tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Ondt i maven :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige mødt en fra min mødregruppe (vi ses ellers ikke mere, men støder af og til på hinanden) og hun var struttende gravid, med termin i august. Og jeg har lige fået mens, er oppustet, øm og mismodig og syns at verden er tarvelig  :prik

 

Undskyld alle gravide men jeg er bare så sygt misundelig i dag at jeg ikke kan holde mig selv ud. Jeg vil gerne være glad på andres vegne men indeni er jeg lige 3 år og nogen har taget min yndlingsbamse :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige mødt en fra min mødregruppe (vi ses ellers ikke mere, men støder af og til på hinanden) og hun var struttende gravid, med termin i august. Og jeg har lige fået mens, er oppustet, øm og mismodig og syns at verden er tarvelig :prik

Undskyld alle gravide men jeg er bare så sygt misundelig i dag at jeg ikke kan holde mig selv ud. Jeg vil gerne være glad på andres vegne men indeni er jeg lige 3 år og nogen har taget min yndlingsbamse :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår lærer man det? :hit

Vi er startet på at se Walking Dead på netflix i går og så et afsnit inden vi skulle sove.

Det er bare så dumt når jeg ved at jeg er ret så modtagelig overfor indtryk, så har drømt hele natten om zombier der vil æde min familie <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige mødt en fra min mødregruppe (vi ses ellers ikke mere, men støder af og til på hinanden) og hun var struttende gravid, med termin i august. Og jeg har lige fået mens, er oppustet, øm og mismodig og syns at verden er tarvelig :prik

Undskyld alle gravide men jeg er bare så sygt misundelig i dag at jeg ikke kan holde mig selv ud. Jeg vil gerne være glad på andres vegne men indeni er jeg lige 3 år og nogen har taget min yndlingsbamse :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår lærer man det? :hit

Vi er startet på at se Walking Dead på netflix i går og så et afsnit inden vi skulle sove.

Det er bare så dumt når jeg ved at jeg er ret så modtagelig overfor indtryk, så har drømt hele natten om zombier der vil æde min familie <_<

Åh, hvor jeg kender det... :kram2 :kram 

Jeg har forresten ikke glemt dig og kaffe-date..

Jeg har bare haft SÅ meget at se til med bryllup og eksaminer... Nu skal jeg liiiiige ovenpå tidsmæssigt og SÅ finder jeg lige en dato :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot er stadig syg.. og det er jeg så også nu! :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot er stadig syg.. og det er jeg så også nu! :(

Noooo! God bedring! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noooo! God bedring! :kram

 

Tak søde :kram2 Ihh hvor er det træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over hvorfor skal det være så svært at blive gravid???????? :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over hvorfor skal det være så svært at blive gravid???????? :boo

:kram Livet er bare pisse unfair nogle gange :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over hvorfor skal det være så svært at blive gravid???????? :boo

 

:kiss :kram 

 

Det er også bare pisseunfair! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvorfor skal det skide Razor være så svært? Jeg føler mig dummere og dummere, jo mere jeg roder rundt i det kode, og det er ovenikøbet et ret simpelt statement, er jeg sikker på. Idiot altså. Suk.

Består sgu da aldrig den svendeprøve :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har idag haft håndværkere, der er startet på at lave støttemur hos os og naboen. Jorden hos os er fin, men ikke hos naboen og de har nu måtte stoppe arbejdet for dagen og nabens haveskur står nu og hænger I luften og Jorden er ved at skride under og se meget skæv ud. Så nu krydser vi bare for at det ikke bliver værre. Desværre har de lovet tordenvejr I aften :( Vi har ikke brug for regnvejr og så krydser vi for at naboens have stadig står imorgen, gør det det, skulle det værste være overstået.

Nøj hvor jeg glæder mig til om 2 uger hvor de er færdige og så glæder jeg mig til at vi kan indtage vores nye terasse hvor de nu graver. Så der om ikke andet kommer lidt godt ud af det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh er nervøs! :HUUG Har meldt mig ledig idag, og går jo så på barselsdagpenge fra og med torsdag i næste uge. Der står, at jeg bliver indkaldt til samtale om min fremtidige jobsøgning, men det er vist bare sådan en standard-meddelese. Men alligevel. Jeg skal bare IKKE indkaldes på fredag, for der har vi bestilt ophold i Legoland, og det vil bare være så træls at skulle køre senere på dagen fordi jeg skulle til en (endda rimelig pointless IMO) samtale. Jeg TROR ikke risikoen er ret stor, særligt fordi fredag jo er grundlovsdag, men åååååårh... Kryds gerne fingre for, at jeg ikke skal!!! (Så skal jeg sgu nok vralte derned en anden dag, hvis de gerne vil det, selvom jeg ville synes at det var spild af både min og deres tid...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsinket og overfyldt tog, hentet tumling med drivvåd sko og indsmurt i maling (han har heldigvis haft det sjovt...) og skruphysterisk på vej hjem.

Aftensmaden blev hældt ud på bordet så er nu erstattet af havregryn.

Manden er kørt til træning og først hjemme efter puttetid, og jeg skal arbejde i aften.

Men det værste af det hele - der er ingen chokolade :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg vist er ved at blive syg :(

og så har jeg fået mens.. av :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh er nervøs! :HUUG Har meldt mig ledig idag, og går jo så på barselsdagpenge fra og med torsdag i næste uge. Der står, at jeg bliver indkaldt til samtale om min fremtidige jobsøgning, men det er vist bare sådan en standard-meddelese. Men alligevel. Jeg skal bare IKKE indkaldes på fredag, for der har vi bestilt ophold i Legoland, og det vil bare være så træls at skulle køre senere på dagen fordi jeg skulle til en (endda rimelig pointless IMO) samtale. Jeg TROR ikke risikoen er ret stor, særligt fordi fredag jo er grundlovsdag, men åååååårh... Kryds gerne fingre for, at jeg ikke skal!!! (Så skal jeg sgu nok vralte derned en anden dag, hvis de gerne vil det, selvom jeg ville synes at det var spild af både min og deres tid...)

Jeg ringede selv til dem. Så krydsede de mig af så jeg ikke skulle ind til samtale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh er nervøs! :huug Har meldt mig ledig idag, og går jo så på barselsdagpenge fra og med torsdag i næste uge. Der står, at jeg bliver indkaldt til samtale om min fremtidige jobsøgning, men det er vist bare sådan en standard-meddelese. Men alligevel. Jeg skal bare IKKE indkaldes på fredag, for der har vi bestilt ophold i Legoland, og det vil bare være så træls at skulle køre senere på dagen fordi jeg skulle til en (endda rimelig pointless IMO) samtale. Jeg TROR ikke risikoen er ret stor, særligt fordi fredag jo er grundlovsdag, men åååååårh... Kryds gerne fingre for, at jeg ikke skal!!! (Så skal jeg sgu nok vralte derned en anden dag, hvis de gerne vil det, selvom jeg ville synes at det var spild af både min og deres tid...)

 

Fingers crossed herfra :goodluck

Meen - skulle det nu ske de kaldte dig ind fredag (god forbid), ville jeg prøve at ringe og spørge om det ikke kunne rykkes - du er jo ikke forpligtet til at sige hvad du skal og du kan jo samtidig fortælle at du er gravid - så måske de dropper det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh er nervøs! :HUUG Har meldt mig ledig idag, og går jo så på barselsdagpenge fra og med torsdag i næste uge. Der står, at jeg bliver indkaldt til samtale om min fremtidige jobsøgning, men det er vist bare sådan en standard-meddelese. Men alligevel. Jeg skal bare IKKE indkaldes på fredag, for der har vi bestilt ophold i Legoland, og det vil bare være så træls at skulle køre senere på dagen fordi jeg skulle til en (endda rimelig pointless IMO) samtale. Jeg TROR ikke risikoen er ret stor, særligt fordi fredag jo er grundlovsdag, men åååååårh... Kryds gerne fingre for, at jeg ikke skal!!! (Så skal jeg sgu nok vralte derned en anden dag, hvis de gerne vil det, selvom jeg ville synes at det var spild af både min og deres tid...)

Da jeg oplevede det i første graviditet, så skrev jeg bare på indkaldelsen at jeg var hindret i at komme pga graviditeten og smed den af på jobcenteret og så hørte jeg ikke mere til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede selv til dem. Så krydsede de mig af så jeg ikke skulle ind til samtale :)

Hvor langt var du henne der? Ved ikke om jeg skal ringe eller ej :unsure Jeg har jo egentlig allerede meldt barsel til dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tak for krydsede fingre og erfaringer, piger. Måske skal jeg bare lige se det an. Det kan jo også være, jeg er heldig, at de ikke er så hurtige :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dumme tå! Heldigvis gav fodterapeuten turen som en gratis omgang....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tak for krydsede fingre og erfaringer, piger. Måske skal jeg bare lige se det an. Det kan jo også være, jeg er heldig, at de ikke er så hurtige :P

Det er de næppe - og hvis de har åbent på grundlovsdag, har de formentlig lav bemanding :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er de næppe - og hvis de har åbent på grundlovsdag, har de formentlig lav bemanding :kram2

Tak, det håber jeg nemlig også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.