tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det er bare ikke det samme at se en film sammen med manden når man konstant bliver afbrudt. Noget af spændingen går altså af <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg ligger og fryser helt vildt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd der snorker :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias der koger af (tand)feber! Stakkels lille mus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fuuuuuuck!!!!!!! Mænd :rolleyes altså at køre uden puttedyr er jo noget nær utilgiveligt!!!

Jep!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:klap :klap :klap

Hvor langt er I hjemmefra?

Ca. 200 km og en Storebæltsbro <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måtte i hjem forbi igen?

Vi havde aldrig overlevet uden Muhlerne!

Nej ;) Vi er i Svendborg og vi opdagede det først, da hun skulle puttes, så der var ikke noget at gøre <_<

Hun er heldigvis ved at være stor nok til at håndtere det, så det gik, selvom hun savnede ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ;) Vi er i Svendborg og vi opdagede det først, da hun skulle puttes, så der var ikke noget at gøre <_<

Hun er heldigvis ved at være stor nok til at håndtere det, så det gik, selvom hun savnede ham.

Godt at det gik alligevel :kram vi har faktisk også glemt Livs dyne et par gange :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skulle være blevet hentet 6.45 og jeg stadig venter <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skulle være blevet hentet 6.45 og jeg stadig venter <_<

Hentet til hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg måtte aflyse det jeg har glædet mig allermest til de sidste par mdr!!!

At Anders er på druk tur og ikke svarer om han kommer hjem og aflaster eller om jeg hænger på det hele selv!

At Mie er så syg at hun skiftevis sover, græder og drikker mælk!

At jeg er bundet til sofaen med en hånd på hende, for hver gang jeg bare tænker på at rejse mig så panikker hun.

At mit blodtryk lige i dag af alle dage (sikkert på grund af ovenstående) ligger der hvor jeg skal være obs = jeg faktisk selv har det af h-til

Og igen: at manden ikke svarer så jeg ved om jeg skal hade ham eller elske ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anders bliver på sin druktur selvom jeg direkte skrev at jeg har brug for ham!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anders bliver på sin druktur selvom jeg direkte skrev at jeg har brug for ham!!!

Det er sgu da ikke ok!!!! :O :prik

:kram til dig og Mie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anders bliver på sin druktur selvom jeg direkte skrev at jeg har brug for ham!!!

<_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik Skod telefon! Argh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgu da ikke ok!!!! :O :prik

:kram til dig og Mie!

Nej vel!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anders bliver på sin druktur selvom jeg direkte skrev at jeg har brug for ham!!!

Det vil jeg også brokke mig over - + at vi sku undvære dig og Mie i dag! Det kan være at det er underordnet med den der fars dags tavle lige nu haha..

Ej Anders spænd lige hjelmen ( det her kommer han nok også til at fortryde det næste lange stk tid, hvor der er lukket for det varme vand)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anders bliver på sin druktur selvom jeg direkte skrev at jeg har brug for ham!!!

Det er bare ikke i orden på så mange punkter!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sure trætte mand! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min idiot af en far!

Hvorfor skal jeg rende ind i ham i Lalandia hvor jeg er på tur med svigerfamilien? Har ikke set/snakket med idioten i over to år, og så skal han spolere en (ellers) hyggelig aften. Øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min idiot af en far!

Hvorfor skal jeg rende ind i ham i Lalandia hvor jeg er på tur med svigerfamilien? Har ikke set/snakket med idioten i over to år, og så skal han spolere en (ellers) hyggelig aften. Øv.

Øv :(

:kram Håber du fik en ekstra krammer af manden din og kan ryste den ærgerlige oplevelse af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilly har været meget vågen siden kl 5. Og meget sur. Åh min trætte tålmodighed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hentet til hvad?

Jeg har været og er faktisk stadig på kick-off med mit arbejde og vi skulle være i Middelfart kl 9 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg også brokke mig over - + at vi sku undvære dig og Mie i dag! Det kan være at det er underordnet med den der fars dags tavle lige nu haha..

Ej Anders spænd lige hjelmen ( det her kommer han nok også til at fortryde det næste lange stk tid, hvor der er lukket for det varme vand)

Ha ha - nej problemet er at en straf ikke er en straf hvis ikke man ved man får den :p

Han ved også godt den er gal! Så det gør vi ikke mere ud af :) det er virkelig også atypisk ham at gøre sådan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha - nej problemet er at en straf ikke er en straf hvis ikke man ved man får den :p

Han ved også godt den er gal! Så det gør vi ikke mere ud af :) det er virkelig også atypisk ham at gøre sådan!

Nej det kan du have ret i... ;)

Nej det virker bestemt ik som Anders ud fra det, du normalt skriver om ham. Men jeg tænker lidt, ikke for at forsvare ham, men for at prøve at forstå hans handlinger ... Men han har nok virkelig haft brug for tid for sig selv, og har ikke kunnet overskue det derhjemme... Det er bestemt ikke i orden overfor dig, men måske har han ikke rigtig kunnet sige til dig, at det hænger sådan sammen, fordi han har skullet være den stærke.. Men du kender ham jo bedst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.