tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg kom i seng kl 4.20 og kunne kun sove 2 timer så det bliver en lang dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej det kan du have ret i... ;)

Nej det virker bestemt ik som Anders ud fra det, du normalt skriver om ham. Men jeg tænker lidt, ikke for at forsvare ham, men for at prøve at forstå hans handlinger ... Men han har nok virkelig haft brug for tid for sig selv, og har ikke kunnet overskue det derhjemme... Det er bestemt ikke i orden overfor dig, men måske har han ikke rigtig kunnet sige til dig, at det hænger sådan sammen, fordi han har skullet være den stærke.. Men du kender ham jo bedst...

Jeg venter i hvert fald på at høre forklaringen! Jeg forstår godt han har haft brug for turen, men jeg havde VIRKELIG også brug for BK møde (og det var jo kun fordi Malene redede den, ellers havde jeg jo skuffet alle jer) men aflyste fordi Mie vægtede højere (og smittefare :p ) familie ansvar vægter bare højere end ego behov (Anders ville skuffe 1 der selv havde snakket om at tage hjem igår). Så føler virkelig han har prioriteret grill pølser og øl i en skov højere end sin familie.

Han traf også beslutningen om at blive EFTER jeg havde skrevet jeg havde brug for ham, for den sidste udmelding før det var at de nok kom hjem.

Men altså vi kom igennem og så må vi se hinanden i øjnene i dag og fortælle hvad vi har brug for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive ringet op af scannings klinikken som fortæller at den tid vi troede vi havde på torsdag er fredag til trods for at jordemoderen sagde Torsdag d.4/6.

Egentlig ville hun bare fortælle, at de var flyttet i nye lokaler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt ramt af jalousi fordi Benjamin skal til opvisning i bh sammen med moderen. Jeg skal ikke med :-((

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det egentligt ikke åndsvagt at jeg skal betale 2500 for at hun går 9 dage i vs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min idiot af en far!

Hvorfor skal jeg rende ind i ham i Lalandia hvor jeg er på tur med svigerfamilien? Har ikke set/snakket med idioten i over to år, og så skal han spolere en (ellers) hyggelig aften. Øv.

Åh, jeg frygter også at støde tilfældigt ind i min far en dag :unsure :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det egentligt ikke åndsvagt at jeg skal betale 2500 for at hun går 9 dage i vs

Tjoh!!! Er det fordi hun flytter midt i mdr? For så ville jeg høre om ikke der er noget rabat at hente!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjoh!!! Er det fordi hun flytter midt i mdr? For så ville jeg høre om ikke der er noget rabat at hente!!

Vi går på ferie D 12 juni som også

Er hendes sidste dag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi går på ferie D 12 juni som også

Er hendes sidste dag :-)

Det er desværre sådan reglerne er. Man betaler for en hel måned uanset om de er der een eller 22 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh!! Jeg har lige måtte trevle 1,5 times strikning op :prik fordi jeg åbenbart ikke kan læse en tekst <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besøg af min mor.

For det første komme hun uanmeldt, hvilket ikke ligner hende. Og for det andet så brokker hun sig over at kaffen bliver serveret udenfor, fordi hun har taget tøj på til at være ude.

For der tredje så er det åbenbart min egen skyld at lillebror ikke vokser det han skal. Jeg spiser åbenbart for sundt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager lige til vagtlægen endnu en gang <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke styre en simpel skruemaskine idag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager lige til vagtlægen endnu en gang <_<

Åh nej? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksus problem - SaraLK har for meget lækkert baby tøj, jeg kan ikke begrænse mig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej? :kram

'Bare' virkelig mange smerter. Så vi vil se om han kan få noget til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'Bare' virkelig mange smerter. Så vi vil se om han kan få noget til det.

Okay, det er da også slemt nok. :kram2 Håber han kan få noget! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det er da også slemt nok. :kram2 Håber han kan få noget! :)

Morfin udskrevet. Er nu i Aalborg for at hente det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Liv faktisk var faldet i søvn uden problemer men at Ronja og Jonas så får vækket hende fordi Jonas skal putte Ronja <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jonas' gæster....De må godt snart gå så jeg kan få sovet inden første arbejdsdag i morgen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol

Min redning igår var også suverænt at jeg ikke ved om det bliver en dreng eller pige :lol :lol

Ha ha!!! Jeg tror endda det ville være svært! Selvom det meste er tøset har jeg da fisket lidt neutralt ud imellem også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumlepigen og Susanne:

Tak :) Han sad ved bordet ved siden af os på restauranten. Heldigvis opdagede jeg det først da han gik. Jeg valgte at konfrontere ham - og han kunne slet ikke genkende mig til at starte med :o Tror det var ret pinligt for ham. Men shit hvor gjorde det ondt. Han var afsted med sine venner og deres børn. Manden, som ALDRIG kunne finde på at tage hen til et sted som Lalandia med os da vi var børn!!! Synes simpelthen det er SÅ tarveligt! Det gjorde jo også at jeg blev endnu mere overrasket over at han var der.

Men jeg fik noget ekstra omsorg og vist også en del mere forståelse fra min svigerfamilies side i forhold til mit (manglende) forhold til mig far.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumlepigen og Susanne:

Tak :) Han sad ved bordet ved siden af os på restauranten. Heldigvis opdagede jeg det først da han gik. Jeg valgte at konfrontere ham - og han kunne slet ikke genkende mig til at starte med :o Tror det var ret pinligt for ham. Men shit hvor gjorde det ondt. Han var afsted med sine venner og deres børn. Manden, som ALDRIG kunne finde på at tage hen til et sted som Lalandia med os da vi var børn!!! Synes simpelthen det er SÅ tarveligt! Det gjorde jo også at jeg blev endnu mere overrasket over at han var der.

Men jeg fik noget ekstra omsorg og vist også en del mere forståelse fra min svigerfamilies side i forhold til mit (manglende) forhold til mig far.

Åh det lyder ikke rart :( :kram

Hvor længe siden er det I har set hinanden sidst? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det lyder ikke rart :( :kram

Hvor længe siden er det I har set hinanden sidst? :unsure

Vi så hinanden kort i oktober 2012 da David var et par uger gammel. Inden da havde vi sidst set hinanden til mit bryllup i august 2009.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tik tak tik tak tik tak - hvert minut jeg ikke kan sove nu er et minuts EKSTRA træthed med syg datter imorgen :( SÅ SOV DOG!!! Jeg er jo træt nok!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.