tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Og lige som vi havde lagt os... Så kaster han op igen :( Stakkels dreng. Nu vil han bare slet ikke være i sin seng. Hovedenden er hævet, så håber jeg at det hjælper. Han har ingen feber og er egentligt frisk, så jeg forstår ingenting af det der sker :unsure

Åh øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og lige som vi havde lagt os... Så kaster han op igen :( Stakkels dreng. Nu vil han bare slet ikke være i sin seng. Hovedenden er hævet, så håber jeg at det hjælper. Han har ingen feber og er egentligt frisk, så jeg forstår ingenting af det der sker :unsure

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive vækket kl 7 på min sove-morgen.

Jeg har bare haft alt for mange nætter med 5-6 timers søvn denne uge :( Så kunne virkelig godt have brugt en time til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak LilleMi og Katrinemus :)

Hvorfor ikke?

Jeg så godt det fine billede på FB. Tillykke med den :kiss

Tak Susanne :)

Vi kunne ikke få pigerne passet i første omgang og Liv ville bare ikke sove så kl 22 var der ro i går :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog egentlig utrolig sjældent, at der kommer noget i tv, som jeg gider at se <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog egentlig utrolig sjældent, at der kommer noget i tv, som jeg gider at se <_<

:ditto

Vi har ret kraftigt overvejet at afmelde tv-pakken og nøjes med licens-tv og HBO/Netflix

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Vi har ret kraftigt overvejet at afmelde tv-pakken og nøjes med licens-tv og HBO/Netflix

Det "nøjes" vi med i forvejen. Vi har så heller ikke et tv :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Vi har ret kraftigt overvejet at afmelde tv-pakken og nøjes med licens-tv og HBO/Netflix

Det har vi gjort siden nytår - og aldrig fortrudt! Vi kan se på internettet via tv, så dr er fx stadigvæk en mulighed. Og så køber vi bare forskellige adgange af og til. Vi sparer en sjat på den måde, og sidder ikke og ser tv vi i virkeligheden ikke gider se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Vi har ret kraftigt overvejet at afmelde tv-pakken og nøjes med licens-tv og HBO/Netflix

Hvem der bare kunne det..

vi bor så langt ude at for at få internet, skal vi have tv også :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Vi har ret kraftigt overvejet at afmelde tv-pakken og nøjes med licens-tv og HBO/Netflix

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Vi har ret kraftigt overvejet at afmelde tv-pakken og nøjes med licens-tv og HBO/Netflix

Vi har præcis det, bortset fra vi har Viaplay og forskellige andre streamingtjenester via et mobilabonnement. Der kan jo ses meget på nettet så det er kun en gang imellem vi savner kanaler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har præcis det, bortset fra vi har Viaplay og forskellige andre streamingtjenester via et mobilabonnement. Der kan jo ses meget på nettet så det er kun en gang imellem vi savner kanaler.

Vi ville også have forskellige tjenester alt efter hvad vi ser. F.eks vil jeg have fuld dækning af Wimbledon og OL ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også glad for vi har Viaplay og Netflix (og at vi får vores boxer abonnement gratis!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også overvejet det men Jonas vil savne sin sport <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også overvejet det men Jonas vil savne sin sport <_<

På ViaPlay Kan du købe sport til :)

Vi har kun DR

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Vi har ret kraftigt overvejet at afmelde tv-pakken og nøjes med licens-tv og HBO/Netflix

 

Jeg ville ønske at jeg kunne gøre det, men jeg bor desværre et sted hvor man skal have en tv-pakke for at kunne have internet. Der er desværre kun ét selskab at få tv/internet fra.

Har aldrig mit tv tændt, faktisk kan jeg ikke huske hvornår det sidst har været tændt :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ønske at jeg kunne gøre det, men jeg bor desværre et sted hvor man skal have en tv-pakke for at kunne have internet. Der er desværre kun ét selskab at få tv/internet fra.

Har aldrig mit tv tændt, faktisk kan jeg ikke huske hvornår det sidst har været tændt :S

Det gør vi faktisk også, men har du undersøgt om du kan få gennem telefonstikket? Det gjorde nemlig at vi kunne få lukket for Stofa.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jonas der ikke kan få fingeren ud af :numse om morgenen :prik jeg er SÅ træt af at skulle gå og kalde på ham hele tiden og klare det meste med børnene selv :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At kaste op, især når der er blod i :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At kaste op, især når der er blod i :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi alle er ramt af roskilde-syge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi alle er ramt af roskilde-syge...

God bedring. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jonas der ikke kan få fingeren ud af :numse om morgenen :prik jeg er SÅ træt af at skulle gå og kalde på ham hele tiden og klare det meste med børnene selv :prik

:angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At kaste op, især når der er blod i :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi alle er ramt af roskilde-syge...

:(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.