tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det får jeg ham aldrig til at gå med til.. Men han er bare blevet sur, og er gået i seng..

Han har haft den i et halvt år. Den bliver tabt flere gange dagligt.. Han har glemt den udenfor i regnvejr. Så det ER jo ikke så mærkeligt! og jeg har flere gange sagt han skulle passe bedre på den..

Det ironiske er så, at han bare havde den i jakkelommen, også var den smadret da han tog den op..

Hvad er der at gå med til? Du har bestilt ny telefon, og der vil DU ikke gå med til at afbestille. Til gengæld er du så sød at lade ham arve din, nu hvor han har været så sløset med at passe på sin egen og at I ikke har råd til endnu en ny. Der er i mine øjne bare slet ikke noget at diskutere der :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er der at gå med til? Du har bestilt ny telefon, og der vil DU ikke gå med til at afbestille. Til gengæld er du så sød at lade ham arve din, nu hvor han har været så sløset med at passe på sin egen og at I ikke har råd til endnu en ny. Der er i mine øjne bare slet ikke noget at diskutere der :rolleyes

Enig!

Når han passer så dårligt på tingene, så kan han ikke tillade sig at være kræsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er der at gå med til? Du har bestilt ny telefon, og der vil DU ikke gå med til at afbestille. Til gengæld er du så sød at lade ham arve din, nu hvor han har været så sløset med at passe på sin egen og at I ikke har råd til endnu en ny. Der er i mine øjne bare slet ikke noget at diskutere der :rolleyes

Enig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig!

Når han passer så dårligt på tingene, så kan han ikke tillade sig at være kræsen.

Ja og derudover er der jo bare råd til det, der er råd til, hverken mere eller mindre. Jeg ser det ikke som en "straf" for at han ikke passer på sine ting, bare en fuldstændig naturlig konsekvens af situationen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at nye dutter til hjulet på Odder barnevognen koster 20 kr stykket. De falder SÅ nemt af, og jeg synes ærlig talt at de burde høre under garantien - vi nåede ikke engang at have vognen i 2 uger før første dut røg af :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At bonusdatters skiftetøjskurv var stortset tømt :-( Det er bare anden gang nu. I børnehaven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at nye dutter til hjulet på Odder barnevognen koster 20 kr stykket. De falder SÅ nemt af, og jeg synes ærlig talt at de burde høre under garantien - vi nåede ikke engang at have vognen i 2 uger før første dut røg af :angry

Hvad er det for nogle dutter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for nogle dutter?

Når man tager hjulet af vognen, skal man trykke i midten af hjulet for at det slipper. Der hvor man trykker, er der sådan en sort gummidut på, fordi der er lidt pænere end bare metallet. Men den gummidut ryger nemt af, og det er ikke altid vi lige opdager det, før den bare mangler <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man tager hjulet af vognen, skal man trykke i midten af hjulet for at det slipper. Der hvor man trykker, er der sådan en sort gummidut på, fordi der er lidt pænere end bare metallet. Men den gummidut ryger nemt af, og det er ikke altid vi lige opdager det, før den bare mangler <_<

Øv :( Dem har har jeg aldrig lagt mærke til, måske fordi vi aldrig tager hjulene af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man tager hjulet af vognen, skal man trykke i midten af hjulet for at det slipper. Der hvor man trykker, er der sådan en sort gummidut på, fordi der er lidt pænere end bare metallet. Men den gummidut ryger nemt af, og det er ikke altid vi lige opdager det, før den bare mangler <_<

Ej hvor sjovt. Vi har aldrig mistet en af vores. Den er alligevel snart 3 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt. Vi har aldrig mistet en af vores. Den er alligevel snart 3 år :)

