tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Først 4:30 :( men han sov da til 9:30, så det gik da!

Håber du også kunne sove så længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fucking møg pisse røv lort!!!!!!!!!!!

Sorry, det måtte bare ud :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking møg pisse røv lort!!!!!!!!!!!

Sorry, det måtte bare ud :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking møg pisse røv lort!!!!!!!!!!!

Sorry, det måtte bare ud :(

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram allesammen!! :kiss

Har størstebarn med høj feber, og timingen kunne bare ikke være værre :(

Charlie har fødselsdag i dag, så vi er i Lalandia, og får 20 fødselsdagsgæster i morgen.... Stakkels mus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram allesammen!! :kiss

Har størstebarn med høj feber, og timingen kunne bare ikke være værre :(

Charlie har fødselsdag i dag, så vi er i Lalandia, og får 20 fødselsdagsgæster i morgen.... Stakkels mus :(

Stort tillykke med Charlie :hurra stakkels størstebarnen, rigtig rigtig god bedring med ham. Og :kram til hans mor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram allesammen!! :kiss

Har størstebarn med høj feber, og timingen kunne bare ikke være værre :(

Charlie har fødselsdag i dag, så vi er i Lalandia, og får 20 fødselsdagsgæster i morgen.... Stakkels mus :(

Åh, feber kommer bare aldrig belejligt! :(

God bedring med Marlon, tillykke med Charlie og :kram2 til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram allesammen!! :kiss

Har størstebarn med høj feber, og timingen kunne bare ikke være værre :(

Charlie har fødselsdag i dag, så vi er i Lalandia, og får 20 fødselsdagsgæster i morgen.... Stakkels mus :(

Årh øv :( :kram Og stort tillykke med Charlie! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min tid som bankrådgiver har jeg kun yderst få gange oplevet at en kunde måtte betale noget selv ved indsigelsessager. Hvis du har fået spærret dit kort og kontaktet banken, så snart du blev opmærksom eller mistænksom på svindelen og du ikke har opført dig "groft uagtsomt" (udleveret kortoplysningerne), så hæfter du ikke.

Hvis det viser sig at du selv har købt patronerne, hæfter du selvfølgelig for beløbet og også et ekspeditionsgebyr. (Altså det har du jo ikke, kan jeg godt læse, så bare en ekstra info).

Noget andet - irrelevant her - er, at det kan anses som uagtsomt at have lånt sit kort til sin kæreste eller veninde, det er et personligt kort! Og at det er uagtsomt at have sin pinkode skrevet ned, også f.eks skjult i et telefonnummer i sin kalender i tasken. Der er forskellige satser for om man så betaler 1.100, 8.000 eller alt (mener jeg, det er lidt tid siden), men generelt er vi svinegodt dækket ind af internationale visa-regler, så det netop 'bare'er proceduren omkring indsigelsen som er møgirriterende.

 

Inde på Nordeas hjemmeside står der således:

 

"Jo hurtigere du spærrer dit kort, jo mindre er risikoen for, at en anden misbruger det. Får en anden fat i din kode og dit kort og misbruger det, dækker du selv med op til 1.100 kr. af misbruget.

Har du gemt koden sammen med kortet, eller undlader du at spærre kortet hurtigst muligt, risikerer du selv at skulle dække op til 8.000 kr. af misbruget.

Har du bevidst givet kortet og koden til en person, der misbruger det, risikerer du at skulle dække hele misbruget."

 

Det jeg har markeret med rødt er det som jeg forstod, som om at man hæfter med op til 1.100 kroner uanset omstændighederne for misbruget. Men nu hvor jeg nærlæser det igen, så står der jo faktisk "hvis nogen får fat i din kode og dit kort"?. Jeg aner ikke hvordan mit kort er blevet misbrugt eller af hvem, eller hvor de har fået fat i mine kortoplysninger. Jeg har jo ikke mistet mit kort, men hele tiden været i besiddelse af det og har ikke delt mine kortoplysninger med nogen.

 

Jeg spærrede kortet indenfor få minutter efter at jeg havde konstateret at der var transaktioner jeg ikke kunne kendes ved, så jeg mener at jeg har gjort hvad jeg kunne, for at undgå yderligere misbrug. Men jeg håber at du har ret og at jeg slipper for at dække nogen af omkostningerne selv. Tak for input :)

 

Den er endnu ikke helt afsluttet, desværre. Men som udgangspunkt har banken dækket hele beløbet. Jeg ved også fra hvilken (egentlig sikker) hjemmeside mine oplysninger er stjålet, hvilket banken har fået at vide. Lige nu vurderer de stadig om det er min egen skyld eller ej. Hvis de kommer frem til at det er min egen skyld, så hænger jeg selv på den sagde bankmanden. Ellers dækker de hele beløbet. Hvis jeg ikke hører fra dem inden udgangen af August, så har banket dækket det - det krydser jeg virkelig fingre for, for jeg har godt nok ikke 17.000 liggende i skuffen...

 

Og du formulerer det virkelig godt, det er lige præcis tiltroen til andre mennesker, der lider et knæk. Især når man er dansker - en af vores mange kulturelle kendetegn er jo den kæmpe tillid, der faktisk er til samfundet og menneskene, der færdes i Danmark.

