tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg kvæler min underbo! Barnevognen har stået i opgangen i 5 fucking minutter, ikke parkeret, men fordi jeg skulle bære ting ned i den inden vi tog afsted. På de 5 minutter har det lykkes hans dreng at spytte på den, og denne gang VED jeg at det var ham! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kvæler min underbo! Barnevognen har stået i opgangen i 5 fucking minutter, ikke parkeret, men fordi jeg skulle bære ting ned i den inden vi tog afsted. På de 5 minutter har det lykkes hans dreng at spytte på den, og denne gang VED jeg at det var ham! :klap

Ej, hvor er det bare ikke i orden! :blink :prik

Så du ham gøre det? Hvor gammel er han? Du må da sige det til hans forældre :unsure (og helst mens du er rigtig vred!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kvæler min underbo! Barnevognen har stået i opgangen i 5 fucking minutter, ikke parkeret, men fordi jeg skulle bære ting ned i den inden vi tog afsted. På de 5 minutter har det lykkes hans dreng at spytte på den, og denne gang VED jeg at det var ham! :klap

Det er bare ikke i orden! Hold nu op jeg ville blive tosset! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det bare ikke i orden! :blink :prik

Så du ham gøre det? Hvor gammel er han? Du må da sige det til hans forældre :unsure (og helst mens du er rigtig vred!)

:ditto

Sikke en klam vane den dreng har!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Puke ad og øv BBM!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Havde planer om at blive færdig i haven - det tisser ned øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik det er godt nok op af bakke :prik

Det er det altid med hende. Jeg fatter hende simpelthen ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AD BBM! Det er da simpelthen for ulækkert! hvem f****** spytter inde i en opgang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du fik en god snak med din mor og dejligt at JDM ringede og du fik det mindre at tænke på :kiss håber den gode dag gør dig godt. Og dejligt hvis Nina kan komme forbi og løsne stemningen lidt også.

Jeg er rigtig glad for at du åbner munden og får sagt højt at du har det skidt! Det er ikke noget du skal gå alene med. Og selvom BK piger ikke kan fjerne bekymringer, stress og ked-af-det-hed så kan vi i hvert fald lytte :kram2

Igår var en god dag :) Og virkelig en sjov stund hvor min nabo og min mand jagtede en hane med hver deres fiskenet :D Men idag er lige så dårlig :(

Fik sagt til min mand i dag at jeg forsøger at holde hovedet højt, men der skal ikke ret meget til at gøre mig ked af det. Det var bare en åndssvag snak om modellervoks, der fik boblen til at briste...

Og Nina og jeg har lavet en aftale :yay

Og ja er glad for at jeg har BK så jeg kan råbe :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kvæler min underbo! Barnevognen har stået i opgangen i 5 fucking minutter, ikke parkeret, men fordi jeg skulle bære ting ned i den inden vi tog afsted. På de 5 minutter har det lykkes hans dreng at spytte på den, og denne gang VED jeg at det var ham! :klap

:puke det var da noget underligt noget at gøre :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kvæler min underbo! Barnevognen har stået i opgangen i 5 fucking minutter, ikke parkeret, men fordi jeg skulle bære ting ned i den inden vi tog afsted. På de 5 minutter har det lykkes hans dreng at spytte på den, og denne gang VED jeg at det var ham! :klap

Arj, det lille møgøre er så ikke blevet bedre opdraget i mellemtiden :angry Du bliver nødt til at have fat i farmand denne gang, så tullens barnevogn ikke bliver spyttet på og på anden måde spradet af ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det bare ikke i orden! :blink :prik

Så du ham gøre det? Hvor gammel er han? Du må da sige det til hans forældre :unsure (og helst mens du er rigtig vred!)

Jeg har tidligere set han spytte ned. Idag så Brian ham i bunden af opgangen, da han gik ud, og jeg så ham gå ind af døren øverst oppe, da jeg gik ud af lejligheden, så det er sket indenfor det tidsrum det tager at gå ind i opgangen og op på tredje sal og der var ikke andre i opgangen. Jeg ved godt, at det ikke er det samme som at have set det, men når både jeg og andre i opgangen tidligere har set ham spytte og der ikke var andre i opgangen i det her meget meget korte tidsrum, så føler jeg mig meget sikker. Jeg havde travlt med at komme ud, og var absolut heller ikke særlig konstruktiv i mine tanker, så jeg ringede til B og kom af med galden og aftalte at han tog en snak med ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres medforargelse, det luner :lovebk

Jeg har gået og tænkt lidt over det, og jeg har det sådan, at drengen ved jo åbenbart ikke bedre, så det er faren jeg er sur på. Og jeg har faktisk flere gange tænkt på, om der er "noget" med ham, han oser i hvert fald ikke af ressourcer. Jeg tror faktisk ikke, der er så meget andet at gøre, end ikke at have vores ting ubevogtet i så meget som et sekund og så ellers glæde os til at vi flytter :rolleyes Men nu må vi se, hvad Brian kan få ud af en snak. Uanset hvad, så har det jo aldrig været tanken, at vognen skulle stå der mere end højst de par minutter, det ville tage mig at rende op og ned af trapperne, men det kan den så ikke engang :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det regner og at turen i Storcenter Nord var lidt af et flop..

