tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det er heller ikke mange mærker, der laver så langt ned. Kan godt huske det!

Petit Bateau og Serendipity laver i str 50, det er rigtig fint. Men ved selvfølgelig ikke hvad du går efter ;)

Ved jeg heller ikke helt selv endnu.. Er bare ude efter noget, som han kan komme hjem i fra hospitalet, hvis han kun er str 50..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er heller ikke mange mærker, der laver så langt ned. Kan godt huske det!

Petit Bateau og Serendipity laver i str 50, det er rigtig fint. Men ved selvfølgelig ikke hvad du går efter ;)

Name it laver også i str 50, synes tit de har nogle søde ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Name it laver også i str 50, synes tit de har nogle søde ting :)

Må lige få tjekket det ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Name it laver også i str 50, synes tit de har nogle søde ting :)

Det er rigtigt. Der brugte vi faktisk mest i str 50 nu du siger det. (Det er så længe siden)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte rammer <_< Der lyder et ordentligt knald fra gangen, og så er en af vores nye rammer styrtet ned fra den billedhylde den stod på :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke synes jeg kan finde noget pænt drengetøj i str. 50.

Jeg har fundet noget sødt drenge i hm og i bilka af alle steder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HADER den her nat. Albert er ved at blive ammet for nr jeg ved ikke hvad og i alt den tid han ikke spist har ungen brokket sig :prik :boo :klap :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HADER den her nat. Albert er ved at blive ammet for nr jeg ved ikke hvad og i alt den tid han ikke spist har ungen brokket sig :prik :boo :klap :(

:( :kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Leonora vågner med l*rt i bleen kl 4.45 og åbenbart tror det er morgen <_<

Typisk når jeg kom (for) sent i seng i går - så kan jeg lære det, nå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Leonora vågner med l*rt i bleen kl 4.45 og åbenbart tror det er morgen <_<

Typisk når jeg kom (for) sent i seng i går - så kan jeg lære det, nå!

Fik en flaske og faldt tilsyneladende i søvn igen (antijinx!) :O

Bare ærgerligt vækkeuret ringer om 3 min :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helved da, hvorfor skal regne så meget her i hals. Vi er på besøg et par dage i mine far og stedmors campingvogn sammen med mine søstre og stedmor (min far skal arbejde). Men det regner bare helt vildt så kan ikke sove for det larmer jo a h til campingsvognens tag og mine tanker går hjem til mine 2 heste, som går ude på døgn fold fordi det er sommer (eller noget), men hoppen er jo en gammel dame på 21 år og i sådan et vejr kan hun altså bare ikke lige holde varmen. Så har skrevet en sød og lang besked til min veninde og nabo som skulle passe dem om hun ikke vil tjekke til dem fra morgen af fordi det regner heroppe helt vildt ( tv2vejret siger at det os gør i nibe) og at jeg er bange for de fryser. Hun kan altid sætte dem ind på stald med et par tørre tæpper på og med noget hø at gumle på. Men ork hvor er jeg fristet til bare at kører den time hjem for at tjekke til dem. Har det så svært med bare at sidde passivt heroppe, ude i forteltet men alle andre sover og så bare glo. Hurra for bk og iPad..... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæresten snorker.. Eller har sendt ham i stuen med Leah nu.

Det er ikke holdbart!!!! Han siger jeg selv kan sove på sofaen, men Leah er i soveværelset i tremmesengen jo.. Hvis så bare han vendte sig når jeg prikkede til ham- men han siver så tungt, så jeg skal op og råbe eller direkte slå før han reagere.. Også er han sur, og jeg er irriteret...

Øv altså!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæresten snorker.. Eller har sendt ham i stuen med Leah nu.

Det er ikke holdbart!!!! Han siger jeg selv kan sove på sofaen, men Leah er i soveværelset i tremmesengen jo.. Hvis så bare han vendte sig når jeg prikkede til ham- men han siver så tungt, så jeg skal op og råbe eller direkte slå før han reagere.. Også er han sur, og jeg er irriteret...

Øv altså!!!

Undskyld jeg siger det, men din kæreste lyder mig godt noget egoistisk for tiden :unsure Er I okay derhjemme? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæresten snorker.. Eller har sendt ham i stuen med Leah nu.

Det er ikke holdbart!!!! Han siger jeg selv kan sove på sofaen, men Leah er i soveværelset i tremmesengen jo.. Hvis så bare han vendte sig når jeg prikkede til ham- men han siver så tungt, så jeg skal op og råbe eller direkte slå før han reagere.. Også er han sur, og jeg er irriteret...

Øv altså!!!

 

Hvis han snorker så meget er han så blevet tjekket om der er en grund til det? Min storebror snorker vildt meget og mega højt! Han blev sendt til lægen og derfra videre til søvnlaboratoriet af sin kæreste fordi hun ikke kunne sove. Det vidste sig at han lider af søvnapnø så han har fået en maske han skal sove med og det hjælper. Bare et lille fif :) og ellers et mega stort :kram for det lyder da godt nok ikke holdbart. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har glemt at tage mine løbesko med på arbejde, så jeg ikke kan løbe lige efter arbejde, men formentlig bliver nødt til at vente til pigerne er lagt i seng i aften <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for vi har efterår her midt om sommeren altså ?

Det dræner mig fuldstændig for energi!

Kom med noget sol og varme tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har lyst til sushi... IGEN! Seriøst, jeg craver det så voldsomt i denne graviditet!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har lyst til sushi... IGEN! Seriøst, jeg craver det så voldsomt i denne graviditet!!

Sådan har jeg også haft det... Jeg skulle især have masser af soya til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At W stadigvæk ikke sover <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At W stadigvæk ikke sover <_<

:ditto bare med Noah....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har lyst til sushi... IGEN! Seriøst, jeg craver det så voldsomt i denne graviditet!!

Så er det ikke nu jeg skal sige, at jeg skal af sted i aften ;) running sushi til kun 160 ❤❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det ikke nu jeg skal sige, at jeg skal af sted i aften ;) running sushi til kun 160 ❤❤

IGEN?!?!?!?!?! SNYYYYYD :numse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IGEN?!?!?!?!?! SNYYYYYD :numse ;)

Man har jo fødselsdag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man har jo fødselsdag :P

Hvor er jeg nederen - kæmpe tillykke med fødselsdagen :balloons Spis lige noget for mig også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg nederen - kæmpe tillykke med fødselsdagen :balloons Spis lige noget for mig også!

Det skal jeg nok :)

Jeg drillede jo også lidt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.