tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Kan mærke at jeg begynder at blive rigtig træt af mandens ynk om sygdom..

Har feber-fis, der gerne vil lege, men er for træt til at lege selv og dermed brokker sig hele tiden og baby, der spiser hele tiden idag og har også skulle sørge for mad til alle hele dagen og alt det rod der er i forbindelse med det, har været til møde alene omkring Ediths flytning til bh, og nu står for putning og bøvlede unger.. Mens S sover!! Jeg er selv pisse træt! Jeg har talt til 10000000 MANGE gange og er stadig ved at eksplodere af frustration... :SM :prik :boo :box :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan mærke at jeg begynder at blive rigtig træt af mandens ynk om sygdom..

Har feber-fis, der gerne vil lege, men er for træt til at lege selv og dermed brokker sig hele tiden og baby, der spiser hele tiden idag og har også skulle sørge for mad til alle hele dagen og alt det rod der er i forbindelse med det, har været til møde alene omkring Ediths flytning til bh, og nu står for putning og bøvlede unger.. Mens S sover!! Jeg er selv pisse træt! Jeg har talt til 10000000 MANGE gange og er stadig ved at eksplodere af frustration... :SM :prik :boo :box :(

Så må Hr. Mand lige tage sig sammen og vente med at sove til E sover!! Jeg var godt nok også blevet tosset!!! Når man har børn, er man bare nødt til at bide ballerne sammen - især når den ene nærmest er nyfødt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må Hr. Mand lige tage sig sammen og vente med at sove til E sover!! Jeg var godt nok også blevet tosset!!! Når man har børn, er man bare nødt til at bide ballerne sammen - især når den ene nærmest er nyfødt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig træt, i über dårligt humør, ville ønske at manden ikke var gået i seng, men håber ikke at han kommer ned igen. Og pga alt det har jeg virkelig lyst til slik og har intet :( Vil have bland selv slik, men orker ikke bevæge mig ud med Albert for at købe noget. Gid der fandtes en just eat kun med bland selv slik :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig træt, i über dårligt humør, ville ønske at manden ikke var gået i seng, men håber ikke at han kommer ned igen. Og pga alt det har jeg virkelig lyst til slik og har intet :( Vil have bland selv slik, men orker ikke bevæge mig ud med Albert for at købe noget. Gid der fandtes en just eat kun med bland selv slik :lol

I Haderslev er vores store bland-selv-slik-butik på just eat, men det kan du selvfølgelig ikke bruge til noget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig træt, i über dårligt humør, ville ønske at manden ikke var gået i seng, men håber ikke at han kommer ned igen. Og pga alt det har jeg virkelig lyst til slik og har intet :( Vil have bland selv slik, men orker ikke bevæge mig ud med Albert for at købe noget. Gid der fandtes en just eat kun med bland selv slik :lol

:kram

(Kæft, jeg ville være tyk, hvis man kunne købe slik på justeat :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksusproblemer :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Haderslev er vores store bland-selv-slik-butik på just eat, men det kan du selvfølgelig ikke bruge til noget :D

Åh suk! Hvorfor har vi ikke det i Kbh ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

(Kæft, jeg ville være tyk, hvis man kunne købe slik på justeat :lolhit)

Tak :kiss og :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig træt, i über dårligt humør, ville ønske at manden ikke var gået i seng, men håber ikke at han kommer ned igen. Og pga alt det har jeg virkelig lyst til slik og har intet :( Vil have bland selv slik, men orker ikke bevæge mig ud med Albert for at købe noget. Gid der fandtes en just eat kun med bland selv slik :lol

Åh, det lyder altså også til at være op af bakke :(

Hvis du boede lidt tættere på (og Anna gad falde i søvn :prik), så kom jeg forbi med noget til dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det lyder altså også til at være op af bakke :(

Hvis du boede lidt tættere på (og Anna gad falde i søvn :prik), så kom jeg forbi med noget til dig :kiss

Hvor er du sød :kiss Jeg drak noget kakao og går snart i seng - imorgen kan kun blive bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Haderslev er vores store bland-selv-slik-butik på just eat, men det kan du selvfølgelig ikke bruge til noget :D

 

Ej hvor er det fedt! :D

 

Det har jeg aldrig hørt om før. Kan man så simpelthen afgive bestilling på hvert stykke slik, man vil have blandet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg faktisk føler mig ret usynlig i disse dage... At ingen ser hvordan jeg faktisk har det, og jeg formår slet ikke at vise det. I stedet fortsætter jeg med at være overskuds-mig som gør alt for alle, passer sit arbejde 24/7 og smiler hele vejen igennem...

Manden fik mig lige til at åbne mig lidt op, men alligevel har jeg følelsen af ikke helt at blive set... Baaah

Kender det godt. Du må hjertens gerne skrive til mig søde, Jeg lytter altid gerne :kram2

Tænkte faktisk på dig i dag da jeg var ude at gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg faktisk føler mig ret usynlig i disse dage... At ingen ser hvordan jeg faktisk har det, og jeg formår slet ikke at vise det. I stedet fortsætter jeg med at være overskuds-mig som gør alt for alle, passer sit arbejde 24/7 og smiler hele vejen igennem...

Manden fik mig lige til at åbne mig lidt op, men alligevel har jeg følelsen af ikke helt at blive set... Baaah

Jeg har ikke fulgt nok med til at vide, om den følelse kommer af noget bestemt, men er ked af at du har det sådan i hvert fald :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge i mørket i sengen med telefonen foran sig - pludselig kravler en edderkop henover skærmen!!! Fik den børstet væk - blev simpelthen så forskrækket! Men hvor er edderkoppen nu? Et sted i sengen!!! <_< ikke lige drømme scenariet af et sovedyr :prik

Nå men øh godnat eller noget!!! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge i mørket i sengen med telefonen foran sig - pludselig kravler en edderkop henover skærmen!!! Fik den børstet væk - blev simpelthen så forskrækket! Men hvor er edderkoppen nu? Et sted i sengen!!! <_< ikke lige drømme scenariet af et sovedyr :prik

Nå men øh godnat eller noget!!! :prik

Jeg ville vælge at sove et andet sted ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge at sove et andet sted ;)

Årh det orker jeg ikke!! Jeg er ikke bange for edderkopper men gider bare ikke de kravler på mig, slet ikke når jeg skal sove :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge i mørket i sengen med telefonen foran sig - pludselig kravler en edderkop henover skærmen!!! Fik den børstet væk - blev simpelthen så forskrækket! Men hvor er edderkoppen nu? Et sted i sengen!!! <_< ikke lige drømme scenariet af et sovedyr :prik

Nå men øh godnat eller noget!!! :prik

Adr!

Sidder og giver Leonora mad ig tænker på den edderkop jeg ved løb rundt på puslebordet ned i tøjskuffen. Hvor er den nu? Bare den ikke kommer kravlende på mig her i stolen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig træt, i über dårligt humør, ville ønske at manden ikke var gået i seng, men håber ikke at han kommer ned igen. Og pga alt det har jeg virkelig lyst til slik og har intet :( Vil have bland selv slik, men orker ikke bevæge mig ud med Albert for at købe noget. Gid der fandtes en just eat kun med bland selv slik :lol

:kiss der er "Fasan kiosken" Har et lille udvalg af slik og chokolade - mere til en anden gang :kiss

Håber at i morgen bliver bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss der er "Fasan kiosken" Har et lille udvalg af slik og chokolade - mere til en anden gang :kiss

Håber at i morgen bliver bedre!

Good to know - tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det orker jeg ikke!! Jeg er ikke bange for edderkopper men gider bare ikke de kravler på mig, slet ikke når jeg skal sove :prik

Jeg er så bange så jeg ville flygte ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg allerede kan mærke hvordan jeg SLET ikke synes jeg har tid nok til at være på bk. Efter 1 arbejdsdag føler jeg mig allerede håbløst bagud. Øv :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eksamen i dag :unsure Pyha, jeg glæder mig til det er overstået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eksamen i dag :unsure Pyha, jeg glæder mig til det er overstået!

Knæk og bræk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg allerede kan mærke hvordan jeg SLET ikke synes jeg har tid nok til at være på bk. Efter 1 arbejdsdag føler jeg mig allerede håbløst bagud. Øv :lovebk

Det frygter jeg også på mandag ;) :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.