tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg føler ikke jeg kan tilgodese nogens behov eller gøre noget rigtigt :( :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram Hader de perioder!

Meget :(

Tak for kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der åbenbart pludseligt er fest uden for, når W ellers sover så dejligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jøsses hvor er ledighed/supplerende dagpenge osv. dog bare besværligt!

Forstår faktisk godt, at dem der er i systemet bliver stressede. Godt at jeg kun skal trækkes med det en enkelt måned til mit job starter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram! Udover det, så mangler vi efterhånden bleer til Logan..

Jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg har holdt opkast nede og stramt balderne ind...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler ikke jeg kan tilgodese nogens behov eller gøre noget rigtigt :( :numse

:kiss :kram2 :kram

Du er en dejlig kvinde og mor det må du aldrig glemme ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem filan har slukket for det varme vand og ikke informerer os om det! Øv at ens bad må være kamp koldt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har været ked i vuggestuen idag :( Han har sådan en træls tand der ikke vil komme igennem og så har han ikke været særlig meget afsted pga sygdom.. Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har første rigtig barselsdag i dag. Skulle så hente C tideligt, fordi de var til et arrangement inde i byen. 1 time efter at vi er kommet hjem kan jeg konstatere at hun har 39 i feber og nu er hun lige faldet i søvn i vores seng.

Så nu skal hun nok ikke afsted i morgen, ikke lige sådan jeg havde planer om at starte min barsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand som ikke er kommet hjem endnu, selvom han ved at C er syg. Havde forventet ham hjemme for over en time siden. Så der har ikke været noget fælles spisen i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indbrud hos genboen. Hendes vindue ligger ude på hendes fliser. Skræmmende det er så tæt på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor har jeg ondt af mine børn :(

Logan har diarre, men er frisk udover når han prutter.

Maliva kaster op så snart, at der er noget at kaste op. Så nu tør hun ikke drikke mere :(

J er også skidt med feber, og jeg sidder nu på wc med diarre..

Sikke en deeeejlig dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til jer alle Taz, det lyder strengt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler ikke jeg kan tilgodese nogens behov eller gøre noget rigtigt :( :numse

Åhh.. søde, det kan du godt :kram2 Jeg synes du virker til at rumme og omfavne rigtig meget og mange :kiss Håber det ser mere klart ud i morgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At køleskabet og vaskemaskinen begge er ved at stå af - de to ting man i en småbørnsfamilie ikke kan undvære <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At køleskabet og vaskemaskinen begge er ved at stå af - de to ting man i en småbørnsfamilie ikke kan undvære <_<

Jeg har en Miele vaskemaskine stående i kælderen du må få for et besøg og en jordbærkage ;) Den fejler absolut intet, ud over den ikke har udskudt start-funktion, som jeg åbenbart ikke kunne leve uden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor har jeg ondt af mine børn :(

Logan har diarre, men er frisk udover når han prutter.

Maliva kaster op så snart, at der er noget at kaste op. Så nu tør hun ikke drikke mere :(

J er også skidt med feber, og jeg sidder nu på wc med diarre..

Sikke en deeeejlig dag!

Åh, rent mareridt! :o

God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Miele vaskemaskine stående i kælderen du må få for et besøg og en jordbærkage ;) Den fejler absolut intet, ud over den ikke har udskudt start-funktion, som jeg åbenbart ikke kunne leve uden :rolleyes

Åh, det snakker jeg lige med Svend om :yay

Vores hælder nemlig vand ud på gulvet, når den vasker <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det snakker jeg lige med Svend om :yay

Vores hælder nemlig vand ud på gulvet, når den vasker <_<

Nej, det lyder ikke holdbart <_< Måske den kan laves? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det lyder ikke holdbart <_< Måske den kan laves? :unsure

Ja, S vil lige kigge på den og se om han kan fixe den, men umiddelbart kan vi ikke finde stedet, hvor den er utæt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, S vil lige kigge på den og se om han kan fixe den, men umiddelbart kan vi ikke finde stedet, hvor den er utæt <_<

Dumt spørgsmål måske men har I renset filteret? Hvis det er stoppet spilder maskinen nemli

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har så ondt i maven, at søvn nærmest er til grin lige i tiden.. Kæft jeg har sovet elendigt i nat ... Jeg gad godt at maven ku give sig lidt mere, for føler seriøst ik at der er plads til lillebror...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At bilen er på værksted. Så svigerfar er nødt til at køre mig på abejde idag, da jeg har lang dag. Hvilket faktisk betyder selvom vi kørte hjemmefra 15 minutter(!!!!!) før end jeg plejer, når jeg skal aflevere Ida også, faktisk ender med at komme for sent på arbejde, selvom vi ikke skulle aflevere ida Ida.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har så ondt i maven, at søvn nærmest er til grin lige i tiden.. Kæft jeg har sovet elendigt i nat ... Jeg gad godt at maven ku give sig lidt mere, for føler seriøst ik at der er plads til lillebror...

:kram2 :kram2

Det lyder godt nok ikke ret. Håber snart du kan få noget ordenligt søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2

Det lyder godt nok ikke ret. Håber snart du kan få noget ordenligt søvn.

Tak sweetie! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.