tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Er kvæstet. Vågner hver 2.-3. time og skal tisse nu. Og selve opvågningen er ikke så slem, men jeg føler mig helt dehydreret om morgenen efter alt det tisseri, det er som om at jeg bare ikke KAN drikke vand nok. Og så varmen oveni. Resultat: Mega træt og hovedpine. <_<

Drikker du ikke om natten? Jeg er begyndt at vågne 1 gang nu for at tisse + når W kommer ind om natten, og der drikker jeg en stor tår. Jeg har bare et glas stående i soveværelset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Drikker du ikke om natten? Jeg er begyndt at vågne 1 gang nu for at tisse + når W kommer ind om natten, og der drikker jeg en stor tår. Jeg har bare et glas stående i soveværelset.

Jo, men jeg synes ikke rigtig, det hjælper :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk der ringer med hemmeligt nummer. Og ringer op igen, når man afviser opkaldet :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk der ringer med hemmeligt nummer. Og ringer op igen, når man afviser opkaldet :klap

Sjovt nok er der også lige en, der har ringet med hemmeligt nummer til mig.

Jeg nåede ikke at tage den.

Jeg hader hemmelig nummer <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt nok er der også lige en, der har ringet med hemmeligt nummer til mig.

Jeg nåede ikke at tage den.

Jeg hader hemmelig nummer <_<

Mon det er den samme ;) Jeg afviser opkaldet. Hvis nogen vil mig noget, så må de vise hvem de er. Slut færdig. Men det irriterer mig. Især når de ringer igen mange gange og sluger mit batteri :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lejlighed er allerede 28 grader varm. Gruer for resten af dagen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand synes det et så hyggeligt at sove med A på brystet. Det der med soverutiner og at blive vænnet til at sove ude i barnevognen synes meget langt væk. :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh... Min far og B diskuterer dagpenge. Ingen er uvenner, men de har begge tendens til at tale højere og højere når de bliver uenige, og det spiller ikke rigtig med hormonella i varmen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo ALT for varmt til at løbe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At børnene keder sig.

Det er ALT for varmt til at være ude, og det er ALT for varmt til at være inde..

Begge børn er vrisne og bøvlede... Suk..

J skal arbejde både lørdag og søndag.. Hvad skal det ikke ende med?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At børnene keder sig.

Det er ALT for varmt til at være ude, og det er ALT for varmt til at være inde..

Begge børn er vrisne og bøvlede... Suk..

J skal arbejde både lørdag og søndag.. Hvad skal det ikke ende med?!?

En skam vi ikke bare bor et stenkast væk. Så havde vi lagt have med skygge og indendørs legeplads i laden til at i kunne hygge jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores microovn er død og jeg er en klovn til at varme rester i ovnen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigerfar... :prik

Nøj hvor er jeg glad for at vi skal hjem og være os selv i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En skam vi ikke bare bor et stenkast væk. Så havde vi lagt have med skygge og indendørs legeplads i laden til at i kunne hygge jer.

Hvor er du sød :kiss

det er tanken der tæller ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iskias-smerter! Av for f**** i hede hule h******!!!! Drømmer om at spise en hel håndfuld iprener <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår drikker man for meget? Altså hvornår bliver det et problem? Er godt nok lidt bekymret for et familiemedlem.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith sover stadig ikke (indsæt selv smiley der hiver hår ud af hovedet) :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår drikker man for meget? Altså hvornår bliver det et problem? Er godt nok lidt bekymret for et familiemedlem.. :(

I min verden drikker man for meget når det er at problem at man drikker!

 

Jeg er vokset op med en mor, som er datter af en alkoholiker, og måske selv ind imellem har tendens til at være lidt for glad for procenter. Jeg husker nemt adskillige gange, hvor JEG har måtte agere den voksne, som skulle passe på min mor og sørge for at hun kom sikkert hjem. Hun er ikke typisk alkoholiker, som MÅ have alkohol og drikker i dagligdagen, men det er som om at nogle situationer kun kan klares med (meget) alkohol, og det er for mig et problem, og tidspunktet hvor det er FOR meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith sover stadig ikke (indsæt selv smiley der hiver hår ud af hovedet) :(

Jeg håber hun snart overgiver sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iskias-smerter! Av for f**** i hede hule h******!!!! Drømmer om at spise en hel håndfuld iprener <_<

Det er simpelthen så HJERNEDØDT smertefuldt! Jeg havde held med behandling hos en akupunktør i Søborg, som nærmest fjernede smerterne fuldstændigt på ca. 30 min. Kan se om jeg kan finde hans kontaktoplysninger, hvis det har interesse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber hun snart overgiver sig.

Tak :kram2

Hun sover stadig ikke - og jeg er meeeega frustreret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår drikker man for meget? Altså hvornår bliver det et problem? Er godt nok lidt bekymret for et familiemedlem.. :(

Altså, hvornår det er afhængighed og et problem er nok et ret kompliceret spørgsmål. Så handler det i mine øjne dels om mængder, men i høj grad også om "behov" og adfærd.

Jeg tænker jo, at alkohol kan være et problem, selvom man holder sig under sundhedsstyrelsens anbefalinger, hvis det medfører en skidt adfærd og/eller hvis man drikker "fordi man er nødt til det". Og omvendt tænker jeg godt at man kan være "livsnyder" og ikke nødvendigvis "alkoholiker", hvis man drikker mere end hvad anbefalingerne tilråder, men omvendt godt kan undvære alkoholen, og godt kan "opføre sig ordentligt".

Men hvis vi taler sådan rent sundhedsmæssigt, så er der er link til sundhedsstyrrelsens ord her:

https://sundhedsstyrelsen.dk/da/sundhed/alkohol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår drikker man for meget? Altså hvornår bliver det et problem? Er godt nok lidt bekymret for et familiemedlem.. :(

Det er ret abstrakt men hvis det er over 7 genstande i ugen for en kvinde og over 14 for en mand og her tænker jeg ikke en ferie uge eller særlige lejligheder (for så er 99% af dks befolkning alkoholikere).

Så et kontinuerligt forbrug som bliver negligeret. Men prøv misbrugs centrets hjemmeside der står nok noget :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, hvornår det er afhængighed og et problem er nok et ret kompliceret spørgsmål. Så handler det i mine øjne dels om mængder, men i høj grad også om "behov" og adfærd.

Jeg tænker jo, at alkohol kan være et problem, selvom man holder sig under sundhedsstyrelsens anbefalinger, hvis det medfører en skidt adfærd og/eller hvis man drikker "fordi man er nødt til det". Og omvendt tænker jeg godt at man kan være "livsnyder" og ikke nødvendigvis "alkoholiker", hvis man drikker mere end hvad anbefalingerne tilråder, men omvendt godt kan undvære alkoholen, og godt kan "opføre sig ordentligt".

Men hvis vi taler sådan rent sundhedsmæssigt, så er der er link til sundhedsstyrrelsens ord her:

https://sundhedsstyrelsen.dk/da/sundhed/alkohol

Er ret enig her faktisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der skal leges smørklat med min psyke!!! Er SÅ træt af afvisninger :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.