tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At jeg har været ved frisøren og det er bare mega grimt :(

Nu skal det laves om imorgen - som om det ikke er slemt nok at skulle bruge flere timer på det idag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg har været ved frisøren og det er bare mega grimt :(

Nu skal det laves om imorgen - som om det ikke er slemt nok at skulle bruge flere timer på det idag..

Fik du det farvet? Måske er det bare meget anderledes og du skal vende dig til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i dag tænkte "Nah jeg behøver ikke solcreme" = rimelig rød krop til mig ;)

:ditto

Men jeg huskede manden på det og begge børn blev smurt flittigt :P Jeg er RØD! Og tilbringer de næste dage i skygge med overkroppen, så må benene tage skraldet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været ved frisøren og det er bare mega grimt :(

Nu skal det laves om imorgen - som om det ikke er slemt nok at skulle bruge flere timer på det idag..

Det tænkte jeg også, da jeg blev klippet sidste weekend, men da jeg lige havde fået det vasket hjemme og det ikke var frisør-stylet, var det bedre og nu er jeg glad for det.

Håber det samme sker for dig! :kiss

Er det klippet meget anderledes end det plejer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik du det farvet? Måske er det bare meget anderledes og du skal vende dig til det?

Jep. Lyse striber, som bare er grimme og alt for lyse og mangler når jeg sætter mit hår op :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænkte jeg også, da jeg blev klippet sidste weekend, men da jeg lige havde fået det vasket hjemme og det ikke var frisør-stylet, var det bedre og nu er jeg glad for det.

Håber det samme sker for dig! :kiss

Er det klippet meget anderledes end det plejer?

Hun har for det første klippet for meget af - det kan jeg leve med. Men jeg forstår simpelthen ind hvorfor de vil glatte det for at klippe, når jeg ALDRIG glatter det selv, har altid krøller eller opsat.

For det andet fik jeg lavet striber, som bare er alt for lyse i forhold til aftalen

Og til sidst, så har hun "glemt" et område, som er mega tydeligt når mit hår er sat op, hvilket det er ret ofte om sommeren :angry

Så tror ikke at jeg bliver glad for det :(

Men har snakket med hende og jeg skal derned imorgen og satser på hun fixer det.. Gratis!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Men jeg huskede manden på det og begge børn blev smurt flittigt :P Jeg er RØD! Og tilbringer de næste dage i skygge med overkroppen, så må benene tage skraldet :D

Elizabeth Arden's 8 hour creme er uundværlig når man er blevet skoldet. Den køler straks og efter de 8 timer er man ikke nær så rød, nogen gange endda kun brun... - du kan godt høre jeg taler af erfaring, efter at have lavet samme nummer en del gange i min tid som pædagog ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været ved frisøren og det er bare mega grimt :(

Nu skal det laves om imorgen - som om det ikke er slemt nok at skulle bruge flere timer på det idag..

 

:kram2

 

Åh, hvor jeg kender det! Hadede min første klipning efter Filippas fødsel.

 

Håber hun fikser det til noget godt i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vræl min iPhone (jeg vel og mærke fik i julegave) valgte så at dø idag, så nu er den sendt til reparation - i hvem ved hvor længe :( og torske dum som jeg er, er alle kontakter jo kun gemt på tlf og ikke sim kort.

 

Ej, altså :(

 

Når den kommer tilbage må du sørge for backup mellem google (gmail) og din telefon. Det har vi og det spiller max :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elizabeth Arden's 8 hour creme er uundværlig når man er blevet skoldet. Den køler straks og efter de 8 timer er man ikke nær så rød, nogen gange endda kun brun... - du kan godt høre jeg taler af erfaring, efter at have lavet samme nummer en del gange i min tid som pædagog ;-)

Fedter den ikke mega meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Åh, hvor jeg kender det! Hadede min første klipning efter Filippas fødsel.

Håber hun fikser det til noget godt i morgen!

Tak :kram2

Det håber jeg også, men det er sgu træls at bruge tid igen imorgen og ændre planer <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, altså :(

Når den kommer tilbage må du sørge for backup mellem google (gmail) og din telefon. Det har vi og det spiller max :)

Hvordan gør man det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig også været til en masse frisører, der har klippet mit hår elendigt, og jeg har virkelig tudet når jeg så er kommet hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gør man det?

 

Godt spørgsmål! Det er manden min, der fikser den slags og jeg er mega-doven og lader ham bare klare det (dumt, I know) :blush

 

Hører ham lige ad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig også været til en masse frisører, der har klippet mit hår elendigt, og jeg har virkelig tudet når jeg så er kommet hjem.

Jeg kender frisøren, hun plejer at klippe og farve super fint. Og der er intet at sætte på klipningen, det blev bare for kort..

Ved ikke hvad der var med hende idag :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt spørgsmål! Det er manden min, der fikser den slags og jeg er mega-doven og lader ham bare klare det (dumt, I know) :blush

Hører ham lige ad ;)

Hehe! Hjemme hos os er det mig, der gør det hele og manden min der ikke gider ;) Men jeg kendte ikke til det der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, altså :(

Når den kommer tilbage må du sørge for backup mellem google (gmail) og din telefon. Det har vi og det spiller max :)

Må se om jeg it spadser kan finde ud af det - tusind tak for tippet :kiss

Heldigvis havde jeg lige overført alle billeder af Mie til computeren og de nyeste hat min mand fået som MMS. Ellers havde jeg været grædefærdig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt spørgsmål! Det er manden min, der fikser den slags og jeg er mega-doven og lader ham bare klare det (dumt, I know) :blush

Hører ham lige ad ;)

Du må evt gerne sende din mands forklaring i en PB så jeg ikke skal mange sider tilbage i tråden her når engang jeg får mobilen retur - hvis du altså gider :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedter den ikke mega meget?

Det kommer an på hvor meget man smører på. Eller, jo den er ret fedtet, men hvis man nøjes med et tyndt lag og så smører lidt oftere, så kan cremen nå at trænge ind i huden og så er det ikke så slemt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Varmen! Kan ikke sove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte aflevering igen. Og nu til begravelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 dages pause nåede jeg at få inden der ligger ubesvaret opkald på min tlf fra arbejde igen... Men overskuddet er bare på sit mindste med en skrige baby, så de må vente...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 dages pause nåede jeg at få inden der ligger ubesvaret opkald på min tlf fra arbejde igen... Men overskuddet er bare på sit mindste med en skrige baby, så de må vente...

WTF?! Skal du ikke snart have fat i noget fagforening eller noget? Eller synes jeg i hvert fald, at du skal slette det opkald, og under ingen omstændigheder reagere på det. Det er simpelthen ikke ok! :klap

Og :kram til dig, det må sgu være hårdt at danse med dem <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er kvæstet. Vågner hver 2.-3. time og skal tisse nu. Og selve opvågningen er ikke så slem, men jeg føler mig helt dehydreret om morgenen efter alt det tisseri, det er som om at jeg bare ikke KAN drikke vand nok. Og så varmen oveni. Resultat: Mega træt og hovedpine. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 dages pause nåede jeg at få inden der ligger ubesvaret opkald på min tlf fra arbejde igen... Men overskuddet er bare på sit mindste med en skrige baby, så de må vente...

Har du ikke sagt til dem, at de skal holde op med at ringe i din barsel? Ellers er det i hvert fald på tide at få det gjort.

Lige der er jeg glad for, at jeg har været rimelig hård omkring at jeg stadig har en mobil til job og en til privat (arbejdsmobilen er slukket og smidt i en taske :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.