tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Min ankel er begyndt at gøre ondt :( jeg skal ikke være skadet nu! Har jo lige som et mål til september.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At manden er syg og at Edith var pylret inden sengetid. Imorgen skal vi til opstartsmøde med børnehaven og nu skal jeg jo åbenbart det alene.

Og hvis Edith bliver syg, misser hun måske den sidste uge i vuggestue.. Og i forvejen er jeg lidt trist over at hun skal stoppe og især, hvis ikke hun får sagt ordentligt farvel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

 

 

Hold ud Maria. Du er snart færdig :kram

 

 

:kiss :kram2

 

Tak skal I have :kiss

 

Jeg tog mig sammen og gav den en ordentlig skalle her da Theo var faldet i søvn. 

Der er nu alligevel ikke noget, der kan få mig til at føle med bedre tilpas end at få taget mig sammen og få forberedt mig.

 

Og det er jeg glad for nu :)

Kun 3 dage tilbage!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At maj snart er gået og jeg ikke har haft sommertøj eller sandaler på endnu <_< Kom nu, sommervejr!!!

Sommeren starter på tirsdag, har jeg læst, og torsdag skulle det blive op til 25 grader.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad F er det her for et tidspunkt at vågne på?! <_< :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sommeren starter på tirsdag, har jeg læst, og torsdag skulle det blive op til 25 grader.

Nooooo... Så får jeg stensikkert vand i kroppen der :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sommeren starter på tirsdag, har jeg læst, og torsdag skulle det blive op til 25 grader.

:super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ankel er begyndt at gøre ondt :( jeg skal ikke være skadet nu! Har jo lige som et mål til september.

Jeg ved hvordan du har det, søde :kram2 husk nu at lytte til kroppen, selvom der er et mål. Ellers ender det bare med at tvinge dig til en endnu længere pause ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg søn, så jeg må være hjemme fra arbejdet, og et vigtigt møde må aflyses, hvilket så går udover en masse mennesker. Arrrh, jeg hader de her situationer hvor arbejdsliv og familie kolliderer. Selvsagt prioriterer jeg min søn, men det er bare ikke sjovt:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At dmi varsler let regn i morgen - LIGE I DET TIDSRUM, hvor vi skal tage billeder...  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad F er det her for et tidspunkt at vågne på?! <_< :huh

Kan hilse og sige at vi var oppe et kvarter tidligere og at den unge dame på ingen måde kunne overtales til at sove videre :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan hilse og sige at vi var oppe et kvarter tidligere og at den unge dame på ingen måde kunne overtales til at sove videre :numse

Årh nitte :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af min ponys tidligere ryttere har skrevet til mig, at en af hendes veninder har gået på den efterskole hvor ponyen står nu, mens han er lånt ud til en rytter. Og hendes veninde siger, at han ikke bliver behandlet særlig pænt. Og jeg har simpelthen svært ved at finde ud af hvad jeg skal stille op med det. For mit indtryk er egentlig at han bliver behandlet godt, og når jeg kigger rundt omkring på nettet, bl.a. Facebooksiden for skolen, så ser han ud til at have det udmærket. Jeg stoler helt bestemt på, at hans tidligere rytter mener det godt, og at hun ihvertfald ikke lyver, det kender jeg hende godt nok til at vide at det gør hun ikke med sådan noget. Men jeg kender jo ikke hendes veninde - og veninden HAR gået der, så jeg ved ikke engang om veninden har fået det at vide af en anden veninde, eller om hun selv har set det. Og jeg ved jo heller ikke hvilket forhold veninden og låneren af min pony har.

 

Årh, alt i alt så stoler jeg umiddelbart på, at han har det godt. Men samtidig kan jeg jo heller ikke helt bare lade den ligge der, for hvad nu hvis jeg tager fejl. Jeg kender ingen andre der går på skolen som jeg kan forhøre mig hos, og selv hvis jeg skulle køre der op for at kigge til ham, så er det jo svært at se om han bliver behandlet pænt ud fra et enkelt besøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 3 nybagte kanelstænger stående ude på køkkenbordet og jeg kan ikke engang tillade mig at smage på dem. Det synes jeg er :numse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af min ponys tidligere ryttere har skrevet til mig, at en af hendes veninder har gået på den efterskole hvor ponyen står nu, mens han er lånt ud til en rytter. Og hendes veninde siger, at han ikke bliver behandlet særlig pænt. Og jeg har simpelthen svært ved at finde ud af hvad jeg skal stille op med det. For mit indtryk er egentlig at han bliver behandlet godt, og når jeg kigger rundt omkring på nettet, bl.a. Facebooksiden for skolen, så ser han ud til at have det udmærket. Jeg stoler helt bestemt på, at hans tidligere rytter mener det godt, og at hun ihvertfald ikke lyver, det kender jeg hende godt nok til at vide at det gør hun ikke med sådan noget. Men jeg kender jo ikke hendes veninde - og veninden HAR gået der, så jeg ved ikke engang om veninden har fået det at vide af en anden veninde, eller om hun selv har set det. Og jeg ved jo heller ikke hvilket forhold veninden og låneren af min pony har.

 

Årh, alt i alt så stoler jeg umiddelbart på, at han har det godt. Men samtidig kan jeg jo heller ikke helt bare lade den ligge der, for hvad nu hvis jeg tager fejl. Jeg kender ingen andre der går på skolen som jeg kan forhøre mig hos, og selv hvis jeg skulle køre der op for at kigge til ham, så er det jo svært at se om han bliver behandlet pænt ud fra et enkelt besøg.

Åh det er svært. Kan du ikke ved et besøg se om den f.eks. går mad nok osv. Men det er selvfølgelig svært at se hvordan den bliver trænet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over, at jeg ikke kan melde mig ledig før lige præcis min første dag som ledig. Der sker næppe noget ved det, men jeg kan bare godt lide at få ordnet sådan noget så hurtigt som muligt, og man skulle da tro, at det var muligt at tilføje "fra den og den dato". Men nej åbenbart ikke :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At heg havde glemt vi skulle på stranden idag = meget koldt, når man glemmer jakken derhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er svært. Kan du ikke ved et besøg se om den f.eks. går mad nok osv. Men det er selvfølgelig svært at se hvordan den bliver trænet...

Jeg kan se på billeder fra 19. maj på skolens Facebookside at han er i fin foderstand, og jeg er sikker på at skolen, som er særdeles anerkendt, ikke ville lade en hest sulte. Så jeg er ikke som sådan bekymret for hans fysiske tilstand. Og jeg tænker at det er ret let bare at lade være med at gøre de ting hun ellers bliver beskyldt for når jeg er der. Så selvom jeg som udgangspunkt ikke rigtig tror på, at han bliver behandlet dårligt af sin låner, så kan jeg næppe lade være med at have i baghovedet at jeg egentlig ikke rigtig kan vide det med sikkerhed :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sommeren starter på tirsdag, har jeg læst, og torsdag skulle det blive op til 25 grader.

Selvfølgelig.....Jeg starter nemlig arbejde mandag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved hvordan du har det, søde :kram2 husk nu at lytte til kroppen, selvom der er et mål. Ellers ender det bare med at tvinge dig til en endnu længere pause ;)

Jeg ved det :( det er bare så irriterende. Jeg tror det bliver til jeg skriver løbeturen over i morgen og så må jeg se i weekenden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er udskrevet valg, da de har rykket Giro'en på Zulu, som vi ikke kan modtage :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total paranoia i min hjerne i dag :klap :klap :shooter :shooter :shooter :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det åbenbart bare er umuligt at få den ønskede børnehaveplads :(

Der er én bestemt børnehave jeg vil have Lucas i, og det betyder meget for mig at han kommer lige netop derhen, da han er særligt sensitiv, og den børnehave vil bare være helt perfekt til ham. En af hans venner fra vs er 3 uger ældre, og han har fået plads 1/8, og nu har Lucas' allerbedste ven som er 1,5 måned YNGRE end Lucas fået plads 1/11 - pga søskendefordel <_< Jeg har endda sagt at vi er fleksible Mht hvornår han skal starte, da jeg jo går på barsel midt i august, så jeg kan have ham hjemme indtil han får plads, men det skal jo heller ikk være alt for længe, det vil bare være hårdt for ham, når lillesøster kommer.

Men for helved hvor er det frustrerende at han ikk bare kan få en plads i den børnehave! :(

Jeg tror jeg ringer til pladsanvisningen i morgen, så må jeg se hvad de siger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har glemt at der var helligdag i mandags, hvilket betyder vi ikke har fået leveret kød idag. Så aftensmaden er rugbrød idag :(

Havde lige glædet mig sådan til kalkungryde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min "kære"mand åbenbart har glemt at han lovede at være hjemme senest kl 17 OG stå for aftensmad.

Han har lige ringet og sagt Han er hjemme kl 18, hvilket er Frejas spisetid, så nu står jeg så med lorten for har hverken handlet eller noget :klap :klap :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.