tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Suk, jeg er træt af at jeg hele tiden at skulle forklare hvorfor min barsel allerede slutter selvom Klaudia kun er 4 mdr, og at hun skal begynde i dp til oktober. Når ens drømmejob kommer flyvende forbi så siger man ikke nej. Det er en fast stilling uden vagtforpligtigelser på det sygehus vi bor tættest på. Faste stillinger hænger ikke på træerne. Suk, jeg er bare træt af det, jeg har dårlig samvittighed nok i forvejen over at hun allerede skal i dp som 6 mdrs og at jeg allerede begynder og arbejde når hun er 4 mdr. Heldigvis er det planen at manden har fri så han kan være sammen med hende, og ellers er der 3 hold bedsteforældre der gerne vil hjælpe.

Suk... Folk burde tænke sig om. Selvfølgelig har du tænkt over, hvad der alt i alt er den rigtige beslutning - folk skal bare flette næbbet og lade være med at gøre det sværere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Suk, jeg er træt af at jeg hele tiden at skulle forklare hvorfor min barsel allerede slutter selvom Klaudia kun er 4 mdr, og at hun skal begynde i dp til oktober. Når ens drømmejob kommer flyvende forbi så siger man ikke nej. Det er en fast stilling uden vagtforpligtigelser på det sygehus vi bor tættest på. Faste stillinger hænger ikke på træerne. Suk, jeg er bare træt af det, jeg har dårlig samvittighed nok i forvejen over at hun allerede skal i dp som 6 mdrs og at jeg allerede begynder og arbejde når hun er 4 mdr. Heldigvis er det planen at manden har fri så han kan være sammen med hende, og ellers er der 3 hold bedsteforældre der gerne vil hjælpe.

Det forstår jeg godt :kram

Kan du aftale noget med din nye arbejdsplads om at du tager en ugentligt fridag på barsel, mens hun er så lille, altså efter din mand ikke længere er på barsel? Og/eller holder nogle ugers barsel, når din mand starter igen? I har jo en masse tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og opmuntrende ord. Han har fået fjernet hud i to omgange nu, og alt burde være væk. Man bliver godtnok forskrækket! :O Men nu er han forhåbentlig rask igen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bonusdatters mor!!! Vi havde en aftale om at hente Z kl 17. Først venter jeg 40 min ude hos min bedste så vi ikke skal køre hjem for at køre ud igen. Hører intet fra hende. Da vi er kommer hjem skriver hun, at hun havde glemt tiden i bonbon land og først er på vej hjem. Spørger om hun så kan aflevere hos os, men det er ikke sikkert at hendes mor vil drt. Nej. Men det er åbenbart ok at vi skal. Vi skal altid rette ind efter hende og hendes behov. Så skal vi hente i morgen, og et eller andet sted hælder jeg bare til at sige at vi så har hende fra på mandag af, for jeg er ganske enkelt træt af at køre efter hendes melodi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt :kram

Kan du aftale noget med din nye arbejdsplads om at du tager en ugentligt fridag på barsel, mens hun er så lille, altså efter din mand ikke længere er på barsel? Og/eller holder nogle ugers barsel, når din mand starter igen? I har jo en masse tilbage :)

Problemmet er at vi ikke har mere barsel. Manden har ikke fordi han er selvstændig og pga at en tidligere samarbejdspartner valgte at droppe samarbejdet efter 14 års fast samarbejde så har manden kun 1 ugentlig arbejds dag. Derfor har han søgt arbejde som alm "lønslave" (beklager mit ordvalg) og har fået en lørdags stilling og fungere som tilkalder vagt så lige nu tager han alt hvad han kan. Jeg har måtte gå i gang med en uddannelse for at kunne få barsel, da jeg havde problemmer med a kassen og dermed ikke berigtiget til barselsdagpenge og jeg kunne heller få noget kontanthjælp eller lign. Pga manden var. Selvstændig og tjent for meget sidste år så vi blev ramt af gensidig forsøgelses pligt. For at økonomien hang sammen måtte jeg vælge barslen med dobbelt barsels klip og dermed kun have 6 mdrs barsel. Håber ikke det er for rodet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah...! Har endelig fundet de fotoalbum, jeg vil have. I to forskellige webshops endda. Men i den ene shop har de udsolgt af den farve, jeg vil have, og i den anden webshop koster de over det dobbelte af, hvad de gør i den første. Typisk! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand. :(

Åh nej fru skruk altså :boo

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah...! Har endelig fundet de fotoalbum, jeg vil have. I to forskellige webshops endda. Men i den ene shop har de udsolgt af den farve, jeg vil have, og i den anden webshop koster de over det dobbelte af, hvad de gør i den første. Typisk! <_<

Hrmpf! <_< Måske noget med at spørge den første, om de får dem hjem igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemmet er at vi ikke har mere barsel. Manden har ikke fordi han er selvstændig og pga at en tidligere samarbejdspartner valgte at droppe samarbejdet efter 14 års fast samarbejde så har manden kun 1 ugentlig arbejds dag. Derfor har han søgt arbejde som alm "lønslave" (beklager mit ordvalg) og har fået en lørdags stilling og fungere som tilkalder vagt så lige nu tager han alt hvad han kan. Jeg har måtte gå i gang med en uddannelse for at kunne få barsel, da jeg havde problemmer med a kassen og dermed ikke berigtiget til barselsdagpenge og jeg kunne heller få noget kontanthjælp eller lign. Pga manden var. Selvstændig og tjent for meget sidste år så vi blev ramt af gensidig forsøgelses pligt. For at økonomien hang sammen måtte jeg vælge barslen med dobbelt barsels klip og dermed kun have 6 mdrs barsel. Håber ikke det er for rodet.

