tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Tak. Hun overgav sig nu her kl 23.25.

Det kommer lidt an på hvor lang den første er og hvor sent hun vågner, men som regel to. Men det er lige meget om hun har sovet en eller to gange så er der stadig problemer. I dag var hun faktisk faldet i søvn omkring kl 19.30 men så kom Ronja vist til at vække hende og så kørte hun der ud af.

Nu håber jeg bare hun sover resten af natten!

Ah det var også uheldigt <_<

Krydser :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg stadig ikke sover efter 2 timers forsøg... Og jeg er pisse træt... Nøj hvor jeg hader uro i benene og alt det der driller med kroppen lige nu... Jeg gider ik mere! Jeg vil sove .... Og snart have lillebror ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah det var også uheldigt <_<

Krydser :goodluck

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Menstruation og dertil hørende smerter <_< godt nok første gang jeg har det siden før jeg blev gravid og smerterne er overhovedet ikke på samme niveau (sidst besvimede jeg og fik hjernerystelse ;)) men alligevel mega irriterende <_< nu skal jeg også til at holde styr på det igen. Øv at Liv ikke vil ammes mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg stadig ikke sover efter 2 timers forsøg... Og jeg er pisse træt... Nøj hvor jeg hader uro i benene og alt det der driller med kroppen lige nu... Jeg gider ik mere! Jeg vil sove .... Og snart have lillebror ud...

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Night terrors. Jeg har vel sovet 1/2 time + 2 timer + 3 1/2 time i nat. Med panisk skrigende/roterende i sengen barn imellemrummene. Jeg er helt bims

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I would like to... Men det er det min mor laver ;) Jeg laver også mad her - men når hun laver mad, så er det gris, gris gris ;) Thats why..

Ah, jeg forstår! ;)

Kan du ikke sige det til hende? Måske komme med konkrete forslag til alternativer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah, jeg forstår! ;)

Kan du ikke sige det til hende? Måske komme med konkrete forslag til alternativer?

Hehe, det er gjort ;) Min mor er bare ret fastlåst på det punkt. Det samme er min far. De er glade for svin, fred være med det - jeg har bare aldrig været mega fan og så er det svært når man får det 4-5 gange på en uge ;) Specielt når de så ikke er så vilde med f.eks kylling. Men de dage jeg lavet mad, kommer det gerne noget andet på bordet. Men ja uanset, så bliver det godt at flytte for sig selv igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tidsler der totalt har overtaget min græsplæne! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader, hader, hader min mands arbejde og i særdeleshed hans chef...

 

Forstår simpelthen ikke hvordan man kan være så dum i hovedet og samtidig have fået en chefstilling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så rasende! Min advokat ringede for et par timer siden med beskeden om at retsmødet i morgen var aflyst på grund af at Region Syddanmark i går (TO!!! dage før) har sendt en anmodning til retten om at min sagen skal forbi Retslægerådet før vi kan komme videre. Vi protesterede selvfølgelig, men retten har endnu ikke taget stilling. Det sker først i morgen tidlig, hvor der skal holdes retsmøde over telefonen med en repræsentant for Region Syddanmark og min advokat. Håber og krydser fingre for at retten afviser deres anmodning, så vi kan komme videre. Ellers kan der snildt gå et par måneder før vi kan nå til et retsmøde.   :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afslag på afslag!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Familiedilemmaer, igen <_< vi kan bare ikke snakke sammen :prik eller i dette tilfælde skrive sammen, uden at alle bliver sure :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Familiedilemmaer, igen <_< vi kan bare ikke snakke sammen :prik eller i dette tilfælde skrive sammen, uden at alle bliver sure :rolleyes

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når folk siger "springløg" istedet for "forårsløg". Verdens mest ligegyldige ting, men helt ærligt, de løg hopper sgu ingen steder, nå! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan bare slet ikke blive enige om at lave noget med Marius :( Er klar til at hive ham ud af dagpleje imorgen og tage på tur i det gode vejr. Julius sover alligevel det meste af tiden. Men det er åbenbart ikke nogen god ide... Tænker et par timer i Hobro mini zoo imorgen formiddag, madpakke og så hjem inden det bliver for varmt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan bare slet ikke blive enige om at lave noget med Marius :( Er klar til at hive ham ud af dagpleje imorgen og tage på tur i det gode vejr. Julius sover alligevel det meste af tiden. Men det er åbenbart ikke nogen god ide... Tænker et par timer i Hobro mini zoo imorgen formiddag, madpakke og så hjem inden det bliver for varmt...

Nå det hjælper at brokke sig. Vi er blevet enige om en tur i Aqua :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når folk siger "springløg" istedet for "forårsløg". Verdens mest ligegyldige ting, men helt ærligt, de løg hopper sgu ingen steder, nå! :rolleyes

Jeg troede det var noget andet :lol

Og tak for kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når folk siger "springløg" istedet for "forårsløg". Verdens mest ligegyldige ting, men helt ærligt, de løg hopper sgu ingen steder, nå! :rolleyes

Enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg virkelig har lyst til at brokke mig men ikke kan fordi jeg ikke ved hvem der læser med... :boo

 

:kram

 

Kan være det bare ville hjælpe at få det ned på papir, fx i Word og så slette igen bagefter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg virkelig har lyst til at brokke mig men ikke kan fordi jeg ikke ved hvem der læser med... :boo

Fortroligt måske? Ellers tager jeg gerne imod brok i PM... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke finde mit eksamensbevis, har kigget alle tænkelige steder. Det er sku godt der først er ansøgningsfrist fredag aften, så kan jeg da forhåbentlig nå at finde det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke finde mit eksamensbevis, har kigget alle tænkelige steder. Det er sku godt der først er ansøgningsfrist fredag aften, så kan jeg da forhåbentlig nå at finde det

Det minder mig om, at jeg skal have scannet mit ind på computeren, så det aldrig kan blive væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er SÅ varmt på Ws værelse, han okser rundt :( og jeg løber snart tør for strøm :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fortroligt måske? Ellers tager jeg gerne imod brok i PM... :kram

:ditto (tør dog ikke love at jeg orker et langt og gennemtænkt svar :unsure)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.