tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Så vidt jeg har forstået, så gør Movicol afføringen blødere, mens Lactulose ikke ændrer på konsistensen, men mere hjælper det gennem systemet.

Der giver mening, for Julius afføring har faktisk ikke ændret karakter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg har fået sol eksem/varmeknopper på babserne til trods for jeg ikke har været i solen siden torsdag/fredag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må du også gerne ;)

:kram2

Tak :kram2

Han handlede heldigvis og kom med mælk til kaffen - så hadede jeg ham lidt mindre :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået sol eksem/varmeknopper på babserne til trods for jeg ikke har været i solen siden torsdag/fredag <_<

Øv.. Er det varmt oppe ved jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.. Er det varmt oppe ved jer?

Næh lidt lummert men ikke slemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er der? Kan det fungere bare at acceptere at blive våd, og så skifte hjemme bagefter? :)

Jeg så lige tiden an og inden jeg havde fået sko på var der tørvejr og vi nåede lige præcis hjem inden det begyndte igen :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis... Lactulose påvirker tarmen, hvor det gør Movicol ikke. Det siges at lactulose kan gøre tarmen slap efter længere tids brug, mens Movicol ikke påvirker noget heller ikke på sigt

Det er en skrøne, at tarmene bliver påvirket, siger min læge ;)

Lactulose binder væsken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at da vi var på ferie, med mandens familie, kunne manden godt stå tidligt op med ungerne hver 2. eller 3. dag, men herhjemme hvor vi holder 2. Uges ferie da er emdet utænkeligt :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en skrøne, at tarmene bliver påvirket, siger min læge ;)

Lactulose binder væsken.

Det var også det vores sp sagde. Men det hjælper ikke rigtig, så nu prøver vi det andet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis... Lactulose påvirker tarmen, hvor det gør Movicol ikke. Det siges at lactulose kan gøre tarmen slap efter længere tids brug, mens Movicol ikke påvirker noget heller ikke på sigt

Og nogen siger det omvendte :huh Det er ikke nemt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min søde veninde har verdens mest irriterende barn. :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lægen indtil videre er 1!!! Time forsinket!!! Og der er 3 foran mig :gal :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte dag! Virkelig en af værste skuffe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte dag! Virkelig en af værste skuffe!

 

:kram Hvad så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan stadig ikke gå optimalt, men jeg nægter altså at bruge krykker her i weekenden. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte dag! Virkelig en af værste skuffe!

Søde dog.. :kram Hvad sker der? :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en virkelig underskuds dag! Kvalme, træt og ugidelig. Og så er det virkelig lortevejr.

Min søster, svoger og 3 børn kommer på besøg klokken 14 ca.

Lidt i 11 for J en besked om at vores fortelt på camping på Enø er styrtet i regnen. Så nu er vi på vej derned, hvilket betyder ingen lur til W/dårlig lur i bilen (som betyder umulig putning de næste dage, bare fordi han er W. Taler af bitter erfaring). Så ingen lur/pause/ro i hovedet til mig. I stedet skal jeg samle fortelt + indsamle alt vores skrammel i øsende regn UDEN regnjakke, for den kan min mave ikke være i.

Desuden skal jeg enten stresse over at vi skal skynde os hjem til gæster ELLER blive bebrejdet over at vi igen ikke ses med søster.

Jeg prøver virkelig at se lyst på det. Det er virkelig svært, i sær når jeg sidder i bilen og prøver at tilbageholde opkast <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2!!! Timer :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand som ikke hjalp med baby igår overhovedet, og kun var på job fra 16-20:30 igår og derved havde rig mulighed for at hjælpe enten med nat eller morgen. Men som vælger at sove og først stå op nu fordi jeg gik ind og hev dynen af ham.

Oveni hatten er jeg stadigvæk små syg, har fået 4 timers usammenhængende søvn i nat og baby og jeg rejser væk fra ham imorgen så han ikke ser hende i 5 dage og alligevel prioriterer han sådan.

Og så vælger han at gå i bad. Du tager jo for ind i helvede til fodbold om 6 timer er det virkelig nødvendigt så.

Vil vædde med jeg også er den der får lov at kæmpe med lur.

For satan jeg er gal :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand som ikke hjalp med baby igår overhovedet, og kun var på job fra 16-20:30 igår og derved havde rig mulighed for at hjælpe enten med nat eller morgen. Men som vælger at sove og først stå op nu fordi jeg gik ind og hev dynen af ham.

Oveni hatten er jeg stadigvæk små syg, har fået 4 timers usammenhængende søvn i nat og baby og jeg rejser væk fra ham imorgen så han ikke ser hende i 5 dage og alligevel prioriterer han sådan.

Og så vælger han at gå i bad. Du tager jo for ind i helvede til fodbold om 6 timer er det virkelig nødvendigt så.

Vil vædde med jeg også er den der får lov at kæmpe med lur.

For satan jeg er gal :klap

Det forstår jeg fandme godt! Dumme mand!!! :klap :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være kommet i mødregruppe med min mands kammerats kone. Det orker jeg altså ikke helt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min ankel stadigvæk er møg øm, efter forstuvninen for 3 uger siden, og foden hæver stadigvæk helt vild meget.

Og at vi er på campingferie, i pis øs regnvejr, og efterårsblæst :angry godt det snart er lørdag så vi snart skal hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min ankel stadigvæk er møg øm, efter forstuvninen for 3 uger siden, og foden hæver stadigvæk helt vild meget.

Og at vi er på campingferie, i pis øs regnvejr, og efterårsblæst :angry godt det snart er lørdag så vi snart skal hjem

Ved hvor ondt det gør. Føler virkelig med dig! :kram Jeg slog mit knæ i weekenden og kan ikke støtte på benet. Øv - og så lige i sommerferien

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være kommet i mødregruppe med min mands kammerats kone. Det orker jeg altså ikke helt...[/quote

Kan du ikke bede din SP om at komme i en anden MG? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en virkelig underskuds dag! Kvalme, træt og ugidelig. Og så er det virkelig lortevejr.

Min søster, svoger og 3 børn kommer på besøg klokken 14 ca.

Lidt i 11 for J en besked om at vores fortelt på camping på Enø er styrtet i regnen. Så nu er vi på vej derned, hvilket betyder ingen lur til W/dårlig lur i bilen (som betyder umulig putning de næste dage, bare fordi han er W. Taler af bitter erfaring). Så ingen lur/pause/ro i hovedet til mig. I stedet skal jeg samle fortelt + indsamle alt vores skrammel i øsende regn UDEN regnjakke, for den kan min mave ikke være i.

Desuden skal jeg enten stresse over at vi skal skynde os hjem til gæster ELLER blive bebrejdet over at vi igen ikke ses med søster.

Jeg prøver virkelig at se lyst på det. Det er virkelig svært, i sær når jeg sidder i bilen og prøver at tilbageholde opkast <_<

Åh crap :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.