 

Åh, det er jeg virkelig ked af at høre søde, det lyder som en rigtig ubehagelig oplevelse :( Her drejede det sig heldigvis 'kun' om et beløb på godt og vel 4.000. Men de nåede da at bruge kortet to gange med et par dages mellemrum inden jeg opdagede det, så må jo være glad for at de ikke var lidt mere købelystne og ihærdige over de par dage. 

 

Jeg håber virkelig at du klarer frisag og ikke hører noget fra dem inden udgangen af august. Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram allesammen!! :kiss

Har størstebarn med høj feber, og timingen kunne bare ikke være værre :(

Charlie har fødselsdag i dag, så vi er i Lalandia, og får 20 fødselsdagsgæster i morgen.... Stakkels mus :(

Åhh nej! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram allesammen!! :kiss

Har størstebarn med høj feber, og timingen kunne bare ikke være værre :(

Charlie har fødselsdag i dag, så vi er i Lalandia, og får 20 fødselsdagsgæster i morgen.... Stakkels mus :(

Stort tillykke med Charlie :hurra

Og god bedring til Marlon. Håber han har det bedre imorgen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg hader at jeg har så svært ved at sove efter en begivenhedsrig dag :( jeg vil så gerne være frisk i morgen (og evt til nattefest med W) og kunne være der for W, når hans reaktion kommer i morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg hader at jeg har så svært ved at sove efter en begivenhedsrig dag :( jeg vil så gerne være frisk i morgen (og evt til nattefest med W) og kunne være der for W, når hans reaktion kommer i morgen :(

:kram Kan du ikke sætte noget roligt musik på? Vejrtrækningsøvelser? Kamillete med mælk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en bil-alarm, der hujer derudaf. WI-uhh-WI-uhh-WI-uhh-WI-uhh... Det er da overhovedet ikke belastende at høre på, nej nej da :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg hader at jeg har så svært ved at sove efter en begivenhedsrig dag :( jeg vil så gerne være frisk i morgen (og evt til nattefest med W) og kunne være der for W, når hans reaktion kommer i morgen :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg hader at jeg har så svært ved at sove efter en begivenhedsrig dag :( jeg vil så gerne være frisk i morgen (og evt til nattefest med W) og kunne være der for W, når hans reaktion kommer i morgen :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er IKKE nytår så drop det der fyrværkeri!!!

Sikkert en 4th Of july fest - men så fyr dog af kl 21 i stedet fo nu!!! Godt Mie sover tungt, alle kvarterets hunde går amok lige nu! Stakkels dyr!

Er det overhovedet lovligt? Der må da være noget brand sikkerhed her i varmen eller???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er IKKE nytår så drop det der fyrværkeri!!!

Sikkert en 4th Of july fest - men så fyr dog af kl 21 i stedet fo nu!!! Godt Mie sover tungt, alle kvarterets hunde går amok lige nu! Stakkels dyr!

Er det overhovedet lovligt? Der må da være noget brand sikkerhed her i varmen eller???

Nå ja, det var da sikkert DET det var! Jesus, altså. Det var heldigvis langt væk her, men det var af flere omgange i løbet af aftenen og gik helt amok omkring kl. 22. Jeg troede mere eller mindre Tivoli var de eneste der måtte udenfor 'sæson' :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram allesammen!! :kiss

Har størstebarn med høj feber, og timingen kunne bare ikke være værre :(

Charlie har fødselsdag i dag, så vi er i Lalandia, og får 20 fødselsdagsgæster i morgen.... Stakkels mus :(

:numse til feber

Tillykke til Charlie :balloons :hurra

:kram2 til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er IKKE nytår så drop det der fyrværkeri!!!

Sikkert en 4th Of july fest - men så fyr dog af kl 21 i stedet fo nu!!! Godt Mie sover tungt, alle kvarterets hunde går amok lige nu! Stakkels dyr!

Er det overhovedet lovligt? Der må da være noget brand sikkerhed her i varmen eller???

Jeg tror gerne man må hvis man har fået tilladelse af politiet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har stort set ikke sovet siden kl 3.45, hvor Albert sidst fik mad. A har bøvlet, S har snorket og E har kaldt på mig.. Og jeg kunne ikke sove før ca midnat pga varmen <_< Hurra for under 4 timers søvn..

Ligenu er jeg virkelig bare en dårlig udgave af mig selv :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det altid mig der står op med babyen i weekenden? <_< (selvom jeg som regel ikke kan sove alligevel er det sgu :numse)

At jeg vist har fået dårlig mave :(

Hilsen en af bitterfisseklubbens medlemmer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har stort set ikke sovet siden kl 3.45, hvor Albert sidst fik mad. A har bøvlet, S har snorket og E har kaldt på mig.. Og jeg kunne ikke sove før ca midnat pga varmen <_< Hurra for under 4 timers søvn..

Ligenu er jeg virkelig bare en dårlig udgave af mig selv :boo

:numse

Kender kun alt for godt den dårlige udgave man bliver.

:kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det altid mig der står op med babyen i weekenden? <_< (selvom jeg som regel ikke kan sove alligevel er det sgu :numse)

At jeg vist har fået dårlig mave :(

Hilsen en af bitterfisseklubbens medlemmer

:kram

Kan du ikke vække din mand og hoppe under dynerne igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:numse

Kender kun alt for godt den dårlige udgave man bliver.

:kram :kram2 :kram

Tak :kiss

Nu sover Albert heldigvis, så jeg tænker at gå i seng igen, men min mor er vågen og går og rydder op fra fødselsdag igår..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.