Maliva blev totalt overstimuleret og kunne slet ikke rumme det i dag.. Suk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. B mente alligevel ikke, at det kunne betale sig at tale med underboen, så jeg tog en dyb indånding, gik ned og ringede på, og spurgte så med lille bitte rystende musestemme, om han kendte til at nogen spyttede i opgangen. Og han så faktisk oprigtigt meget overrasket ud. Så fortalte jeg hvordan og hvorledes, og så lovede han at tage en snak med sønnen. Så det er jeg faktisk positivt overrasket over :)

(Og vognen står i øvrigt trygt låst inde i kælderen nu :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan, Mette :super

Jeg tror altså også det er de færreste forældre (ressourcer eller ej), der synes det er smart at der børn renser og spytter indendørs.

Håber ikke I oplever det igen fremadrettet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan, Mette :super

Jeg tror altså også det er de færreste forældre (ressourcer eller ej), der synes det er smart at der børn renser og spytter indendørs.

Håber ikke I oplever det igen fremadrettet!

Haha nej det har du nok ret i :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min mand er dum! :klap

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er dum! :klap

Dét skal han holde op med at være basta - eller må han have en omgang med den våde søndags berlingske  :klap  :klap  :klap

 

og :kiss og :kram2 til dig 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver sgu ked af det på min bonusdatters vegne. Først går moderen og kæresten fra hinanden, så tilbage, så smadrer manden et fjernsyn i raseri og han flytter. Bonusdatter fortæller ofte at mor og x råber højt af hinanden, og hun vil have at de skal stoppe, men de vil ikke og x er meget sur. I dag da vi henter hende fortæller hun så at x er i huset igen. Den unge har bare aldrig ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver sgu ked af det på min bonusdatters vegne. Først går moderen og kæresten fra hinanden, så tilbage, så smadrer manden et fjernsyn i raseri og han flytter. Bonusdatter fortæller ofte at mor og x råber højt af hinanden, og hun vil have at de skal stoppe, men de vil ikke og x er meget sur. I dag da vi henter hende fortæller hun så at x er i huset igen. Den unge har bare aldrig ro.

:kram

Det er synd for hende at hendes mor ikke ser hende og hendes behov og følelser bedre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram jeg overser dig ikke.. jeg er bare dør til at få kommenteret til alle. :blush

Hvor er du sød :) Tusind tak

 

Jeg føler mig faktisk slet ikke så overset med alle jeres søde kommentarer. De fik et smil frem på nogle dage her hvor jeg måske er lidt ekstra hormonella-ramt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg en af dem, der oftest er på fra pc'en og som selv forsøger at svare alle individuelt. Og det er altså sket nogle gange at jeg har overset et svar. Så er jeg blevet flov (for jeg er jo netop glad for alle kommentarer og finder det ikke vigtigere at svare nogle end andre) og har skyndt mig at undskylde og svare tilbage. Men kan jo egentlig ikke vide om der nogle gange er nogle som jeg overser - og så ikke efterfølgende opdager at jeg har overset :unsure

 

Har også selv prøvet at sidde med den følelse du sidder med nu og det er ikke sjovt. Men tror egentlig, som så mange andre også har påpeget, ikke nødvendigvis at det hænger sammen med hvor ny eller gammel man er herinde, men at det ofte blot er tilfældigt. Det håber man da i hvert fald.

 

Du er i hvert fald ikke på 'ignore' hos mig, hvis det på nogen måde er en trøst. Jeg synes at det har været hyggeligt at snakke med dig, de gange vores veje har krydset hinanden her på BK :) :kram2

Jeg har jo selv lige opdaget, hvor svært det egentlig kan være at holde styr på, når man skal svare en masse, og jeg er mega opmærksom på at få det gjort lige nu :) Men altså... jeg forstår det ihvertfald bedre nu, og jeg har så bare været uheldig at det lige gik ud over mig lidt for mange gange :)

 

Det er også hyggeligt at snakke med dig. Du har jo en god stil ;) Håber der snart er en dejlig lille bebs i maven. Det kan jeg godt unde dig meget meget snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber i hvert fald ikke det er mig der overser dig - jeg prøver i hvert fald at være god til at svare ingen eller alle :)

:kram2

Jeg tror bestemt ikke, det har været dig. 

 

Helt ærligt så går jeg heldigvis ikke og bærer nag til folk, så jeg husker ikke lige hvem det er, der er kommet til at ignorere mig. Det var kun selve følelsen, jeg sad med og ikke lige kunne holde ud mere, og så skulle det lige ud. Og heldigvis for det - for de dumme følelser er der ikke mere og fru hormonella slapper lidt af igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.