tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Du er bestemt heller ikke inoreret af mig, jeg ventet stadig på at vi skal spise frugt sammen ;)

Ha ha, hvor er du sød. Du kommer altså bare forbi :) Det kunne være så hyggeligt. Jeg kan dog ikke så godt lide frugt mere (forbandende madlede), men grape er dog mega fantastisk stadig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Undskyld, hvis jeg er en af dem, der ikke har fået svaret :kram Jeg kan godt være lidt en dør til det, og der kan nemt smutte en i mængden, men det er bestemt ikke møntet på bestemte brugere, hverken nye eller gamle :)

Som jeg lige skrev til Stephi, så har jeg overhovedet ikke styr på, hvem det lige er der er kommet til at ignorere mit indlæg. Men tror da ikke det har været dig. Og uanset hvad så har jeg det meget bedre med det. Jeg er faktisk glad for, jeg lige fik brokket mig lidt, for det hjalp at få det ud og lige få at vide at I ikke bevidst ignorerer mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det i perioder på præcis samme måde, og indimellem råber jeg også op... Ikke altid, men indimellem.

Jeg tror helt ærligt at det handler om som sagt at mange af os er på via mobilen hvor der ind imellem smutter et indlæg (så hvis jeg har overset dig - undskyld!!!) og så at man ikke altid har overskud til at svare, og ja, så går det nogle gange bare i glemmebogen...

Jeg er glad for at jeg råbte op, for det hjalp rigtig meget lige at få det ud. Jeg er ovre det, har det meget bedre med det og føler mig vildt lettet, så det er virkelig dejligt.

 

Jeg har ikke før prøvet at skulle svare så mange via mobilen, så jeg var helt ærligt ikke klar over, hvor forvirrende det blev. Det ved jeg nu (har faktisk startet den bærbare op for at lave de her besvarelser), og det letter lidt. Vi kan sgu alle komme til at overse noget, og nu ved jeg heldigvis hvordan det sket, og det er rart. Så ingen skuffede følelser eller andet i klemme længere heldigvis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skriver tit med mig selv i min tråd ;) Jeg kan også føle mig usynlig og overset herinde. Tror (desværre) det et meget normalt :kram

Man skal vel også skrive med en fornuftig én engang imellem, ik? :D

 

Og ja, det er nok meget normalt på sådan et forum her. Følte mig meget usynlig inde på bx, men der var jeg heller ikke særlig aktiv udover i min mødregruppe, så det var jo sådan set klart. Jeg synes dog, det var rigtig rart lige at få råbt herinde, for at finde ud af at jeg ikke havde noget at have de dumme følelser i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Tak :) Det er altså heller ikke nemt at få kommenteret overalt. Det ved jeg fra mig selv, og det er bare ikke altid man er lige aktivt skrivende herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Min tråd er også mest for mig selv. Og har været her siden 2011.. ;)

Sjovt du skriver det. Jeg har godt nok aldrig kommenteret i din tråd (læste lidt med herinde uden at skrive, inden jeg for alvor besluttede mig for at være aktiv herinde), men jeg har læst den og har fulgt med. Tror vores drenge er sådan rimelig jævnaldrende, og derfor var det lidt hyggeligt at læse med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er meget enig- dog har jeg ikke en tråd :P

:kram

Lidt sjovt med alle jer, der kan føle jer usynlige også. For alle der har skrevet det, er brugere jeg "kender" - altså jeg kender selvfølgelig ikke nogen af jer, men jeg har bemærket jer og jeres brugernavne og ved på en eller anden måde hvem I er. Jeg tror faktisk slet ikke, man er så usynlig herinde. Det er bare forskelligt hvor gode vi lige er til at få skrevet til hinanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også af og til :)

Er ked af hvis jeg selv overser dig eller nogen herinde, men tror af og til at der er så meget aktivitet at nogle svar drukner i andres..

I al fald det jeg "bilder" mig selv ind :)

Det er i hvert fald ikke en bevidst handling fra min side af :)

Og det er jeg helt overbevist om at du har ret i. Jeg var jo slet ikke den eneste, der følte mig overset/ignoreret, og jeg kan sagtens forstå nu, hvordan der kan glippe et svar engang imellem, så jeg er helt 100 på, at det ikke er en bevidst handling fra nogen. Det tror jeg simpelthen ikke på. Og det er dejligt at være nået dertil, og få lidt ro i sindet igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig også til tider overset. Men nok meget normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu quotede jeg lige en tilfældig - men ved det er lettere at se så :)

Det er rigtig fint du siger det højt! For selvom det er tilfældigt/en smutter så ændrer det jo ikke på følelsen! Og den er afhængig af andre og dermed bliver det jo ikke ændret hvis ingen ved du føler som du gør.

Jeg tror som de andre skriver at alle oplever at føle sig overset. Jeg gjorde det så sent som i dag - men jeg har været her så længe og emnet har været oppe mange gange, så jeg ved det er tid og overskud og ikke manglende engagement (selvom det nu stadig giver et stik i mellemgulvet)

Jeg quoter helst alle i min egen tråd, men nogle gange bliver lidt tilfældigt. Det er oftest pga tids mangel, ikke fordi jeg ikke læser. Men jeg forsøger virkelig at lave et samlet svar til resten. Så hvis det er i min tråd du føler du er overset så er det bestemt ikke hensigten, så beklager jeg dybt! Jeg sætter STOR pris på alle svar, lige fra 1 gul smiley til den halve stil. Også når folk er kritiske på den gode måde ;)

BTW så betragter jeg altså ikke dig som ny :chin: så du har da i hvert fald gjort dig bemærket hos mig :P

Ha ha, bemærket ligefrem - håber det er for noget godt  :P

 

Jeg er glad for, at jeg lige fik det skrevet herinde. Jeg kender mig selv godt nok til, at jeg kan være virkelig god til at lade det hobe sig op indeni, og det ville være så ærgerligt, hvis det ødelagde det for mig. Jeg er jo ret glad for at være hoppet herind, så det ville være så trist, hvis jeg fejlagtigt fik det hele vendt til noget dumt og træls. Jeg er heldgivis ovre det igen. Det hjalp med luft og alle jeres søde svar, og jeg føler mig bestemt ikke overset lige nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig også til tider overset. Men nok meget normalt.

Ja, det tror jeg det er. Desværre, for det er da ikke rart at vi er flere (mange?) der sidder med den følelse. Men sådan er det nok bare på sådan et forum her, hvor vi hver især har et travlt liv ved siden af, og derfor ikke altid rigtig får besvaret herinde så meget som vi gerne ville.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anne Hjernøe. Retarderede kælling som bare formår fuldstændig at ødelægge et ellers godt tv program. Og så lær dog at holde ordentligt på maden du skærer ud :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anne Hjernøe. Retarderede kælling som bare formår fuldstændig at ødelægge et ellers godt tv program. Og så lær dog at holde ordentligt på maden du skærer ud :shooter

Wauw, det lyder vildt. Mishandler hun maden? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke kan finde min tesi :( = ingen te til mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, det lyder vildt. Mishandler hun maden? :D

Ej men hun holder på maden som en skoleelev i hjemkundskab. Så skal man ikke lave mad på tv!

Jeg har aldrig kunnet lide hende. Jeg ville ikke være i stand til at se det, hvis hun nogen sinde gør noget godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, hvor er du sød. Du kommer altså bare forbi :) Det kunne være så hyggeligt. Jeg kan dog ikke så godt lide frugt mere (forbandende madlede), men grape er dog mega fantastisk stadig

Så skal vi da bare spise grape, jeg er klar :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal vi da bare spise grape, jeg er klar :yay

Mmmmmmm grape....! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden lige blev nødt til at køre ud til sin brors hundepasser, fordi hundene har været oppe og sloges og den ene har fået sår. Hundepasseren vidste ikke hvad hun skulle gøre..

Altså det er fint nok, men vi vidste ikke at S åbenbart er backup til en hundepasser vi ikke vidste fandtes og så er det lidt træls, når jeg eeeeendelig har fået ungerne til at sove og vi skulle hygge os <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmmmmm grape....! :biglove

Ja mega :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for at jeg råbte op, for det hjalp rigtig meget lige at få det ud. Jeg er ovre det, har det meget bedre med det og føler mig vildt lettet, så det er virkelig dejligt.

Jeg har ikke før prøvet at skulle svare så mange via mobilen, så jeg var helt ærligt ikke klar over, hvor forvirrende det blev. Det ved jeg nu (har faktisk startet den bærbare op for at lave de her besvarelser), og det letter lidt. Vi kan sgu alle komme til at overse noget, og nu ved jeg heldigvis hvordan det sket, og det er rart. Så ingen skuffede følelser eller andet i klemme længere heldigvis :)

Jeg tror mobilerne har haft en stor indflydelse på hvordan forummet er i dag. De fleste er på fra mobilen hvilket gør at mange læser meget, men kun kommer med korte svar fordi det kan være lidt besværligt at skrive længere svar på mobilen. Som du også selv skriver er det besværligt at svare mange og huske alle fra mobilen fordi man ikke kan multi quote. Det er faktisk rigtig ærgerligt, men der er nok ikke så meget at gøre ved det medmindre folk tager deres computere i brug igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke sove, suuuuk. Tankerne fræser rundt i knolden på mig, manden snorker, katten larmer og det gør hestene også, for katten da lad min nu bare sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork hvor bliver jeg harm når jeg ser luksusfælden, hvordan kan man tjene til sammen 37.000 pr måned efter skat og så aligevel ikke få økonomien til at hænge sammen og dermed optage gæld og kviklån for at betale regninger. Jeg er i chok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden ikke lader mig tale færdig og bare fortsætter med at puste mig i nakken når jeg ved hvad jeg gør og taler om!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal vel også skrive med en fornuftig én engang imellem, ik? :D

Og ja, det er nok meget normalt på sådan et forum her. Følte mig meget usynlig inde på bx, men der var jeg heller ikke særlig aktiv udover i min mødregruppe, så det var jo sådan set klart. Jeg synes dog, det var rigtig rart lige at få råbt herinde, for at finde ud af at jeg ikke havde noget at have de dumme følelser i :)

Det kan du have ret i ;) Og jeg husker dig altså også fra BX Krea ;) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Edith driver mig til VANVID!!! Føler mig så luset, men jeg glæder mig virkelig til hun skal i børnehave imorgen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.