Nåh :chin: Ja ok.. Så ved jeg dælme ikke om der er noget at komme efter. Havde ikke lige fanget, at du var studerende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være så forbandet træt af det hele. Er led og ked og sur.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden bare er sur og tvær og gad ikke putte Edith, men mens jeg prøvede at putte hende, lagde han Albert til at sove i liften i stuen, hvilket Albert ALTID vågner af efter 15 minutter, og gik så ellers i haven <_<

Så nu har jeg fornøjelsen af at putte 2 børn, der ikke vil sove på samme tid! Den lille skriger af træthed og den anden synger og roder rundt af overtræthed.. Great!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg glemmer at jeg ikke er superwoman mere og kan klare alt ude i byggeriet indtil at jeg må kapitulerer til sofaen istedet for at gøre det jeg reelt set kan og kunne gå derude og hyggesnakke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh :chin: Ja ok.. Så ved jeg dælme ikke om der er noget at komme efter. Havde ikke lige fanget, at du var studerende..

Det blev jeg nød til for ellers havde vi ingen penge, så vi har levet for hvad jeg fik i su, jeg er frameldt uddannelsen nu da jeg har fået arbejde, suk hvor er intet simpelt men okay efter et år med ekstrem meget modgang så er heldet endelig vendt og vi har begge arbejde nu (manden har kun lørdag fast plus lidt afløsning ved sygdom, ferier og lign.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hrmpf! <_< Måske noget med at spørge den første, om de får dem hjem igen?

Har gjort :) Men stadig irriterende. Har jo lyst til at bestille NU! Men har ikke lyst til at smide 150 kr ekstra sådan bare for sjov agtigt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand. :(

Nej for pokker da!! Har i lige fået svar i dag? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej for pokker da!! Har i lige fået svar i dag? :kram

Ja. Vi troede bare, vi skulle ind og have at vide, at alt var fint. De tog så noget mere hud af, så han burde være rask nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Vi troede bare, vi skulle ind og have at vide, at alt var fint. De tog så noget mere hud af, så han burde være rask nu :)

 

Godt at der er blevet handlet på det med det samme. Jeg håber at I aldrig mærker mere til det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke kan få mig selv til at logge ud af BK, selvom det bare gør mig i dårligt humør i dag. Så dumt altså :rolleyes Er det noget med noget afhængighed? :unsure

I know the feeling :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres beskeder allesammen :kram2 Jeg kan ikke quote, da jeg er på mobilen. Vi kørte hjemmefra kl 9 imorges og kørte til Aalborg og har været i zoo med mine forældre og min søster og hendes familie og er først kørt derfra nu.

Jeg sad og snakkede lidt med min mor om det hele og jeg har i hvert fald hele hendes opbakning :glad

Jeg håber også jeg bliver positiv overrasket med at være hjemme med Julius og Marius i næste uge. Vi har jo heldigvis legepladsen som nærmeste nabo. Min JM ringede mens vi var i zoo og fik en snak med hende i tlf så nu er min tid på fredag aflyst. Så nu stresser den mig ikke ;) Hun var så glad for at høre hvor godt min plan var fuldt og hvor meget jeg havde følt det som en ok oplevelse. Så vi blev enige om det ikke var nødvendig at komme om en uge :)

Og Nina. Jeg vil gerne mødes og snakke. Også fordi jeg ikke kan blive gode venner med den vikle...

Men igen tusind tak for kram allesammen. Det betyder mere end i aner. Jeg har en masse at arbejde med og en god næste uge vil gøre rigtig godt for mig :)

Godt du fik en god snak med din mor og dejligt at JDM ringede og du fik det mindre at tænke på :kiss håber den gode dag gør dig godt. Og dejligt hvis Nina kan komme forbi og løsne stemningen lidt også.

Jeg er rigtig glad for at du åbner munden og får sagt højt at du har det skidt! Det er ikke noget du skal gå alene med. Og selvom BK piger ikke kan fjerne bekymringer, stress og ked-af-det-hed så kan vi i hvert fald lytte :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der regner <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste der som altid makker ret overfor eksen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der regner <_<

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sidste feriedage før den står på arbejde, bh og vs på mandag. Vejret er skod og Ronja er i skod humør hvilket gør Jonas og mig i skod humør. Alt i alt bare skod lige nu :( <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste der som altid makker ret overfor eksen

:prik det er godt nok op af bakke :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.