hvor træls :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER