Guest

Symptomer i sidste trimester

252 indlæg i dette emne

Hehe jeg har også været meget på kakao på det sidste, både i kold og varm udgave og med flødeskum :). 

 

Sjovt at det tyder på at være en generel tendens :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også været til kakao, men lige nu kan jeg bare ikke få nok af kærnemælk! :-/ ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er på slik og gerne chokolade... specielt anton berg påskeæg eller rittersport..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om jeg skal kalde det et symptom, men vidste ikke lige hvad det går under. :P

Og jeg undskylder på forhånd, jeg ved godt det er klamt :P

Har I andre også meget tyndt udflåd?

Jeg oplever tit fornemmelsen af at mine bukser er helt våde :unsure

Og her til morgen, da jeg stod ud af sengen begyndte det bare at løbe ned af benene på mig og dryppe på gulvet :blink (Ja, I know det er klamt. Sorry)..

Synes det er meget voldsomt :blink Føler mig meeega klam :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om jeg skal kalde det et symptom, men vidste ikke lige hvad det går under. :P

Og jeg undskylder på forhånd, jeg ved godt det er klamt :P

Har I andre også meget tyndt udflåd?

Jeg oplever tit fornemmelsen af at mine bukser er helt våde :unsure

Og her til morgen, da jeg stod ud af sengen begyndte det bare at løbe ned af benene på mig og dryppe på gulvet :blink (Ja, I know det er klamt. Sorry)..

Synes det er meget voldsomt :blink Føler mig meeega klam :unsure

:ditto

 

Har haft det de sidste 2 uger. Bliver mere og mere for hver dag. Har flere gange troet der "skete" noget. Snakkede faktisk med JDM om det, og hun forklarede at det er kroppens måde at holde fødselskanalen fugtig på den sidste tid, fordi det jo logisk nok ville gøre hammernas at føde hvis ikke man var fugtig dernede, og var helt tør.  :blink

Har også brugt bind/trusseindlæg lige siden.. Meget vandtyndt. Føler mig heller ikke just sexy  <_<  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Har haft det de sidste 2 uger. Bliver mere og mere for hver dag. Har flere gange troet der "skete" noget. Snakkede faktisk med JDM om det, og hun forklarede at det er kroppens måde at holde fødselskanalen fugtig på den sidste tid, fordi det jo logisk nok ville gøre hammernas at føde hvis ikke man var fugtig dernede, og var helt tør. :blink

Har også brugt bind/trusseindlæg lige siden.. Meget vandtyndt. Føler mig heller ikke just sexy <_< :P

Jeg synes også det bliver mere og mere.. Og har også på et tidspunkt tænkt at det nok var vandet, der var gået..

Det giver god mening at tingene skal holdes fugtige.. For av, kan kun forestille mig et helvede, det ville være, hvis der var sahara down there under fødslen :blink Men så meget alligevel..

Nej, man føler sig sgu ikke specielt sexet.. Men det er også i forvejen ved at være pænt længe siden at jeg har følt mig sexet alligevel :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lover jer at det gør hammernas selv om det er plaskvådt dernede :D :P 

 

Men her er der også kommet gang i trussindlæg, og jeg tror det er lidt en blanding af tyndt udflåd, og lidt tis, fordi der er så meget tryk på efterhånden.... Sorry er klar over det ikke hjalp på sexetheds fronten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lover jer at det gør hammernas selv om det er plaskvådt dernede :D :P

Men her er der også kommet gang i trussindlæg, og jeg tror det er lidt en blanding af tyndt udflåd, og lidt tis, fordi der er så meget tryk på efterhånden.... Sorry er klar over det ikke hjalp på sexetheds fronten ;)

Haha ja kommer vi nok ikke udenom! :D

Nej, men hvem kan også efterhånden føle sig sexet med den store mave? :gravid hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lover jer at det gør hammernas selv om det er plaskvådt dernede :D :P

Men her er der også kommet gang i trussindlæg, og jeg tror det er lidt en blanding af tyndt udflåd, og lidt tis, fordi der er så meget tryk på efterhånden.... Sorry er klar over det ikke hjalp på sexetheds fronten ;)

Tør slet ikke tænke på det :P

Tror desværre du har ret. Føler mig heller ikke altid overbevist om at min blære er hermetisk lukket <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh man. :( jeg har bare fået sindsygt ondt i ryggen. Lige mellem skulderbladende. Det svier og brænder nærmest.. :( så manden må ordne det hele selv i dag.. Kæft det gør ondt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har indenfor se seneste par dagen fået vildt ondt i ryggen. Er fuldstændig smadret!!

Og øverst på min mave er det som om maveskindet, eller lige under maveskindet (er i tvivl om hvor præcist) brænder helt vildt! Av altså!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har indenfor se seneste par dagen fået vildt ondt i ryggen. Er fuldstændig smadret!!

Og øverst på min mave er det som om maveskindet, eller lige under maveskindet (er i tvivl om hvor præcist) brænder helt vildt! Av altså!!!

Rart at vide jeg ikke er den eneste .. :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vand og vand i ben, hænder og fødder - ØV  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svimmelhed! Enorm appetit fulgt af sure opstød og medfølgende opkast-anfald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svimmelhed! Enorm appetit fulgt af sure opstød og medfølgende opkast-anfald.

 

Jep, der har jeg også lige været.... Kunne, i et par uger, kun spise små portioner uden at blive dårlig, og jeg var bare så SULTEN!! Men det er ligesom gået over igen synes jeg :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Ja alle de kære gener der følger med..

Her er Der også virkelig halsbrand, sure opstød, sult, træthed, meget vand i kroppen og besvær ved at skulle noget fysisk.. men det er helt sikkert det hele værd!! Ihhh hvor jeg glæder mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg glæder mig til at jeres små begynder at komme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg glæder mig til at jeres små begynder at komme!

Jeg glæder mig også mega meget, til der begynder at ske noget..

Min ene kollega er lige blevet sat i gang i dag.. Argh, jeg vil også :D Altså ikke sættes igang, men bare det at få det overstået.. Og selvfølgelig tidligst om en uge, så det er inden for termin :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg glæder mig til at jeres små begynder at komme!

 

 

Det gør vi også :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay er kun i uge 35 + 0, men synes efterhånden ikke det er sjovt længere. Alt gør ondt, er konstant træt og vil bare gerne snart føde den unge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay er kun i uge 35 + 0, men synes efterhånden ikke det er sjovt længere. Alt gør ondt, er konstant træt og vil bare gerne snart føde den unge...

Sådan føler jeg også... Og bliver bare ikke bedre når man er i normal fødselsperiode og den lille bare ikke vil ud :-s.... Er nu 39+2 og intet tyder på at hun vil ud foreløbigt.... Ender nok med at blive sat i gang ved 41+5(er det ikke ca. der?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, de sidste uger er bare ikke sjove.... Nattesøvnen bliver for mit vedkommende afbrudt næsten hver time, hvor jeg så lige skal på toilettet. Bagefter kan jeg ikke finde en stilling at sove i, der ikke gør ondt. Og så ligger jeg som regel også lysvågen fra kl. 4 eller deromkring med helt vildt meget kvalme  :wacko 

Jep, så er det jo godt, at når man står op, så kan man bare en hel masse...... (sarkasme kan forekomme) ...... så som selv at binde sine sko, sætte sig på gulvet og yndefuldt rejse sig igen, passere adskillige trappetrin uden at behøve en pause eller handle ind uden at kigge efter en stol, hvor der står "tag et hvil".... 

:ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, de sidste uger er bare ikke sjove.... Nattesøvnen bliver for mit vedkommende afbrudt næsten hver time, hvor jeg så lige skal på toilettet. Bagefter kan jeg ikke finde en stilling at sove i, der ikke gør ondt. Og så ligger jeg som regel også lysvågen fra kl. 4 eller deromkring med helt vildt meget kvalme :wacko

Jep, så er det jo godt, at når man står op, så kan man bare en hel masse...... (sarkasme kan forekomme) ...... så som selv at binde sine sko, sætte sig på gulvet og yndefuldt rejse sig igen, passere adskillige trappetrin uden at behøve en pause eller handle ind uden at kigge efter en stol, hvor der står "tag et hvil"....

:ba

Altså, det der med søvnen bliver nu ikke meget bedre efter man har født... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, det der med søvnen bliver nu ikke meget bedre efter man har født... ;-)

Hehe, nej jeg ved godt, den selvfølgelig fortsat bliver afbrudt, men trods alt er kvaliteten af den søvn, man får, noget bedre... Og man kan ligge lige som man vil ;-) Det glæder jeg mig til at kunne igen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, nej jeg ved godt, den selvfølgelig fortsat bliver afbrudt, men trods alt er kvaliteten af den søvn, man får, noget bedre... Og man kan ligge lige som man vil ;-) Det glæder jeg mig til at kunne igen ;-)

Det er selvfølgelig rigtigt. Jeg er også utrolig glad for, at det ikke længere gør ondt i lænden. Så det er skønt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER