Guest Smilla

Dagens real live dummert! :)

29 indlæg i dette emne

Jeg VED (eller håber) jeg ikke er den eneste der dummer mig totalt nogle gange ;)

Vi skal da ha sådan en tråd :) FORTÆL mig hvad i har kommet til at lave eller sige for nyligt.... :D

JEG STARTER:

Vi skulle i mødregruppe i går søndag kl 9:30....i min verden er det tidligt om morgenen og manden kom og vækkede mig kl 08, så jeg kunne nå at komme op til tiden...

Åhhh stakkels mig at stå op kl 08 en søndag!! ;)

Nå men jeg kommer op og i bad og afsted....er i mødregruppe og alt er hyggeligt....så da jeg skulle hjem tager jeg jakke på og så får jeg lige strejfet mit lår og mærker noget underligt noget på mine bukser...

Kigger ned og opdager at jeg har taget mine bukser på, på vrangen!!!!!!!!!!!!!!!!!! AIIIIIIII :o :P :D Hahaha! De andre har ikke opdaget noget! LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahahaha Mette.. det var sjovt...

Min Bommert igår.. samme mødregruppe.. Lotte ringer kl 08.30:

"Trine, hvis i vil have mig med i mødregruppe, skal du komme og hente mig... jeg er fuld :) "

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol :lol

Jeg kan ikke lige komme i tanke om nogen bummert nu... tænke tænke- skal tænke lidt mere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har engang gået på arbejde en hel dag med blusen på vrangen, tænk at ingen sagde noget hé he :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har engang gået på arbejde en hel dag med blusen på vrangen, tænk at ingen sagde noget hé he :balloon

Det samme gjorde jeg for nyligt... Med mærke hængende i nakken og det hele.. og ingen sagde noget... og det er jo nu engang min mand, svigerfar og svigermor jeg arbejder med inde på kontoret... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Engang hvor jeg havde været virkelig træt, ringede min veninde og sagde "hey kigger du ikke lige ind vores fælles veninde er her".. Jeg var træt, og havde været i bad aften før, inden jeg gik i seng.. Men alligevel hoppede jeg i bukserne jeg havde brugt dagen før - trøje på også afsted ind til naboen(min veninde).

Da jeg kommer derind, kan jeg mærke noget i mit bukseben, og tænker der nok sidder en gammel sok fast...

Foran mine to veninder får jeg hevet "sokken" ud - og står der, og vifter med et par "brugte trusser" <_< PINLIGT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nai den var flov!

Det mindede mig lige om jeg har haft gjort det samme med et trusseindlæg!!

Arh det var så pinligt...kunne mærke noget ubehageligt i det ene ben så jeg måtte lige chekke...jeg husker ikke lige hvor det var men for fanden det var flovt. Det var kun faldet af mens jeg tog underbukser på....glæder mig til de kan fås med velcro ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg VED (eller håber) jeg ikke er den eneste der dummer mig totalt nogle gange ;)

Vi skal da ha sådan en tråd :) FORTÆL mig hvad i har kommet til at lave eller sige for nyligt.... :D

JEG STARTER:

Vi skulle i mødregruppe i går søndag kl 9:30....i min verden er det tidligt om morgenen og manden kom og vækkede mig kl 08, så jeg kunne nå at komme op til tiden...

Åhhh stakkels mig at stå op kl 08 en søndag!! ;)

Nå men jeg kommer op og i bad og afsted....er i mødregruppe og alt er hyggeligt....så da jeg skulle hjem tager jeg jakke på og så får jeg lige strejfet mit lår og mærker noget underligt noget på mine bukser...

Kigger ned og opdager at jeg har taget mine bukser på, på vrangen!!!!!!!!!!!!!!!!!! AIIIIIIII :o :P :D Hahaha! De andre har ikke opdaget noget! LOL

Hahahaha Mette.. det var sjovt...

Min Bommert igår.. samme mødregruppe.. Lotte ringer kl 08.30:

"Trine, hvis i vil have mig med i mødregruppe, skal du komme og hente mig... jeg er fuld :) "

Festlig mødregruppe i har jer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var på en skole sidste år i praktik med åbentbart nogle værre rødder :rolleyes Jeg havde min jakke nede i klassen hængende og den ene dag da jeg går hjem spørger min mand hvad det er jeg har hængende på min SORTE jakke ?? Jo jo der er da en elev der har klistret et hygiejnebind fast på ryggen af mig ( dog ikke brugt ) :P :P

Jeg vil slet ikke vide hvor mange dage jeg har rendt rundt med det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn sætte en dag en klemme fast i min trøje bagpå. jeg glemmer alt om klemmen og tager først til jordmoder, bagefter i to forskellige butikker, først da jeg kommer i den 3 butik, er der en flink dame der stille sige til mig - "der sidder en klemme på din bagdel". Tak for den info :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol hvor er I sjooove!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj I får lige en til fra mig... Sidste sommer havde jeg købt mig en ny top som jeg tog på ud og handle i netto og derefter i Aldi. Nede i Aldi er der et ældre ægtepar hvor konen kommer hen til mig, manden holder sig i baggrunden meget stor smilende. Hun ville bare gøre mig opmærksom på at prisskiltet stadig sad i nakken i en ca 5cm lang snor. Hun er så sød at tage den af for mig, og manden blev bare ved med at grine hver gang vi passerede hinanden i butikken... AJ hvor pinligt og sjovt samtidig. Det værste var næsten at toppen kun havde kostet 50kr og prisskiltet var sådan et stort orange tilbudsmærke ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hahah hvor er I gode.

Min seneste bommert er fra i dag. Jeg hælder mælk op i kaffen og i min morgenmad. Jeg kan se det smuldrer i kaffen og tænker. Hmm det er nok surt. Smider kaffen ud og laver en ny kop. Hvorefter jeg tager en stor skefuld af morgenmaden. ADDDDDDRRRRRRRR - så jeg måtte tage nupo til morgenmad istedet.!!!!

:blink :blink :blink :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Jeg har to PINLIE historie jeg lige kan komme i tanke om.

Den første er tilbage fra folkeskolen, hvor jeg havde en fantastisk Jeva taske med velcro bagpå. Jeg cykler glad i skole og kommer heldigvis lidt for sent, så der er kun en enkelt pige i skolegården fra klassen over mig. Da jeg er stået af cyklen siger hun "øhhm du har altså et eller andet bag på din taske" :blink Tager tasken af og kigger, og på det fine velcrobånd sidder der et par trusser som er blevet luftet hele vejen hen til skolen :blush :blush

Den anden er en dag da vi havde inviteret familien til fødselsdag. Nu kommer der altså lidt intime detaljer :blush Efter jeg har født har jeg haft lidt problemer med :numse pga. hæmorider :prik Den dag havde jeg mega ondt, og måtte bruge den creme jeg har fået udskrevet af lægen. Da aftenen er omme og jeg skal børste tænder går jeg ud på badeværelset og lige ved siden af toilettet ligger frit fremme hæmoridecremen men den 5 cm. lange spids til at føre op i :numse

Sur røv :huug :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Hvor er det skøn læsning det her, må lige igang med at tænke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lavet en hvor jeg var alene .. HELDIGVIS ! :lol

Kørte på landevejen og gik pludselig i panik, fordi jeg ikke kunne finde mine BIL nøgler ??!! :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lavet en hvor jeg var alene .. HELDIGVIS ! :lol

Kørte på landevejen og gik pludselig i panik, fordi jeg ikke kunne finde mine BIL nøgler ??!! :oops

Ej den var sgu go

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lavet en hvor jeg var alene .. HELDIGVIS ! :lol

Kørte på landevejen og gik pludselig i panik, fordi jeg ikke kunne finde mine BIL nøgler ??!! :oops

:lol

Hvor er i gode :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forleden var jeg til gym. Går træt ud på p-pladsen (der til mit forsvar er lidt mørk ;)), trykker på bilnøglen for at låse dørene op og går hen til bilen der blinker med blinklysene for at fortælle at dørene er låst op.

Sætter mig ind - og kan sgu ikke få bilnøglen i låsen!

Bander, banker i rattet og ser så en mand stå ved siden af bilen.

Overvejer om jeg skal låse bilen (det er jo mørkt, aften og jeg er alene) men han står og griner og ser ikke ret farlig ud.

Jeg vil rulle vinduet ned - men knapperne er helt forkerte!!

Kigger mig om i bilen - og ALT er forkert!!

Kigger på manden der er ved at skvatte om af grin og står så ud af bilen.

.....min bil holder ved siden af hans og han har åbenbart trykket på sin nøgle samtidig som mig, og jeg tog bare den første og bedste bil der blinkede med lyset og havde ikke opdaget at det ikke var vores bil (og at det var en pegeout og ikke vores Mazda). Men de var begge sorte og halvstore - og det var jo lidt mørkt....

