tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det lyder meget mystisk - for jeg tænker at en rørskade er en rørskade. Men de er meget firkantede ved jeg, mine forældre har haft ikke mindre end 4 rørskader. Så jeg forventer ikke at de vil dække mere end lige der hvor gulvet bliver brækket op..

De vil sandsynligvis kun reparerer selve skaden.

Det er helt normalt at der er afskrivninger på vandrør. Vores var ulovlige og skulle gave skiftet dem alle. Forsikringen ville kun dække 37 %. Heldigvis fik lavet en aftale med dem så vi ikke har tabt penge.

Men vi har overhovedet ikke haft bøvl med forsikringsselskabet. Håber i får en god oplevelse. For det er røv det der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder meget mystisk - for jeg tænker at en rørskade er en rørskade. Men de er meget firkantede ved jeg, mine forældre har haft ikke mindre end 4 rørskader. Så jeg forventer ikke at de vil dække mere end lige der hvor gulvet bliver brækket op..

Ha ha, jeg fik læst det som om det var rørene, der var firkantede og nåede lige at tænke at det da var rimelig specielt før det gik op for mig at det nok var forsikringen i stedet :lolhit

Måske jeg bare skal gå i seng...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, jeg fik læst det som om det var rørene, der var firkantede og nåede lige at tænke at det da var rimelig specielt før det gik op for mig at det nok var forsikringen i stedet :lolhit

Måske jeg bare skal gå i seng...?

Haha Nina! Det er anden gang jeg griner af dig i dag! :lolhit

Og så endda i brokketråden... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at jeg skal tisse! For 738. gang i dag :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De vil sandsynligvis kun reparerer selve skaden.

Det er helt normalt at der er afskrivninger på vandrør. Vores var ulovlige og skulle gave skiftet dem alle. Forsikringen ville kun dække 37 %. Heldigvis fik lavet en aftale med dem så vi ikke har tabt penge.

Men vi har overhovedet ikke haft bøvl med forsikringsselskabet. Håber i får en god oplevelse. For det er røv det der.

Nej og vi har allerede snakket om hvad vi gerne vil have lavet om derinde, nu hvor vi skal have brækket gulvet op. Og det er jo ikke noget de skal betale. Bare at vi får dækket det værste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha Nina! Det er anden gang jeg griner af dig i dag! :lolhit

Og så endda i brokketråden... ;)

Jamen kan da lige give dig endnu et billigt grin så, for nu kan jeg tilføje at kattene så fik væltet aftensmaden på gulvet også og at når man nu ved at ens cheesecake ikke er stivnet, så er et en rigtig god idé at åbne springformen i vasken i stedet for på køkkenbordet :lolhit

Det er bare ikke min dag i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at jeg skal tisse! For 738. gang i dag :prik

Sender dig et "i know the feeling" kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5. Tiger og baby som bare har nægtet og for den sags skyld stadigvæk nægter at sove - og man selv kun har fået 2x2 timers søvn i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen kan da lige give dig endnu et billigt grin så, for nu kan jeg tilføje at kattene så fik væltet aftensmaden på gulvet også og at når man nu ved at ens cheesecake ikke er stivnet, så er et en rigtig god idé at åbne springformen i vasken i stedet for på køkkenbordet :lolhit

Det er bare ikke min dag i dag...

Undskyld men :lol Det er virkelig ikke din dag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5. Tiger og baby som bare har nægtet og for den sags skyld stadigvæk nægter at sove - og man selv kun har fået 2x2 timers søvn i nat.

Årh.. Jeg håber, det rr hurtigt overstået :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Søren har pakket, så vi er kommet afsted uden Annas dyne, pude og Tiger <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Søren har pakket, så vi er kommet afsted uden Annas dyne, pude og Tiger <_<

No!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

No!

Det er simpelthen så typisk ham!

Han arbejdede hjemme, skulle hente Anna i bh kl. 14 og køre forbi mit arbejde og samle mig op på vejen.

Jeg havde pakket alt til mig og Anna. Han skulle kun pakke vores dyner og sine egne ting. Han starter med at arbejde og kan ikke give slip i tide, så stresser helt vildt og pakker min og hans dyne, men ikke Annas - hvordan går det til?!

Og HVORFOR, pakker han ikke bilen først, når han nu ved, at det bare altid ender sådan?! :prik :sm <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Søren har pakket, så vi er kommet afsted uden Annas dyne, pude og Tiger <_<

fuuuuuuck!!!!!!! Mænd :rolleyes altså at køre uden puttedyr er jo noget nær utilgiveligt!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen så typisk ham!

Han arbejdede hjemme, skulle hente Anna i bh kl. 14 og køre forbi mit arbejde og samle mig op på vejen.

Jeg havde pakket alt til mig og Anna. Han skulle kun pakke vores dyner og sine egne ting. Han starter med at arbejde og kan ikke give slip i tide, så stresser helt vildt og pakker min og hans dyne, men ikke Annas - hvordan går det til?!

Og HVORFOR, pakker han ikke bilen først, når han nu ved, at det bare altid ender sådan?! :prik :sm <_<

:klap :klap :klap

Hvor langt er I hjemmefra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har vildt meget lyst til en ostemad, men ikke har hverken ost eller bolle <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh.. Jeg håber, det rr hurtigt overstået :kram

Vi er heldigvis i sidste fase af springer jf appen - så håber det er sandt. Hun faldt i søvn 20:30 efter at have været vågen siden kl 7 med kun en 30 minutters lur hele dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Søren har pakket, så vi er kommet afsted uden Annas dyne, pude og Tiger <_<

Åh fuck altså :o <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har vildt meget lyst til en ostemad, men ikke har hverken ost eller bolle <_<

Nu fik jeg også lyst til en ostemad :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fik jeg også lyst til en ostemad :o

Sorry ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Søren har pakket, så vi er kommet afsted uden Annas dyne, pude og Tiger <_<

Måtte i hjem forbi igen?

Vi havde aldrig overlevet uden Muhlerne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har vildt meget lyst til en ostemad, men ikke har hverken ost eller bolle <_<

Hvordan kan du ikke have ost? Jeg ville DØ! Jeg har pt 4 slags :rolleyes og det er i virkeligheden ikke nok :lolhit

Jeg føler med dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan du ikke have ost? Jeg ville DØ! Jeg har pt 4 slags :rolleyes og det er i virkeligheden ikke nok :lolhit

Jeg føler med dig :kram2

Ha ha :D Spiste det sidste af skæreosten i går, og nu har vi kun cheddarost. Det er ikke helt det samme til sådan en mad <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er heldigvis i sidste fase af springer jf appen - så håber det er sandt. Hun faldt i søvn 20:30 efter at have været vågen siden kl 7 med kun en 30 minutters lur hele dagen.

Puha, det lyder hårdt :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha :D Spiste det sidste af skæreosten i går, og nu har vi kun cheddarost. Det er ikke helt det samme til sådan en mad <_<

Men sådan en skive kunne jeg da godt lige hapse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.