tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Er rastløs :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg virkelig har lyst til at brokke mig men ikke kan fordi jeg ikke ved hvem der læser med... :boo

Søde dig!

Kæmpe :kram

Jeg har altid en skulder til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nogle dage kan blive vildt ked af det over tanken om, ikke at få børn med Benjamin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det rod vi selv er skyld i med løn/dagpenge gør jeg ikke har styr på min økonomi og det ikke kommer til at køre igen før til oktober - HADER det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nogle dage kan blive vildt ked af det over tanken om, ikke at få børn med Benjamin.

Kan han ikke få børn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At logge ind på netbank og kunne konstatere at nogen har misbrugt ens kort til at købe printerpatroner for tusindvis af kroner. Så blev det kort lukket og indsigelse udfyldt, men man hæfter for så vidt jeg kan læse mig til stadig selv for 'op til 1.100 kroner' :( Kan folk dog for pokker ikke bare lære at holde fingrene fra det der ikke er deres? :angry Jeg er så træt af altid at skulle betale for andre menneskers uærlige vej frem i livet, det er ved at blive en dårlig vane.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At logge ind på netbank og kunne konstatere at nogen har misbrugt ens kort til at købe printerpatroner for tusindvis af kroner. Så blev det kort lukket og indsigelse udfyldt, men man hæfter for så vidt jeg kan læse mig til stadig selv for 'op til 1.100 kroner' :( Kan folk dog for pokker ikke bare lære at holde fingrene fra det der ikke er deres? :angry Jeg er så træt af altid at skulle betale for andre menneskers uærlige vej frem i livet, det er ved at blive en dårlig vane.

Hold kæft, hvor irriterende! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At logge ind på netbank og kunne konstatere at nogen har misbrugt ens kort til at købe printerpatroner for tusindvis af kroner. Så blev det kort lukket og indsigelse udfyldt, men man hæfter for så vidt jeg kan læse mig til stadig selv for 'op til 1.100 kroner' :( Kan folk dog for pokker ikke bare lære at holde fingrene fra det der ikke er deres? :angry Jeg er så træt af altid at skulle betale for andre menneskers uærlige vej frem i livet, det er ved at blive en dårlig vane.

Ej øv! Kan du ikke kontakte stedet der er bestilt og enten fortryde købet, eller få en adresse på hvor det er sendt hen? Nøj jeg ville flejne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan han ikke få børn?

Jo, han har fra tidligere forhold. Men det virker ikke som om at han vil have flere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige efterladt min datter skrigende og grædende i børnehave. Kan slet slet ikke bære det :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige efterladt min datter skrigende og grædende i børnehave. Kan slet slet ikke bære det :-(

Åh, det er også bare det værste der findes! :(

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige efterladt min datter skrigende og grædende i børnehave. Kan slet slet ikke bære det :-(

Det værste i verden!!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige efterladt min datter skrigende og grædende i børnehave. Kan slet slet ikke bære det :-(

Der er bare ikk noget værre end at gå fra sit grædende barn :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige efterladt min datter skrigende og grædende i børnehave. Kan slet slet ikke bære det :-(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige efterladt min datter skrigende og grædende i børnehave. Kan slet slet ikke bære det :-(

Det har jeg også.... Og jeg blev nødt til at ringe til min mor, bare for at høre at det ikke gør en til en dårlig mor... Så det vil jeg også sige til dig.... Der findes virkelig ikke noget der er værre, men en go mor får ondt i hjertet over det... Sagde min vise mor....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også.... Og jeg blev nødt til at ringe til min mor, bare for at høre at det ikke gør en til en dårlig mor... Så det vil jeg også sige til dig.... Der findes virkelig ikke noget der er værre, men en go mor får ondt i hjertet over det... Sagde min vise mor....

Også kram til dig, Tina! :kram Du er en fantastisk mor, men godt at du lige kunne få det bekræftet ved din mor også :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt, så synes jeg bare slet ikke at det er en ok konstellation at forlade sit bare i den tilstand. Jeg er fandme så vred på systemet!!! Og har bare lyst til at køre derhen og hente mit kid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået 3. prioritet børnehave tilbudt, og en måned senere end behov (det sidste er dog vores egen skyld da vi sagde nej til en børnehave udenfor listen vi først fik tilbudt). Lige nu magter jeg slet ikke tre år med en børnehave vi kun er delvis positive overfor. Jeg er vist en værre hønemor men hader virkelig tanken om at aflevere min lille skat et helt nyt, stort og "farligt" sted.

 

Håber virkelig det går bedre end jeg frygter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt, så synes jeg bare slet ikke at det er en ok konstellation at forlade sit bare i den tilstand. Jeg er fandme så vred på systemet!!! Og har bare lyst til at køre derhen og hente mit kid.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også kram til dig, Tina! :kram Du er en fantastisk mor, men godt at du lige kunne få det bekræftet ved din mor også :super

Hvor er du bare sød Mette!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At logge ind på netbank og kunne konstatere at nogen har misbrugt ens kort til at købe printerpatroner for tusindvis af kroner. Så blev det kort lukket og indsigelse udfyldt, men man hæfter for så vidt jeg kan læse mig til stadig selv for 'op til 1.100 kroner' :( Kan folk dog for pokker ikke bare lære at holde fingrene fra det der ikke er deres? :angry Jeg er så træt af altid at skulle betale for andre menneskers uærlige vej frem i livet, det er ved at blive en dårlig vane.

Ej, den er også virkelig sur. Oplevede det selv i starten af februar og det føltes virkelig som om nogen havde vadet lige ind i ens private gemakker og helt ind under huden!

:kram

Håber det hurtigt ordner sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smelter altså væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smelter altså væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vræl min iPhone (jeg vel og mærke fik i julegave) valgte så at dø idag, så nu er den sendt til reparation - i hvem ved hvor længe :( og torske dum som jeg er, er alle kontakter jo kun gemt på tlf og ikke sim kort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i dag tænkte "Nah jeg behøver ikke solcreme" = rimelig rød krop til mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.