Lidt pinligt (men heldigvis ikke en jeg kendte) og så fik han en god historie til konen og arbejdet dagen efter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forleden var jeg til gym. Går træt ud på p-pladsen (der til mit forsvar er lidt mørk ;)), trykker på bilnøglen for at låse dørene op og går hen til bilen der blinker med blinklysene for at fortælle at dørene er låst op.

Sætter mig ind - og kan sgu ikke få bilnøglen i låsen!

Bander, banker i rattet og ser så en mand stå ved siden af bilen.

Overvejer om jeg skal låse bilen (det er jo mørkt, aften og jeg er alene) men han står og griner og ser ikke ret farlig ud.

Jeg vil rulle vinduet ned - men knapperne er helt forkerte!!

Kigger mig om i bilen - og ALT er forkert!!

Kigger på manden der er ved at skvatte om af grin og står så ud af bilen.

.....min bil holder ved siden af hans og han har åbenbart trykket på sin nøgle samtidig som mig, og jeg tog bare den første og bedste bil der blinkede med lyset og havde ikke opdaget at det ikke var vores bil (og at det var en pegeout og ikke vores Mazda). Men de var begge sorte og halvstore - og det var jo lidt mørkt....

Lidt pinligt (men heldigvis ikke en jeg kendte) og så fik han en god historie til konen og arbejdet dagen efter!

Stine for pokker da.. det simpelthen det sjoveste jeg nogensinde har hørt :lol :lol er helt færdig af grin...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forleden var jeg til gym. Går træt ud på p-pladsen (der til mit forsvar er lidt mørk ;)), trykker på bilnøglen for at låse dørene op og går hen til bilen der blinker med blinklysene for at fortælle at dørene er låst op.

Sætter mig ind - og kan sgu ikke få bilnøglen i låsen!

Bander, banker i rattet og ser så en mand stå ved siden af bilen.

Overvejer om jeg skal låse bilen (det er jo mørkt, aften og jeg er alene) men han står og griner og ser ikke ret farlig ud.

Jeg vil rulle vinduet ned - men knapperne er helt forkerte!!

Kigger mig om i bilen - og ALT er forkert!!

Kigger på manden der er ved at skvatte om af grin og står så ud af bilen.

.....min bil holder ved siden af hans og han har åbenbart trykket på sin nøgle samtidig som mig, og jeg tog bare den første og bedste bil der blinkede med lyset og havde ikke opdaget at det ikke var vores bil (og at det var en pegeout og ikke vores Mazda). Men de var begge sorte og halvstore - og det var jo lidt mørkt....

Lidt pinligt (men heldigvis ikke en jeg kendte) og så fik han en god historie til konen og arbejdet dagen efter!

:lol Hvor er det genialt gjort !!

Og hvor er det fedt, at ham manden bare står og griner :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forleden var jeg til gym. Går træt ud på p-pladsen (der til mit forsvar er lidt mørk ;)), trykker på bilnøglen for at låse dørene op og går hen til bilen der blinker med blinklysene for at fortælle at dørene er låst op.

Sætter mig ind - og kan sgu ikke få bilnøglen i låsen!

Bander, banker i rattet og ser så en mand stå ved siden af bilen.

Overvejer om jeg skal låse bilen (det er jo mørkt, aften og jeg er alene) men han står og griner og ser ikke ret farlig ud.

Jeg vil rulle vinduet ned - men knapperne er helt forkerte!!

Kigger mig om i bilen - og ALT er forkert!!

Kigger på manden der er ved at skvatte om af grin og står så ud af bilen.

.....min bil holder ved siden af hans og han har åbenbart trykket på sin nøgle samtidig som mig, og jeg tog bare den første og bedste bil der blinkede med lyset og havde ikke opdaget at det ikke var vores bil (og at det var en pegeout og ikke vores Mazda). Men de var begge sorte og halvstore - og det var jo lidt mørkt....

Lidt pinligt (men heldigvis ikke en jeg kendte) og så fik han en god historie til konen og arbejdet dagen efter!

:lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne tråd skal da op igen! Har desværre ikke lige selv nogle jeg kan komme i tanke om..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja min i dags dummert, er at forsøge at gribe min datters opkast med hænderne ;) Det kan bare ikke lade sig gøre :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja min i dags dummert, er at forsøge at gribe min datters opkast med hænderne ;) Det kan bare ikke lade sig gøre :puke

Ej :puke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER