tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Tak :kiss

Nu sover Albert heldigvis, så jeg tænker at gå i seng igen, men min mor er vågen og går og rydder op fra fødselsdag igår..

Ooooog så er barnet vågen igen :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

Kan du ikke vække din mand og hoppe under dynerne igen?

Det kunne jeg godt men vil hellere være bitterfisse :P

Det virker bare fjollet at gøre når jeg alligevel ikke kan sove. Så kan han jo ligeså godt få lov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ooooog så er barnet vågen igen :prik

Argh <_< :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det altid mig der står op med babyen i weekenden? <_< (selvom jeg som regel ikke kan sove alligevel er det sgu :numse)

At jeg vist har fået dårlig mave :(

Hilsen en af bitterfisseklubbens medlemmer

:kram2

Kan I ikke tage en dag hver?

Og dårlig mave sucks. God bedring. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det altid mig der står op med babyen i weekenden? <_< (selvom jeg som regel ikke kan sove alligevel er det sgu :numse)

At jeg vist har fået dårlig mave :(

Hilsen en af bitterfisseklubbens medlemmer

:Kram for dårlig mave :kram

Og :kram2 for det andet- det er det samme her,jeg stod også op med Mi. Da han vågnede- jeg er den der sover dårligst, og oftest er vågen, så det er mest logisk at jeg tager den tjans, desuden kan jeg ikke svigte en bitterfisse :D :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At nogen har slukket for solen i Viborg. Det er jo mega koldt nu!

:kram til alle jer med for lidt søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror gerne man må hvis man har fået tilladelse af politiet.

Tjah min nabo er landbetjenten så hvis ikke så tjekker han jo nok op på det I dag.

Men måske 4th Of july er ok? Der er nok flere der indhenter tilladelser og så er der nok nogen der bare "hopper med" som er i bagatel afdelingen og derfor ikke noget politiet gider bruge tid på!

Any who! Jeg er ikke som sådan sur og hævngerrig, bare irriteret! Og jeg synes det er synd for hunde og hunde ejere!

Det var 2x15 min det drejede sig om så det overlever alle nok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var også fyrværkeri på Roskilde-festivalen i nat. Måske har nogen af jer hørt det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over, at det gode vejr er slut i morgen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var også fyrværkeri på Roskilde-festivalen i nat. Måske har nogen af jer hørt det :)

Det sov vi heldigvis fra herhjemme. Men synes godt nok der hat været Høj musik derfra er par nætter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over det er så varmt jeg nærmest ikke har været udenfor i to dage <_< Sommervejr, jo tak men hvorfor enten 30+ og vindstille ELLER 14 grader, stiv kuling og regn?

(Og hvorfor brokke sig over noget ingen har nogen indflydelse på :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over, at det gode vejr er slut i morgen <_<

 

Ej, endelig bliver det til at kunne trække vejret igen. Jeg er virkelig ikke særlig glad for varme. Smelter jo nærmest i den bagende hede.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, endelig bliver det til at kunne trække vejret igen. Jeg er virkelig ikke særlig glad for varme. Smelter jo nærmest i den bagende hede.. ;)

Jeg har brugt de sidste 2 dage på stranden og i udendørs badeland, så jeg synes det har været lækkert ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt de sidste 2 dage på stranden og i udendørs badeland, så jeg synes det har været lækkert ;)

 

Det lyder også lækkert. Jeg kan generelt bare ikke tåle varmen, bliver afsindig dårlig af den. Har været på middelaldermarked hele weekenden og det er ikke særlig sjovt at stå pakket ind i en hørsærk (underkjole) og en uldkjole udover. Puuuuh..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Ida ingen tålmodighed ejer, det gør det altså bare svært at flette hendes hår, mens man skal løbe efter hende. Og det var hende selv der ville have prinsessehår som det bliver kaldt i dagplejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33 grader her kl 19.30 er bare ulideligt. Der er varmt både inde og ude. Men kan jo så se frem til "kun Maks 31 grader I morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33 grader her kl 19.30 er bare ulideligt. Der er varmt både inde og ude. Men kan jo så se frem til "kun Maks 31 grader I morgen

Bytter gerne. Sidder hjemme i sofaen med tæppe på og overvejer om jeg skal lave noget te for ag holde varmen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bytter gerne. Sidder hjemme i sofaen med tæppe på og overvejer om jeg skal lave noget te for ag holde varmen.

Det lyder som et drømme scenarie lige nu. Det er så hedt her og jeg gruer for at skulle sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bytter gerne. Sidder hjemme i sofaen med tæppe på og overvejer om jeg skal lave noget te for ag holde varmen.

What? :blink Troede der var hedebølge i hele Danmark.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What? :blink Troede der var hedebølge i hele Danmark.

Siger folk også der er heroppe.. Jeg er dog ikke enig.. Men jeg er så også typen der fryser konstant..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu åbenbart har nået det stadie hvor der er perioder hvor jeg ikke kan ligge hverken helt eller halvt på maven...

Lige nu skyldes det nok lidt hygge med manden som gør at jeg antager at livmoderen stadig er spændt, for det er godt nok ikke behageligt at forsøge at ligge på maven :o

Jeg har ikke kunne i nogle uger eller 3 nu :rolleyes det gør såmænd ikke ondt, men det er virkelig som om jeg ligger på noget fremmed, en sten fx :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over, at det gode vejr er slut i morgen <_<

Også mig! Og vi skal i sommerhus imorgen- god timing! NOT

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke kunne i nogle uger eller 3 nu :rolleyes det gør såmænd ikke ondt, men det er virkelig som om jeg ligger på noget fremmed, en sten fx :lol

Jeg kan stadig ligge på maven. Vildt der er så stor forskel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været så dum at arbejde ved computeren i 6-7 timer = smadret ryg. Godt der er ferie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er eddermandme glad for at jeg ikke skal føde lige nu og her..

Har noget som ligner min kæreste på sofaen, men kan overhovedet ikke vække ham på nogen som helst måde..

Utroligt at man kan sove så tungt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.