:ditto

Og vi har haft hjulene af maaaaasnge gange :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius skal på ferie hos bedsterne, hvilket er fint nok, jeg har sagt jeg ikke vil med. Men at min mand ikke sørger for at jeg får sagt farvel til ham, gør mig ked af det :( lige pludselig smækker døren. Havde ikke regnet med det skulle gå så stærkt og slet ikke når der ikke var ryddet af bordet. Så jeg måtte nøjes med at stå og vinke til de bakkede ud. Har en stor klump i maven og mest af alt lyst til at tude :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius skal på ferie hos bedsterne, hvilket er fint nok, jeg har sagt jeg ikke vil med. Men at min mand ikke sørger for at jeg får sagt farvel til ham, gør mig ked af det :( lige pludselig smækker døren. Havde ikke regnet med det skulle gå så stærkt og slet ikke når der ikke var ryddet af bordet. Så jeg måtte nøjes med at stå og vinke til de bakkede ud. Har en stor klump i maven og mest af alt lyst til at tude :boo

Ej hvad sker der også for det? Bærer Jakob nag på en eller anden måde til dig ifht det der er sket? Eller bakker han dig stadig op? For det virker lidt underligt ...

Kan godt forstå klumpen Anita... Stakkels dig, du går godt nok igennem meget lige nu...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt. Vi har aldrig mistet en af vores. Den er alligevel snart 3 år :)

  

:ditto

Og vi har haft hjulene af maaaaasnge gange :chin:

:ditto dog kun to år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius skal på ferie hos bedsterne, hvilket er fint nok, jeg har sagt jeg ikke vil med. Men at min mand ikke sørger for at jeg får sagt farvel til ham, gør mig ked af det :( lige pludselig smækker døren. Havde ikke regnet med det skulle gå så stærkt og slet ikke når der ikke var ryddet af bordet. Så jeg måtte nøjes med at stå og vinke til de bakkede ud. Har en stor klump i maven og mest af alt lyst til at tude :boo

:(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor mærkeligt at I andre ikke har oplevet det? Jeg syntes, det skete mange gange med Mars og nu er det allerede sket første gang med Tulles også :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius skal på ferie hos bedsterne, hvilket er fint nok, jeg har sagt jeg ikke vil med. Men at min mand ikke sørger for at jeg får sagt farvel til ham, gør mig ked af det :( lige pludselig smækker døren. Havde ikke regnet med det skulle gå så stærkt og slet ikke når der ikke var ryddet af bordet. Så jeg måtte nøjes med at stå og vinke til de bakkede ud. Har en stor klump i maven og mest af alt lyst til at tude :boo

:kram Det er en ommer, hr mand :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også godt brokke mig over, at h&m melder gratis fragt lige EFTER at jeg har bestilt. Især fordi jeg hopper i med begge ben og liiiige kigger igen og pludselig står med fire nye ting i kurven :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når N ligger på sofaen og sover og jeg savner ham og har brug for kærtegn og en god snak :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor skulle se efter Willum fra 16-19:30. Hun har så valgt at putte ham til natten kl 17 så nu har jeg en meget vågen søn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor skulle se efter Willum fra 16-19:30. Hun har så valgt at putte ham til natten kl 17 så nu har jeg en meget vågen søn.

Ej, det er da bare ikke okay? :o hvem putter til nat kl. 17????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger :kram2 Manden kom hjem og sagde Marius hurtig havde bedt om at komme hjem igen og sagde så til ham at han jo heller ikke havde sagt farvel til os og så flæbede jeg. Så nu er luften renset og humøret steget :) Igen tak fordi I gider høre på mit brok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger :kram2 Manden kom hjem og sagde Marius hurtig havde bedt om at komme hjem igen og sagde så til ham at han jo heller ikke havde sagt farvel til os og så flæbede jeg. Så nu er luften renset og humøret steget :) Igen tak fordi I gider høre på mit brok :)

Hvad har man BK til? Du skal bare brokke dig og vi ligger gerne øre til... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke synes jeg kan finde noget pænt drengetøj i str. 50.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke synes jeg kan finde noget pænt drengetøj i str. 50.

Det er heller ikke mange mærker, der laver så langt ned. Kan godt huske det!

Petit Bateau og Serendipity laver i str 50, det er rigtig fint. Men ved selvfølgelig ikke hvad du går efter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.