TroldeMor

Smalltalk - Marts termin

1,368 indlæg i dette emne

Øv, har stort set ikke sovet i nat. Har haft så ondt.. Har så endelig taget mig sammen til at ringe til fg her ved 6-tiden og de ville gerne se mig kl 8, så nu trisser jeg bare rundt og venter (og pruster) .. Kan slet ikke finde ud af, hvad jeg skal tro om det.

Har spekuleret hele natten på, om det mon er veer.. Kan ikke finde ud af, om de er regelmæssige, men de er i hvert fald taget til i styrke over natten :unsure

 

opdater lige herinde hvis du har lidt overskud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, har stort set ikke sovet i nat. Har haft så ondt.. Har så endelig taget mig sammen til at ringe til fg her ved 6-tiden og de ville gerne se mig kl 8, så nu trisser jeg bare rundt og venter (og pruster) .. Kan slet ikke finde ud af, hvad jeg skal tro om det.

Har spekuleret hele natten på, om det mon er veer.. Kan ikke finde ud af, om de er regelmæssige, men de er i hvert fald taget til i styrke over natten :unsure

Uh, hvor spændende :-) Håber, alt går vel, hvis det er fødslen, der er startet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 skole dage til barsel, nøj hvor glæder mig til d. 26/2 hvor jeg officelt kan gå på barsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, har stort set ikke sovet i nat. Har haft så ondt.. Har så endelig taget mig sammen til at ringe til fg her ved 6-tiden og de ville gerne se mig kl 8, så nu trisser jeg bare rundt og venter (og pruster) .. Kan slet ikke finde ud af, hvad jeg skal tro om det.

Har spekuleret hele natten på, om det mon er veer.. Kan ikke finde ud af, om de er regelmæssige, men de er i hvert fald taget til i styrke over natten :unsure

Spændende! Vi venter spændt på opdatering. Ønsker dig al Held og lykke hvis det er fødslen der er gået i gang..:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke fødslen, der er gået i gang. Har mange kraftige plukveer, men de er ikke regelmæssige og livmoderhalsen er ca 30 mm stadig..

Er blevet indlagt til observation og har endnu engang fået confertid i håb om, at det vil give mig så meget ro, at jeg kan sove..

Må indrømme at jeg næsten er skuffet.. Selvfølgelig er det bedst hvis han venter til minimum uge 37, men er simpelthen så træt af det hele nu, så da jeg så alle de kraftige veer tænkte jeg, at det ville være rart at få det overstået nu..

Og så lige en gang brok/ynk: hvorfor skal det gøre så pokkers ondt, hver gang de undersøger den pokkers livmoderhals.. Føler mig sgu nærmest voldtaget bagefter :unsure ... suk!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke fødslen, der er gået i gang. Har mange kraftige plukveer, men de er ikke regelmæssige og livmoderhalsen er ca 30 mm stadig..

Er blevet indlagt til observation og har endnu engang fået confertid i håb om, at det vil give mig så meget ro, at jeg kan sove..

Må indrømme at jeg næsten er skuffet.. Selvfølgelig er det bedst hvis han venter til minimum uge 37, men er simpelthen så træt af det hele nu, så da jeg så alle de kraftige veer tænkte jeg, at det ville være rart at få det overstået nu..

Og så lige en gang brok/ynk: hvorfor skal det gøre så pokkers ondt, hver gang de undersøger den pokkers livmoderhals.. Føler mig sgu nærmest voldtaget bagefter :unsure ... suk!!!

Så fik jeg lige skræmme senarier på nethinden... æv glæder min bestemt ikke til den dag de skal undersøge en...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lige skræmme senarier på nethinden... æv glæder min bestemt ikke til den dag de skal undersøge en...

 

Jeg har også fået målt min, ligeledes til 3 cm, for 1-2 uger siden og det gjorde på ingen måde ondt. Var da ikke super behageligt, men var intet slemt i det overhoved så Emilie, du har nok bare været uheldig med hvem der har skulle måle. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lige skræmme senarier på nethinden... æv glæder min bestemt ikke til den dag de skal undersøge en...

Sorry, det var ikke meningen..

Langt de fleste, jeg har hørt om, siger at det ikke gør ondt, men det gør altid ondt på mig, når de skal undersøge noget dernede. Ved ikke hvorfor, for jeg er faktisk ret god til at slappe af :unsure .. Tror bare, jeg er meget følsom i min nedre region..

Og ja, hende i dag, var absolut ikke særlig nænsom, så det gjorde ekstra ondt. Forstår ikke at de insisterer på at gøre det med fingrene, når nu de scanner hver gang alligevel :/ det er altså 1000 gange mere skånsont med scanneren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke fødslen, der er gået i gang. Har mange kraftige plukveer, men de er ikke regelmæssige og livmoderhalsen er ca 30 mm stadig..

Er blevet indlagt til observation og har endnu engang fået confertid i håb om, at det vil give mig så meget ro, at jeg kan sove..

Må indrømme at jeg næsten er skuffet.. Selvfølgelig er det bedst hvis han venter til minimum uge 37, men er simpelthen så træt af det hele nu, så da jeg så alle de kraftige veer tænkte jeg, at det ville være rart at få det overstået nu..

Og så lige en gang brok/ynk: hvorfor skal det gøre så pokkers ondt, hver gang de undersøger den pokkers livmoderhals.. Føler mig sgu nærmest voldtaget bagefter :unsure ... suk!!!

Endnu en træls omgang, Emilie. Øv :-( Jeg kan godt forstå, du bare gerne snart vil have det overstået. Hvilken uge er du i nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en træls omgang, Emilie. Øv :-( Jeg kan godt forstå, du bare gerne snart vil have det overstået. Hvilken uge er du i nu?

Jeg er 35+3, så det ville ikke gøre det store, hvis han kom nu.. Men det er jo selvfølgelig bedst, hvis han venter lidt.. Synes tiden snegler sig afsted..

Til gengæld sagde de, at han står godt fast nede i bæknet, så han er da klar, hvis det endelig skulle være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry, det var ikke meningen..

Langt de fleste, jeg har hørt om, siger at det ikke gør ondt, men det gør altid ondt på mig, når de skal undersøge noget dernede. Ved ikke hvorfor, for jeg er faktisk ret god til at slappe af :unsure .. Tror bare, jeg er meget følsom i min nedre region..

Og ja, hende i dag, var absolut ikke særlig nænsom, så det gjorde ekstra ondt. Forstår ikke at de insisterer på at gøre det med fingrene, når nu de scanner hver gang alligevel :/ det er altså 1000 gange mere skånsont med scanneren.

 

det gør ingenting, jeg selv meget følsom down there, selv gynækologisk undersøgelser er en slem ting for mig. så frygter faktisk meget fødslen, fordi jeg 1. har en lav smerte terskel og 2. er über sensitiv i den region, hvis jeg fx ikk er våd nok und s*x så er gør det mega ondt og kan nærmest ikke gennemføre akten.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det gør ingenting, jeg selv meget følsom down there, selv gynækologisk undersøgelser er en slem ting for mig. så frygter faktisk meget fødslen, fordi jeg 1. har en lav smerte terskel og 2. er über sensitiv i den region, hvis jeg fx ikk er våd nok und s*x så er gør det mega ondt og kan nærmest ikke gennemføre akten....

Har det nøjagtigt lige sådan.. Du er den første jeg har "mødt", der også har det sådan.. Øv, det er bare ikke rart :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det nøjagtigt lige sådan.. Du er den første jeg har "mødt", der også har det sådan.. Øv, det er bare ikke rart :(

 

jeg har endometriose, og det skulle vist os påvirke det men for nogle år siden var jeg i Woman hvor jeg stod frem og fortalte om det at have endo og hvad det betød for S*x livet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har endometriose, og det skulle vist os påvirke det men for nogle år siden var jeg i Woman hvor jeg stod frem og fortalte om det at have endo og hvad det betød for S*x livet...

Øj, det er jeg ked af at høre. Det mistænkte de ved mig engang, men gik heldigvis fri. Har hørt, det kan være virkelig invaliderende for nogen :(

Så er vi endelig kommet hjem. Puh, en lang dag.. håber jeg kan sove i nat. Har kun fået en time ude på barselsgangen, det batter jo ingen steder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj, det er jeg ked af at høre. Det mistænkte de ved mig engang, men gik heldigvis fri. Har hørt, det kan være virkelig invaliderende for nogen :(

Så er vi endelig kommet hjem. Puh, en lang dag.. håber jeg kan sove i nat. Har kun fået en time ude på barselsgangen, det batter jo ingen steder.

