tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Heroppe er det regnvejr :(

Øv. Vi har haft det skønneste vejr og været udenfor hele dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Noah har vist trådt på en bi i dag :(

Der var intet at se umiddelbart efter han var ked af det, men her til aften er foden hævet og varm. Håber han ikke er for påvirket af det i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er generelt ikke slem. Men lige en gang i mellem.

Vores vaskemaskine er i stykker (igen), så vi vasker hos min mor. Jeg kørte der på i går med tre vaske, satte selv den ene over og aftale med hende, at vi så kunne hente det hele i dag ved middagstid. Intet problem.

Da jeg så til formiddag vil ringe for at høre om det er vasket, så havde hun glemt det. "Peter kom forbi og så drak vi kaffe og så var vi ude og spise".. Jeg ved ikke en gang hvem Peter er, men jeg ved at jeg ikke har flere rene trusser.

Jeg ved godt det er menneskeligt at fejle, men lige sådan noget er typisk min mor.

Nej, jeg ved det godt.. Vi har vel alle et eller andet punkt, hvor andre er ved at blive vanvittige, men som vi selv slet ikke ser.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv sovet stadig ikke :( f*ck jeg er træt af det!!! :( :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Lone

Og :ditto vi har gang i putning på nu fjerde time!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis putningen trækker ud ofte, så kunne det måske være en ide at rykke puttetiden med 30 min. :)

Enten til den ene eller anden side.

Det virker for os hver gang børnene bumper ind i en periode, hvor de har svært ved at finde ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har lavet et fuck-up med SU, så nu bliver juli måned muligvis MEGET stram!!!

Men vi SKAL have rigtig sommerferie i år, koste hvad det koste vil!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har lavet et fuck-up med SU, så nu bliver juli måned muligvis MEGET stram!!!

Men vi SKAL have rigtig sommerferie i år, koste hvad det koste vil!!

Irriterende <_< Hvordan det? Får du ikke bare et fast beløb hver måned?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis putningen trækker ud ofte, så kunne det måske være en ide at rykke puttetiden med 30 min. :)

Enten til den ene eller anden side.

Det virker for os hver gang børnene bumper ind i en periode, hvor de har svært ved at finde ro.

Er prøvet. Virker ikke. Har prøvet at vække fra lur. Virker ikke. Har prøvet ikke at lade sove for sen lur. Virker ikke. Prøvet at starte forfra ved lige at tage ned. Virker ikke. Lige nu er der intet der virker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Lone

Og :ditto vi har gang i putning på nu fjerde time!!!!

Tak og i lige måde :kram

Vi kører på et par uger hvor det har været sådan <_< Jeg har ikke mere tålmodighed og gider hende faktisk ikke i øjeblikket om aftenen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak og i lige måde :kram

Vi kører på et par uger hvor det har været sådan <_< Jeg har ikke mere tålmodighed og gider hende faktisk ikke i øjeblikket om aftenen :boo

Åh, det lyder ikke sjovt! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak og i lige måde :kram

Vi kører på et par uger hvor det har været sådan <_< Jeg har ikke mere tålmodighed og gider hende faktisk ikke i øjeblikket om aftenen :boo

Kæmpe kram til dig :kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Irriterende <_< Hvordan det? Får du ikke bare et fast beløb hver måned?

Jo, men jeg har ikke fået tilmeldt mig nye timer/fag, til efter sommer, så min su slutter jo nu.... Sådan en TORSKE dum fejl :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak og i lige måde :kram

Vi kører på et par uger hvor det har været sådan <_< Jeg har ikke mere tålmodighed og gider hende faktisk ikke i øjeblikket om aftenen :boo

:kram2 det er bare pisse hårdt, mens det står på. Det er en fase, det er en fase, det er en fase!!

Adam gav op efter 3,5 time. Jeg tror (håber) det er fordi han har været syg i weekenden og pludselig var frisk, så han lige synes han skulle indhente det tabte - og at det dermed var et engangstilfælde. Vi har nemlig også haft 'umulig at putte'-fasen for et par måneder siden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Susanne, LilleMi og Anja :)

Overskuddet er virkelig i bund for vi får ikke ladet op om aftenen. I morgen skal jeg ud med en veninde og spise og jeg glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lufter lige :blush

Er ved at få en lille bitte smule pip over min ellers så søde mor...

Hun har købt sådan et "dinosaur-æg" i bog og idé til Valdemar. Finten er, at det skal lægges i vand og så klækker det, og så har man en lille plastikdinosaur.

Det er en SØD tanke, og det er da meget sjovt at den udklækker... Men 1. Vi er igang med en hardcore proces med at rydde ud i Valdemars legetøj, for at få mere plads herhjemme = Please, ikke mere "tilfældigt" legetøj. Og 2. Valdemar kan ikke holde interessen for den i flere dage (som det tager at udklække) og er ligeglad med den nu.

Så nu har vi et æg i en kande vand, som B og jeg kigger lidt på, som Mar er ligeglad med, og som min mor går vældigt op i. Dvs. Hun vil gerne vide, hvordan det går med ægget (hvis jeg ikke skriver med updates, så skriver hun og spørger), hun vil gerne komme med forslag til om vi skal prikke til ægget/putte mere vand i/ligge det i en ny skål, og nu har hun lige foreslået, at hvis det ikke er udklækket imorgen, så skal vi tage ud i butikken og få et nyt.

Og så meget energi gider jeg bare ikke lægge i et plastik-æg! (Hvis det overhovedet er plastik... Det er en helt anden ting. Mit "kemi-forskrækkede jeg" har egentlig slet ikke lyst til, at Valdemar skal have legetøj, der på forunderlig vis vokser af at komme i vand).

Men jeg kan ikke rigtig gøre noget, for min mor er meget følsomt anlagt (eller også er jeg strid... Jeg får i hvert fald nemt og jævnligt sagt noget galt til hende) og jeg er pænt sikker på, at hun ville blive såret, hvis vi smed det ud (og også hvis hun læste det her), og det ER jo en sød tanke...

Men altså...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syns dælme det er strengt at gå tidligt i seng for så at blive holdt vågen af Lilly fra kl 3.30. Hvordan kan hun være så frisk (overtræt?) når hun endda har droppet middagsluren og kommer i seng til helt normal tid? Jeg er helt kogt... nu er hun i vug og jeg sidder bare, min hjerne fungerer ikke men jeg kan heller ikke sove nu. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lufter lige :blush

Er ved at få en lille bitte smule pip over min ellers så søde mor...

Hun har købt sådan et "dinosaur-æg" i bog og idé til Valdemar. Finten er, at det skal lægges i vand og så klækker det, og så har man en lille plastikdinosaur.

Det er en SØD tanke, og det er da meget sjovt at den udklækker... Men 1. Vi er igang med en hardcore proces med at rydde ud i Valdemars legetøj, for at få mere plads herhjemme = Please, ikke mere "tilfældigt" legetøj. Og 2. Valdemar kan ikke holde interessen for den i flere dage (som det tager at udklække) og er ligeglad med den nu.

Så nu har vi et æg i en kande vand, som B og jeg kigger lidt på, som Mar er ligeglad med, og som min mor går vældigt op i. Dvs. Hun vil gerne vide, hvordan det går med ægget (hvis jeg ikke skriver med updates, så skriver hun og spørger), hun vil gerne komme med forslag til om vi skal prikke til ægget/putte mere vand i/ligge det i en ny skål, og nu har hun lige foreslået, at hvis det ikke er udklækket imorgen, så skal vi tage ud i butikken og få et nyt.

Og så meget energi gider jeg bare ikke lægge i et plastik-æg! (Hvis det overhovedet er plastik... Det er en helt anden ting. Mit "kemi-forskrækkede jeg" har egentlig slet ikke lyst til, at Valdemar skal have legetøj, der på forunderlig vis vokser af at komme i vand).

Men jeg kan ikke rigtig gøre noget, for min mor er meget følsomt anlagt (eller også er jeg strid... Jeg får i hvert fald nemt og jævnligt sagt noget galt til hende) og jeg er pænt sikker på, at hun ville blive såret, hvis vi smed det ud (og også hvis hun læste det her), og det ER jo en sød tanke...

Men altså...!

Jeg tror altså du er nødt til at sige til hende at Valdemar er for lille til sådan nogle ellers køber hun jo bare et til så snart det klækker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså du er nødt til at sige til hende at Valdemar er for lille til sådan nogle ellers køber hun jo bare et til så snart det klækker.

Jeg stoler bare ikke på, at der kommer noget godt ud af at sige hende "imod". Jeg synes min erfaring fortæller mig andet. Og så vil jeg - i hvert fald indtil videre - hellere holde det ud, end at tage evt "drama" og diskussion med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke lige rumme "the man flu" i dag, når det er mig der har været oppe med ungen siden kl lort. Så spar mig dog for det klynkeri  :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke lige rumme "the man flu" i dag, når det er mig der har været oppe med ungen siden kl lort. Så spar mig dog for det klynkeri :prik

:kram Det er da også belastende :prik

Min mand scorer heller ingen plus-point her til morgen. Det er godt nok ham, der er stået op med Mar og taget ham i DP, men det bliver så stresset og træls, fordi de står for sent op <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være på barsel og læse online at min arbejdsplads skal nedlægges/slås sammen med en anden styrelse. :(

Det betyder garanteret fyrringsrunder! :boo

Tak for lort Løkke :gal, be om en ny regering nu tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elendig læge!!! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være på arbejde, hvor min tjans idag er at passe børn, der er tilmeldt pasning. Vi sidder 7 voksne til 20 børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.