tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Mine nerver, som har bevirket at jeg ikke rigtigt har sovet i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine nerver, som har bevirket at jeg ikke rigtigt har sovet i nat.

Nerver over (hvis du vil dele)?

:kram skal du i hvert fald have

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nerver over (hvis du vil dele)?

:kram skal du i hvert fald have

Skal til tilvækstscanning med lillebror her klokken 10.20, hvor sygehuset nærmest tager stilling med hvad der skal ske efter fødslen idag, da det kommer an på hans størrelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til tilvækstscanning med lillebror her klokken 10.20, hvor sygehuset nærmest tager stilling med hvad der skal ske efter fødslen idag, da det kommer an på hans størrelse.

Gode tanker til dig i dag Maria. Tænker at lillebror er helt fin og perfekt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over mit knæ. Det er hævet og blåt, gør ondt og jeg ved bare ikke hvad jeg har lavet. Øv! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder ved lægen igen igen. Har fundet en klips i maven :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til tilvækstscanning med lillebror her klokken 10.20, hvor sygehuset nærmest tager stilling med hvad der skal ske efter fødslen idag, da det kommer an på hans størrelse.

Krydser og håber det bedste for dig og lillebror :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder ved lægen igen igen. Har fundet en klips i maven :(

Av! :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3.dag på camping og nu er C ramt af høj feber :(

Øv altså, håber det bare er en døgnflue

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av! :huh

Den var også øm og få ud her 2,5 uge efter kejsersnittet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder ved lægen igen igen. Har fundet en klips i maven :(

 

 

Den var også øm og få ud her 2,5 uge efter kejsersnittet...

Av for søren da Anita!!!! Det kunne da godt have blevet lidt farligt agtig, kunne det ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av for søren da Anita!!!! Det kunne da godt have blevet lidt farligt agtig, kunne det ikke?

Det ved jeg ikke. Huden/såret bliver i hvert fald irriteret med sådan et stykke metal i maveskindet, og det blødte også derfra igår. Men sygeplejersken sagde det så fint ud og det gule snask jeg troede der var betændelse er blot nye celler der kæmper for at hele min krop, men den danner alt for mange. Så hun smurte noget creme på, for at stoppe processen lidt og så fik jeg lidt med hjem og skal så tjekkes igen på onsdag.

Servicen er lidt højere ved vores sygeplejersker i lægehuset end lægerne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For lidt søvn - det duer bare ikke for mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg ikke. Huden/såret bliver i hvert fald irriteret med sådan et stykke metal i maveskindet, og det blødte også derfra igår. Men sygeplejersken sagde det så fint ud og det gule snask jeg troede der var betændelse er blot nye celler der kæmper for at hele min krop, men den danner alt for mange. Så hun smurte noget creme på, for at stoppe processen lidt og så fik jeg lidt med hjem og skal så tjekkes igen på onsdag.

Servicen er lidt højere ved vores sygeplejersker i lægehuset end lægerne...

Okay... sålænge der er styr på det nu :kram2 Avs! Spøjst at service niveauet er højere der end hos lægerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At "komme til" at ryge tre gange på otte dage. Så er man rimelig meget på vej til at blive ryger igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej. Søren er på vej i bh og hente syg Anna :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At "komme til" at ryge tre gange på otte dage. Så er man rimelig meget på vej til at blive ryger igen :(

 

Øv søde :kram Men tænk lige over til gengæld, hvor mange gange du så ikke har røget i løbet af de otte dage! For mig der gjorde det hele forskellen om jeg så mig selv som ryger eller ej. Det var næsten umuligt at stoppe (eller blive ved med at stoppe, rettere), da jeg stadig så mig selv som 'en ryger, der ikke røg'. 

 

Du er så hamrende sej, så hvis du virkelig sætter dig det for, så er jeg sikker på at du sagtens kan sige: "tre gange var okay - men også rigeligt". Men jeg skal nok ikke gøre mig for klog altså, jeg ved at jeg ikke kan ryge bare én gang, uden at være ryger igen. Jeg tror så lidt på det at jeg ikke tør at teste det i hvert fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At "komme til" at ryge tre gange på otte dage. Så er man rimelig meget på vej til at blive ryger igen :(

Åh, jeg kender det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores gamle læge, ikke havde noteret rigtig med vacciner, så Im ikke har fået hepatitis b alle gangene :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores gamle læge, ikke havde noteret rigtig med vacciner, så Im ikke har fået hepatitis b alle gangene :gal

 

Ej, sikke da noget sjusk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, sikke da noget sjusk :(

Ja, meget! Vores nye læge kaldte dem amatører, kunne kun sige ja, de var amatører :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores gamle læge, ikke havde noteret rigtig med vacciner, så Im ikke har fået hepatitis b alle gangene :gal

Det er bare ikke ok :prik

Kan de give den nu, eller hvordan??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af Region Syddanmark - som i virkelig! 52 ugers ventetid på at få undersøgt hjertet?! Jamen, så går jeg da bare lige og besvimer et lille års tid endnu!  :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af Region Syddanmark - som i virkelig! 52 ugers ventetid på at få undersøgt hjertet?! Jamen, så går jeg da bare lige og besvimer et lille års tid endnu!  :prik

Der er frit sygehusvalg, så søg da efter et andet sted med kortere ventetid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er frit sygehusvalg, så søg da efter et andet sted med kortere ventetid :)

Det har jeg også tænkt mig at gøre. Synes bare det er forkasteligt at de har så lange ventetider. Det gavner ingen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.