Årh, altså Emilie, håber det snart bliver lidt nemmere for dig! Tænk på hvor dejligt det bliver, når du har født :-). Så skal du bare nyde barnet og at du ikke har så meget fysisk at slås med mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, altså Emilie, håber det snart bliver lidt nemmere for dig! Tænk på hvor dejligt det bliver, når du har født :-). Så skal du bare nyde barnet og at du ikke har så meget fysisk at slås med mere!

Jeg glæder mig så enormt meget. Kan dog godt være bekymret for, om jeg mon har noget som helst mentalt overskud tilbage, når han kommer :unsure

11 dage til jeg rammer 37+0 - så skal der løbes marathon og dyrkes sex og hvad vi ellers kan finde på for at sætte det igang :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig så enormt meget. Kan dog godt være bekymret for, om jeg mon har noget som helst mentalt overskud tilbage, når han kommer :unsure

11 dage til jeg rammer 37+0 - så skal der løbes marathon og dyrkes sex og hvad vi ellers kan finde på for at sætte det igang :P

Der kommer helt sikkert et overskud til dig, når han kommer, som du slet ikke vidste, du havde ;-)

Kan godt forstå, der skal arbejdes på sagen om 11 dage med alt det, du har været igennem :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kommer helt sikkert et overskud til dig, når han kommer, som du slet ikke vidste, du havde ;-)

Kan godt forstå, der skal arbejdes på sagen om 11 dage med alt det, du har været igennem :-)

Det håber jeg :) Ellers må manden tage lidt over :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiii fik besked fra babysam at vores Odder vogn er kommet hjem, desværre mangler vi lige at finde de sidste penge så vi vente til d. 27/2 med at hente den. Jeg vil bare ønske at jeg kunne gå ud og hente den i morgen, så kan for alvor mærke at bebsen er på trapperne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er ramt af migræne, nødt i ørerne og kæben, ondt i nakken og sef. Ondt i bæknet. Men migræne er bare værst lorte dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er ramt af migræne, nødt i ørerne og kæben, ondt i nakken og sef. Ondt i bæknet. Men migræne er bare værst lorte dag...

Øv din stakkel :( god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh gud.. 

Jeg kom til at se det her One Born Every Minute.. Introen er ikke engang forbi før jeg sidder og stortuder af lykke på deres vejne, velvidende at det lige om lidt er min tur til at ligge der..  :bye  :bye  :bye  :blush  :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været i h&m og købe det sidste tøj, vi manglede :yay .. det skal man godt nok passe lidt på med, de har godt nok mange nuttede ting :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til jordemoder i dag, og det var simpelthen sådan en god oplevelse :) Min egen jordemoder havde ferie, men blev afløst af en super sød jordemoder + en studerende, begge har vi mødt på fødegangen, så vi kender dem næsten lige så godt som vores egen jordemoder.

Havde fået en dobbelt tid, så der var god tid til at få vendt det hele. Fik snakket

indlæggelserne godt igennem og vi gennemgik også forskellige former for smertelindring (som vi jo ellers missede ved fødselsforberedelsen).

Ihh hvor giver det bare ro i maven. Fik at vide at jeg bare kunne ringe hvis der var et eller andet, jeg blev i tvivl om, og fik også at vide at jeg nok ville blive bedt om at komme ind på fødegangen lidt tidligere i forløbet end normalt, fordi jeg har haft et lidt turbulent forløb. Desuden er de ikke helt sikre på, hvordan min krop reagerer på rigtige veer, så det kan godt være, at jeg ikke vil kunne registrere hvornår en ve starter og stopper og derfor ikke selv kan vurdere, hvor langt jeg er i fødslen (altså hvor mange minutter der eks. er imellem hver ve)..

Vi fik også lige snakket lidt om at sidste jordemoderbesøg havde været elendigt. Det var egentlig rart lige at få sat ord på den oplevelse også. Og der var fuld forståelse.

Lillemanden har det godt. Han står ikke heelt fast, som vi ellers fik at vide i mandags (af en studerende), men næsten.. Han blev skønnet til omkring 2500-2600g. og hjertelyden var fin. Det er bare dejligt. :loveshower

Nu føler jeg mig en hel del mere klar på det hele. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER